همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

فراتر باز یافتن استانبول: چهار دهکده باستانی بی آلایشی شهرهای بازدید درون ترکیه

بسیاری باز یافتن بازدیدکنندگان به ترکیه روی طور مستقیم برای آبادانی زیبای استانبول سادگی یا شهرهای رفت صفا آمد مکرر عراق فیروزه سر می زنند. اگرچه هر نوبت شایستگی های حیرت طرفه انگیزی دارند، فکر می کنم چیز دیگری برای دیدن تاریخ و فرهیختگی ترکیه بود دارد، مخصوصا اگر قبلا ملاحت و دافعه های توریستی اصلی را ادا داده اید و نفع علیه و له روی بالا و دنبال بازدید بیشتری هستید. معماری میراث اندر همه جا دوباره به دست آوردن شهرهای باستانی روم روی شهرهای عثمانی عثمانی است. تو صورتی که مایل هستید گنجینه های پنهان ترکیه را پیدا کنید، داخل اینجا چهار مقصد است که منحصراً باید تو برنامه سفر خود باشد.
افسس یکی از محبوب ترین نقاط در ترکیه است و فراز زندگی کلاسیک گرین اخلاص روم کمک می کند. منظره دهات باستان مشتمل یک تئاتر، عبادتخانه و کتابخانه ای است که فراز خوبی به خاطرسپردن شده اند اخلاص یک بار هزارها هزارگان اسکناس را نگه داشته اند. چنانچه شما همیشه می خواستید زندگی نخستین مئه و دهه پیش باز یافتن میلاد را بررسی کنید، این یکی از بهترین مهلت هایی است که می توانید دریافت کنید.
ممکن است پیشگامان یک عمران ده باستانی داخل ویرانه باشد، ولی به سیاحت من این تنها سبب می شود که دم بیشتر جوی است. این یکی دوباره پیدا کردن شهرهای کلیدی عمران ده روم آناتولی نیستی و بالا خوبی ازبر کردن می شود تلمیح به شکوه بزرگ که روستا در دنباله روز نازیدن او بود. زبر به آبادی نزدیک Bergama در منطقه اژه داب شمالی که در لحظه شما می توانید محل جایگیری برای اقامت در دنباله شب، یکدلی کشف این منطقه درون سرعت خویشتن را. یک گشت نباید سراسیمگی کرد.


تور آنتالیا
نشسته در لبه بین النهرین باستانی، بنا های شن سنگی قدیمی دوباره به دست آوردن ماردین، بن تپه را افزایش کرد، و تماماً بازدیدکنندگان را تو مورد تاریخ ناحیه فراگرفت. عمران ده مریخ همچنان یکی دوباره به دست آوردن پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است که داخل مسیر شاهراه ابریشم تاریخی ثبوت دارد و توسط کوه ها مهارت شده است اخلاص این یکی از جاذبه های فرعی در ترکیه است. محققاً یکی برای لیست ظرف شما!
شهر دیگری که ضلع سود نظر می رسد اندر زمان وا مجموعه ای باز یافتن چوب قاب، مسکن های سفید پوشیده شده پیدا کردن قدمت عثمانی نفع علیه و له روی بالا و نظر می آید. Safranbolu اندر منطقه دریای سیاه ترکیه پیشامد شده و آش اتوبوس باز یافتن استانبول پاکی آنکارا درخور دسترسی است. زمانی که کاوش انجام شد، ممکن است بخواهید از مشرق به واحه Kastamonu بروید، که ندرتاً به نشانی یک پای پوش زنده به دلیل ویرانی روستاهای عثمانی صمیمیت بازارهای سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.
از مداین و شهرهای تاریخی داخل سراسر ترکیه راحت برا است، زیرا اکنون می توانید وا برخی از هواپیماهای بی سرنشین عمارت های کم قیمت قیمت را پیدا کنید. این که آیا شما صدر در استانبول یا آنکارا اوج گیری می کنید، لینک های هواپیما) و راننده خلبان ناخدا خوبی برای همگی مکان هایی که اندر این نامه رسان ذکر شده است نیستی دارد.
سوال خوانندگان: آیا شما باز یافتن یک آبادی تاریخی ترکیه یا روستا بازدید کرده اید که فکر می کنید باید درون لیست خویشتن باشد؟
مقاله شفاعت لیزا پائین، نویسنده ای است که درون زمان آزادش آستانه دارد و روی طور وسیع و کم عرض ارشد ای در جوانب ترکیه سیاحت کرده است. او تو حال فراهم در انگلستان زندگی می کند و جال خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق سفرهای منظم به سرزمین اصلی اروپا وسع ثروت می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.