همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پیشوای غیر رسمی تزکیه نکات مربوط برفراز رانندگی داخل ترکیه

رانندگی اندر ترکیه یک ندا رنگارنگ داشته است صفا بیگانگان درون نادیده دریافت امنیت نفع علیه و له روی بالا و طور کامل گاز گرفته اند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان اولین مره به ترکیه داخل مورد پیاده رو (اگر بود دارد) درون حدود پنج دقیقه فقط داخل ترافیک تماشا. سرحد آنها محصور می شود و روی نظر می جمع فکر می کنند چشمانشان اندر مورد آنها فریب زده اند. آنها نیستند.
بدون شک شنیده ابو که "وقتی که در روم ادا می شود همانطور که رومیان به کاربستن می دهند". بنابراین خواندن پاکی یادگیری چگونگی رانندگی مالوف ترک!
نکاتی برای رانندگی داخل ترکیه
حق عبور دوباره پیدا کردن روی ملک دیگری
هرگز فکر پنداری نکنید که من وتو حق طرز دارید، حتی اگر زینت می گوید که اعمال می دهید. حق نوا فحوا بستگی پهلو این دارد که آیا راننده دیگر تو عجله است، دارای تعیین دندانپزشک است یا فقط فکر پنداری می کند او بی همسر راننده در آزادراه است.
چراغ راهنمایی
به زودی ظاهر خواهد شد که هنگام رانندگی داخل ترکیه، مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید راهنمایی اتلاف وقت و ارزش است. هیچ کس فراز آنها توجه نمی کند، به جز اینکه یک ماشین پلیس اندر کنار آنها کشیده شود. خواه تصمیم به حرمت به چلچراغ ها دارید، ته از مرتب شدن برای یک خط دوباره به دست آوردن خودروهای ازدنبال خود، صدر در عقب کنیز قوش گردیم خلوص زمانی که مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید ها از آتشین به نارنجی علنی می شوند، آنها را می بینند.


قیمت تور ترکیه
شاخص ها
آنها نفع علیه و له روی بالا و سادگی درون ماشین ها استواری می گیرند تا راننده را به خطا بکشند یکدلی هیچ ارتباطی آش ایمنی ندارند. آنها پهلو روی زمین هیچ هدف ندارند. بنابراین اگر راننده دیگر نمی تواند حرکت بعدی خود را پیش بینی کند چه؟ آنها را کنیز قوش روی انگشتان لنگ همبازی پایین نگه می دارد. حتی خواه از نشانگر نفس برای چرخش پهلو سمت چپ کاربرد کنید، راننده را خلف سرتان بویه داشته باشید تا فراز سمت چپ حرکت کنید تا برفراز سمت راست بروید. پهلو یاد داشته باشید متمایز ها بی فایده هستند.
آنها را داخل معرض خطر خود ایستادگی دهید. دانستن بشخصه در درون خط به طور ناگهانی داخل سراسر جلوی شما وازده و امیدوار می شود، برای استراحت کردن. بدانید زمانی که شما دوباره به دست آوردن میدان گذشتن مرور می کنید، یک باند عابر پیاده وجود خواهد داشت. هنگامی که من وآنها و آنها تقریبا پیاده روی را اعمال می کنید، دوباره پیدا کردن آنها سوء مصرف می کنید بی آلایشی همچنین رانندگان دیگر که بالا عقب رفته اند.
مسابقات
آنها یک گیتی افق ها هستند که خودشان هستند. یک موتورسیکلت بری یک کلاه ایمنی را بفروشید و خواه پلیس دل آزرده و بی همسر کاری به کاربستن دهد، پلیس لحظه را ساکن خواهد کرد.
در هیچ شرایطی نباید به دیهیم پلیس وقع کنید که شخص کلاه خویش را نمی پوشاند! یا وقتی که می خواهید آزگار خانواده خود را کنیز قوش روی موتورسیکلت اسکان دهید صداقت به واحه رانندگی کنید، پس برفراز راحتی می توانید این کار را به کاربستن دهید، ضمیر اول شخص جمع فقط شوربا جونز می باشید.
نقشه ها
هرگز سکبا استفاده باز یافتن یک انموذج از A ضلع سود B سعی نکنید. آنها اندر ترکیه جسم نیستند تزکیه کسانی که به بیع می رسند، بیست سال دوباره یافتن و گم کردن تاریخ است. هرگاه از هر دروازه بان مغازه محلی بخواهید، آنها را آغوش روی یک جامه دان کاغذی هدایت می کند، صفا سپس وقت حسن را برای پاک کردن عرق از پیشانی خود کاربرد می کند.
رفتار اجتماعی
اگر مانوس شما نفع علیه و له روی بالا و سمت ایشان از انگیزه مخالف رانندگی کند، نحس و میمون نیست بدانید که اطمینان نکنید. من واو باید داخل وسط خیابان ماشین را ایستا کنید، روزنه را پایین بیاورید و درون مورد نحوه ارتکاب خانواده گفتگو کردن کنید. هرگاه هر خودروی ازدنبال شما صدای شاخۀ خود را بشنود، نگران نباش زیرا کارما آش آنها جلوه گر می شود.
پارکینگ
این یک مفهوم زیبا سرگرم کننده است که شما اساساً سر خویش را در حوالی خود نخواهید یافت. یا فضای زیادی برای پارکینگ بود دارد یا خیر. چنانچه در هر حالیا عجله دارید، می توانید تمام فضاهای پارکینگ یکدلی قوانین ایمنی را نادیده بگیرید.
در عوض، ماشین خویش را درون وسط خیابان آش موتور درون حال ادا و درب منعقد کنید، روی مغازه بروید، چت کنید آش مالک، و آن زمان به ماشین خویشتن بروید. آب دار به طولانی رانندگان ناامید کننده که درقفا شما رانده شده اند، تو اتومبیل خویش بیافتد و صدر در سادگی رانندگی کنید.
در حالی که درون یک سفر طولانی تیره سیر می کنید، اتومبیل لا را می بینید که چراغ های زبر خود را می بینند. این به شما ابلاغ می دهد که یک دوربین شتاب و کند تعجیل پیش جلو است. دوربین سرعت اندر واقع یک جوانمرد پلیس است که اندر یک ماشین ساده نشسته است و فایده طور مخفیانه مخفی شده است. مقاومت در برابر اغوا ای که داعیه برانگیختن متعلق در هنگام رانندگی شود.
حدود 1000 متر از اتوبان یک ماشین پلیس دیگر صریح خواهد شد و اینکه آیا آنها راکد خواهند شد یا نه، بستگی دارد که آیا همسرش رخصت می دهد او را داخل شب شب خلال ازدواج کند.
یک جریمه بالا صورت نقدی صادر خواهد شد که کلیل پلیس 50 لیر دیگر افزایش خواهد کرد حتی بتواند کامل خود را برای شامگاه برداشته باشد.
سرانجام
اگر بتوانید تمام موارد دون را اندر اختیار داشته باشید، درون حقیقت هنر رانندگی تو ترکیه است. رانندگی داخل ترکیه روش شگفت انگیزی برای دیدن کشور تزکیه پس دوباره یافتن و گم کردن چند زمان در شاهراه است، شما احساس می کنید که من وشما کاملا توانا به مقابله آش هر نهج موانعی یا تهدید روی ایمنی خویش هستید
یکی دوباره یافتن و گم کردن آخرین نکته این است که برای داشته باشیم که ما داخل اینجا در حال رانندگی هستیم. دوباره به دست آوردن خود لذت ببرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.