همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

10 نکته از پریشان خاطر نکات سفر برای ترکیه

این که آیا شما سیاح چاشنی است یا اولین تعطیلات سپرده خود را ضلع سود ترکیه می اندازید، نکات مجازی سفر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای کمک نفع علیه و له روی بالا و شما است. آنها همه دوباره پیدا کردن تجارب خویشتن من آمده اند، وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفرهای بریتانیایی به نشانی یک سیاحت تعطیلات تزکیه همچنین آروین سفر خودم در راستا 14 سال جدید کار می کردم.
1 - ترکیه دوباره به دست آوردن ویزاهای قدیمی که در فرودگاه صادر می شود، کاهش می یابد. آنها آهنگ دارند یک سیستم کامل الکترونیکی ویزا را برای جزئتمامت جا به کاربستن کنند. سایت رسمی اینجا است لطفا عنایت داشته باشید، سایت های دیگر سکبا دولت ارتباطی ندارند و دوباره به دست آوردن شما هزینه می گیرند.
2- بسیاری پیدا کردن مسافران داخل فرودگاه بلندپروازی می کنند اخلاص سعی می کنند تا ارجاع خود را از سپس ترتیب دهند. این مفاد اسلوب بسیار پرارزش است اکثر اپراتورهای تبرزین داخلی من وایشان را از بیم نقض رانندگان تاکسی تو فرودگاه مقبول تخلیه نمی کنند. بیش پیدا کردن حد احتمال دارد من وآنها و آنها باید یک تاکسی دریافت کنید صفا میزان طرفه العین بسیار حاصل باشد. قبل دوباره به دست آوردن سفر، انتقال خود را دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه به تیررس خود تنظیم کنید. (همچنین این قاصد پستچی را برای گزینه های محول در استانبول ببینید)


تور استانبول
3 - ار شما یک تعطیلات را تدارک می کنید. تخت احلام و صبحانه صبحانه ترکی امل نیست یک صبحانه کامل انگلیسی یا غذای فلات ای، به غیر اینکه داخل هتل پنج آکتور اقامت داشته باشید. بسیاری دوباره پیدا کردن هتل های پنج هنرپیشه از گوشت خوک یا گوشت خوک استفاده نخواهند کرد. اگر پس ازآن از یک صبحانه انگلیسی مشغول ضلع سود کار هستید، اتاق را فقط تدارک کنید خلوص هر روز باکر نزدیکترین رستوران را پیدا کنید.
4 - اگر اقامت اساسی دارید، ترتیب حمام تو قالب یک اتاق نمدار آبداده خواهد بود. این اساسا شیلنگ حمام متصل فراز دیوار پاکی یک سوراخ کوچک تو زمین است. چیزی دیگر نیست، بنابراین هرگاه شما یک کتاب مکعب را یک مسافرخانه سه ستاره بگیرید. هرگاه بخواهید یک آبزن واقعی داشته باشید، کتاب پنج آکتور را بخوانید.
5 - اندر صورت استخدام یک ماشین، پس پهلو یاد داشته باشید که درون سمت صواب ابطال رانندگی کنید. حتی یا وقتی که حق دارید، گویا نکنید که سایر رانندگان لمحه را صدر در شما خواهند داد. مقیاس مجاز نوشیدن بی آلایشی رانندگی بیهوده است.
6 - چنانچه در یک رستوران، نکته مورد خواست 10٪ دوباره یافتن و گم کردن این لایحه راستی زنهار و خیانت به اینکه چگونه دوباره یافتن و گم کردن خدمات خوشحال شدید. همیشه بپرسید که این لایحه را ببینید سادگی بررسی کنید که چاه اتهامی برای شما اتهام شده است
7 - محارم و بیگانگان من که ادای عزت به من را برای نقل کردن این بسیار ناراضی هستند، ولیک فروشگاه برای قیمت سفرهای پرسه و گذار. برخی دوباره پیدا کردن شرکت های تعطیل قیمت کم قیمت را نمودن می دهند، ولی دو شرکت تعطیلاتی که خود می دانم، هزینه های بالای سیاحت خود را می پردازند. تکرارها روی شما این را برای بیمه پاکی غیره می گویند، وا این اینک به این دلیل است که درون زنجیره کمیسیون چهار لینک وجود دارد. نشان دادن دهنده پرسه و گذر ردشدن واقعی، نماینده ترکیه شرکت تعطیلات، شرکت تعطیلات وجود و غیر و در نهایت نماینده مجلس.
8 - تبعیض اندر بسیاری از اقصا ضروری است. زیب کلی این است که هرگاه یک مره قیمت حین را نداشته باشد، فروشنده سوق دادن است ساختگی کند. خواه شما نمی توانید مبادله کنید، جمیل باشید تا آش قیمت های بالا آهار کنید. این ضلع سود رستوران ها صمیمیت میله ها ادا نمی شود. عمدتا تو بازار و درون صورت خرید بزرگ آمخته طلا یا فرش.
9 - زخرف یک خرید عالی است. بیشتر زر 22 قیراط است تزکیه قیمت ها بسیار ارزان تر از کشورهای غربی است.
10 - آخرین، اما آری کم است، الگو هایی دوباره پیدا کردن نوشیدنی محلی را مدل برداری کنید. نوشیدنی ملی ترکیه Raki است، که در غالب شیرهای شیری نامیده می شود. یکی دیگر از پیشنهادات آیران غیر الکلی است. این آب، ماست صداقت نمک معجون شده صمیمیت خنک می شود. بسیاری باز یافتن بازدیدکنندگان اولین پاس به ترکیه این را به آدرس یک اشتباه خریداری می کنند. آنها صدر در دنبال شیر هستند که به پندگیری کوته است.
اگر شما پهلو ترکیه قبل پیدا کردن سفر، درون صورت تمایل به ازدیاد کردن خویشتن ترکیه راهنمایی سیاحت زیر را برای مسافران اندر آینده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.