همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

28 مساله ها احمقانه مردم از گوگل پرسیدند

من می خواهم به نفر ابوالبشر و جانور کمک کنم که ممکن است. من اکثر سوالات در مورد سفر اندر ترکیه دوباره پیدا کردن طریق فیس بوک اخلاص ایمیل دریافت می کنم. بسیاری پیدا کردن زمان ها، مردم از سوالات در Google می پرسند و اتومبیل جستجوی باجربزه سایت خود را به عنوان یک مبدا ممکن برای عوض ها نمایش می دهد.
تمام شرایط جستجو که کسان را فراز سایت خود منتقل می کند در احصا حسابرسی Google من نمایش داده می شود که مشاهره بررسی می کنم.
امروز صبح درون حالی که فایده دنبال آنها بودم، چند خبرجویی به متناسب جدی درگیر شدم صفا مجبور شدم حیرت کنم که آیا برخی افراد تکیه گاه کمی به تمول اینترنت دارند.
در عین حال، خویشتن باید از امنیت این افراد فاتحه شوم قدس اینکه آیا آنها باید هنگام استفاده دوباره یافتن و گم کردن اینترنت بررسی داشته باشند. شاید آنها باید جوازعبور های خویشتن را باز یافتن آنها مصون بی گناه کنند، زیرا فکر کردن آنها برای رفتن ضلع سود دنیای وسیع ارشد فقط ضلع سود من عصبی می شود!
همانطور که همیشه همیشه، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمیخواهم خوانندگانم را ناامید کنم، اندر اینجا پرسشهای احمقانه و پاسخهایم هستم.
سوالات احمقانه کس از گوگل و عوض من می پرسند
همسر کنار برهنه
پاسخ: بهترین بی نظیر برای عوض دادن روی این ممکن است تو واقع یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر شما باشد
صدای گربه
پاسخ: او سبقت ها را شناسنده دارد و لبیک اجر اجتماعی مفت این است که بقر را دوباره یافتن و گم کردن او پاک کند، نقشه یک سگ.
تعطیلات قبرس
پاسخ: تشر کریستال من اندر حال حاضر MOT صحیح خود را تو حال ادا است، آش این الحال پس دوباره یافتن و گم کردن سال جدید آش عکس پیدا کردن مرد حال و 1000 پوند انگلیس بازگشت و درنتیجه از نفس من با خوشحالی به استفسار شما برای شما عوض دهید.


تور استانبول
کارگران
پاسخ: ظن می زنم ولی فکر می کنم آنها ممکن است کارگران سوپرمارکت نامیده شوند
ایده بد
پاسخ: فقط چنانچه شما یک لزبین هستید
زندگی درون سوریه
پاسخ: من خودی ندارم اندر مورد چیزهایی که من آروین ای ندارم برملا نظر کنم، اما درک می کنم که شما باید این ایده را به نشانی یک عقب گیر بگذارید.
یک متلون متلون الرای دیبای رومی حربا را بکشید
پاسخ: فرودین تأثیر استقرار نگرفت. کسی که می تواند یک بوقلمون را با استفاده باز یافتن چیزی سوا تناسلی خود نشان دهد، پهلو من علامت می دهد و آنگاه شما اعتنا من را صدر در خود احضار می کنید
مرد ترکیه و انثی انگلیسی
پاسخ: من حدس زده می شوم، لیک من فکر می کنم می تواند تعدادی از نتایج حیات دارد ..
1 - ارگاسم
2 - بیماری های منتقله از روش جنسی
3 - بارداری
اگر هر دو دوباره پیدا کردن شما موفق صدر در رسیدن به طولانی سه نفر دوباره پیدا کردن بالا، تبریک می گویم که من واو یک هت تریک کرده اید!
استخدام
پاسخ: نه، استخدام انسان ترکیه در ترکیه نفع علیه و له روی بالا و شدت غیرشرعی ناروا است و اگر برده شوید، آش زندان حبس مواجه خواهید شد.
آمار آش ماشین
پاسخ: همین کار را با ناس محلی ادا دهید. دریافت تلفن همراه خویشتن را و عبرت تحویل پیتزا داخل حالی که چشمداشت آمبولانس آمده است.
هیچ انثی در ترکیه
پاسخ: همه بانوان در سنه پایه 1947 شفاعت بیگانگان ربوده شدند. جمعیت فعلی 79 میلیون نفری شوربا ترویج اناث بسیار ابله از کشورهای دیگر بازتولید شده است. این موضوع داخل حال ساخته توسط دایره ملل هماهنگ مورد مناظره "غیر ورجاوند و نامتناسب قبول" است.
باردار
پاسخ: ترک من وآنها و آنها دارای انگیزه های رند است. لطفا سوال اوج را مطرح کنید و جزئتمامت شکایات خویش را به اداره ملل ارسال کنید.
که با سانتا کلاوس زندگی می کند
پاسخ: آیا من واو به پیمانه کافی ارشد هستید که وبلاگ خویشتن را بخوانید؟
فرش ترکیه
پاسخ: چین. آنها فقط برفراز قوطی های ترکیه می گویند تا این واقعیت را پسله کنند که آنها سکبا استفاده باز یافتن کار کودک مصنوع و آفریدگار شده اند.
بزرگ
پاسخ: لطفا سوالات نفس را پایان دهید. من الحال هیجان خورده هستم
ایده مشئوم بچه
پاسخ: این واقعیت که شما دوباره پیدا کردن Google برای تصمیم گیری درباره آینده فرزندتان استفاده می کنید، در واقع جهت می شود که خود از اضطراب ایمنی جوانمرد و بله شما تپش دل دارم
بوقلمون مطمئن و ناامن است
پاسخ: کانادایی نه هیچ چیز نمی دانند! فایده جای ناس سوریه مناسبت بگیرید
مردی که دوستش دارم
پاسخ: از آن زمان که من وایشان نمی توانید دوباره پیدا کردن مردی که خویش دارید بپرسید، پنداشت می کنم که من وایشان یک استالکر جوش برفی هستید قدس نمی خواهم به شما در فعالیت های غیر قانونی کمک کنم. لطفا از رایانه مصون بی گناه شوید و فراز کمک یک مطلع و تازه کار پزشکی کمک کنید.
گوشت خوک
پاسخ: آنها خود روی خود دوزخ ور می شوند. اگر مقام دارید ماهیچه خوک را صدر در ترک بزنید، لطفا یک آتش نشانی خالی بگذارید.
سانتا
پاسخ: فقیه تاریخ ایشان نیاز به گسستن دارد
sunabthing
پاسخ: نوک سوزها سوخته
گرفتن بالای صفحه
پاسخ: بستگی به میزان دارایی های ما دارد. آنهایی که بزرگ هستند، فراز خوبی کوچک هستند زیرا آنها در چشم کیف بخش هستند. داخل حالی که جوانان کوچک داخل نظر متاثر می شود چشم و گوش شما پاکی شما نیاز نفع علیه و له روی بالا و یک توازن بانک کافی برای خرید نغمه خود را پیدا کردن آن.
مردان ترکیه
پاسخ: این پرسش برای مردان داخل سراسر دنیا اعمال می شود. هرگاه شما تا اینکه به الان پاسخی را پیدا کرده اید، وقت حسن را بطری کنید و نفس را به سودا برسانید زیرا شما غنی خواهید بود
حلقه نامزدی
پاسخ: نه، مجموع کسی که یک کانون تعقیب را گرفت، ضلع سود طور عمومی مقرعه زده شده و بعد در قوطی سوخته است.
مردان ترکیه از
پاسخ: مام شما اساساً به شما در مورد "پرندگان خلوص زنبورها" گفت: آیا او؟
من ...
پاسخ: نه، تماماً آنها celibate هستند صداقت هر زنی که اقدام جنسی را تشویق می کند، فریب سفیر شده توسط شیطان است تا اینکه خلوص نزاکت مال را آزمایش کند.
می خواهی طایفه بزنی؟
جواب: خویشتن نمی دانم که آیا من وایشان بی معصیت خود را عزت می گذارید بی آلایشی یا سفاهت خود را دو بار اندر برابر صورت استواری داده اید. او بزرگ همت است !! عمده نیست که آیا او یک ترک است، زمانی که "حکم" صمیمیت "جنس" را اندر یک جمله استواری دهید، "خیلی زود" روی معنای دیروز است!
سرانجام…
آخرین باری نیست
پاسخ: عمومی سازی مانوس صفات شخصیت شر و حسن شوم است، ولیکن در پاسخ برفراز آخرین پرسیدن شما، اندر اینجا یک ویدیو پیدا کردن بلندترین مرد جهان است که یک ترک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.