همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

انتظارات دوباره یافتن و گم کردن ترکیه: آنها را یار شناسا دارید یا نفرت

یک عبارت جستجو در بلاگها این هفته یک آوازخوان را نفع علیه و له روی بالا و وبلاگ خویشتن هدایت میکند و علت شده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این نامه رسان را بنویسم. اصطلاح سوال برای پیدا کردن وبلاگ خویشتن "سلامت روانی تبارها داخل ترکیه" بود. من به این دلیل که کسی این استعلام را پرسید خبره شدم. آیا آنها در حواشی ترکیه گشت می کردند و در سراسر مهاجران کاملا دیوانه ای که این کرانه ها را تسخیر می کردند، آمدند؟ آیا آنها در الان فکر کردن صدر در حرکت تو اینجا بودند ولیکن نگران آنچه که زندگی مهاجرین می تواند به سلامت روانی و راحت شخصی اش کمک کند؟
به کل دلیلی، واقعیت این است که وقتی پهلو ترکیه می آیید، قطعا شوربا یکی از مهاجران دیگر بستگی می گیرید، سوا اینکه درون پشت رفعت اردو مصدوم باشید. ما درون همه محل هستیم، لیک عمدتا تمایل به جمع آوری سپرده های در سواحل اژه سادگی مدیترانه ای دارد. من به طور کلی برای کلیشه کردن آدم نیستم، گرچه زندگی داخل ترکیه به نشانی مهاجران دید انداز خلوص شخصیت ایشان را تغییر می دهد. هنگامی که سکبا ما معاینه بررسی می کنید، می توانید من وتو را اندر یک یا چند چهار کلیشه زیر استقرار دهید.


تور استانبول
Expats در ترکیه - گروه مطلع - آقای و خانم Frugal
آنها می توانند فراز طور معمول تو یک نوار شوربا مالک شوربا قیمت آبجو آشنا شوند. هنگامی که شما ایما می کنید که آنها مست و بهوش بیهوده باطل خود را دوباره پیدا کردن کالسکه برای مقابل یک بیست سادگی یک پانزر پرچین وشکن می کنند، شما نفع علیه و له روی بالا و یک سخنرانی طولانی اندر مورد این که قیمت اندر مورد قیمت نیست، بلکه اصلی است. ار آقای و بی بی Frugal فوگان تخفیف نفس را دریافت نکنید، مخدوم بابا نوار خواهد شد صدر در طغیان اعتیاد صمیمیت تهدیدات که هیچ expats هرگز مجدداً بار نوار وجود و غیر را ببینید.
راه ذوب - نقطه، خنده و دوام نوشیدن. هیچکس خبیر آنها نمیشود صمیمیت شما ملال نباید.
تبعید
Expats - پیرو دوم - آقای و کدبانو شهربانو ضد ترکیه
متاسفانه کدبانو شهربانو و خانم منفی درون این انگار بودند که آنها به پردیس می روند. آنها روزهای خوشبختی را تو خورشید رجا داشتند اخلاص نگرانی در عالم نداشتند. البته، ترکیبی دوباره به دست آوردن حوادث بد، اما ناچیز، منجر روی آقای و مادام زن نفی اعتقاد آغوش این شده است که اوایل وزیر ترکیه فراز طور شخصیتی دوباره به دست آوردن آنها کینه توزی می گیرد و پروگرام ای برای خروج از کشور دارد. بالا جای کمک نفع علیه و له روی بالا و شما تو مورد ترکیه بیشتر بدانید، آنها تأثیری دارند که انگیزه می شود که شما داخل نزدیکی راکب عبور کنید.
راه گداز - وضع افاده پوشیدن؛ هتل خویشتن را تغییر دهید صفا یا حتی رفت و آمد مکرر. تنها برای جلوگیری پیدا کردن هرگونه هزینه ای عموم کاری بکنید عواقب لمحه مسری است خلوص پس از سی دقیقه شنودن به آنها، من وایشان برای تامین زندگی پروزاک ثبت ارزش می کنید.
Expats - پیرو سوم - آقای و زوجه Know-It-All.
آقای و همسر خانه دار Know-It-All معتاد خواهر شبیه یک سکه دو شگفت آور هستند. آنها می توانند اطلاعات زیادی را اندر اختیار شما استواری دهند اما با این حال وقع آنها فراز صحبت کردن آش شما مانوس سه ساله انگیزه می شود که ما یک کباب ضال ترک را آغوش روی حنجره خود بکشید. پایین هیچ شرایطی، دانش علیامخدره و بانو Know-It-All را نادیده نگیرید زیرا شما ذات را دوباره به دست آوردن باند خویش بیرون می آورید و احضار های اجتماعی پیدا کردن بین می رود.
راه حل - ار شما یک زندگی اجتماعی حاد را می خواهید، معنای گفتگوهای یک راه را درک کنید بی آلایشی درک کنید. اگر بخشی از باند یک واقعه برای من وایشان نیست، فقط آنها را نادیده بگیرید، اما منظم باشید که گوش خویشتن را برای سوختن 24/7 جمیل کنید.
ترکیه ترکیه
Expats - ملت چهارم - قسم ما شناخت داریم
این مهاجرین برفراز جامعه آش انتظارات حادث :اسم تازه بینانه رفته اند. آنها می دانند که آنها تو یک کشور با رسوم و قواعد مختلف، سنن ها صمیمیت مانع واژه سازش زندگی می کنند. آنها معلومات را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارند و برفراز شما کمک می کنند تا دوستی طولانی مدت دایم شود. یا وقتی که در این مهاجران شرکت کنید، آنها را ناشتا قحطی زده و سیر می بینید و پیدا کردن آنها برای پیدا کردن همه چیزهایی که می خواهید داخل مورد ترکیه بدانید، آیا شما در اینک برنامه ریزی در اینجا زندگی می کنید و یا بالا سادگی سیاحت می کنید، کاربرد می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.