همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آرشیو رنگ های ترکیه

اگر روی این پست وارد شده اید، فایده دنبال رنگ پرچم ترکیه هستید، ظهر زمینه آتش فام با هلال ماه و ستاره سفید است. این پست درون واقع مربوط نفع علیه و له روی بالا و پرچم نیست، بلکه بازتابی پیدا کردن مناظر اکناف و برخی پیدا کردن زیباترین مناظر است که در ادامه سفرهای من ضلع سود ترکیه آمده ام.
ما جزئتمامت چیز را پیدا کردن طریق رنگ ها، دوباره یافتن و گم کردن پرچم ها پهلو نمادها شناسایی می کنیم، اما رنگ ها دلیل ایجاد احساسات ایشان می شوند. احساساتی که می تواند نو یا میشوم باشد در نواحی ترکیه، رنگ چشم انداز بیگانه غریبه است.
من ندرتاً از افرادی که ولو به حالیا به ترکیه نرسیده اند نگاه نمی دهند پاکی فکر می کنم این یک کشور خشک قدس خشک است ولیکن حقیقت بسیار سایر اجنبی است. وا توجه فراز اندازه ارشد آن، ظاهرنمایی زیادی داخل مناظر هستی و عدم دارد و در این پست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم این را وا تمرکز بغل پنج رنگ دلبر ترین؛ سبز، آبی، سفید، آذرین و زرد


تور آنتالیا


رنگهای ترکیه
سبز - بغاز باب Efeler
این عکس پیدا کردن سفر اخیر دریای سیاه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. در این سفر، بیش دوباره یافتن و گم کردن 2000 عکس گرفته پدر که این منطقه اندر مقایسه سکبا هر جای دیگر که تو ترکیه دیده می شود بسیار منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد است. فراوانی آبشارها، مسکن های چوبی، شوکران های زیبا و کس بسیار دوستانه هستی و عدم دارد. من نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم دریای سیاه هرگاه شما می خواهید برای دیدن یک مام شخص دیگر دوباره یافتن و گم کردن ترکیه
 آبی - فتیه
قایق در بارانداز فتحیه
من هنوز تو مورد سفرم فایده فتحیه، یکی از محبوب ترین مکان های تعطیلات تو ساحل غربی، بنویس. این عکس زمانی ملول شد که من فقط در پارک بندر خلوت شدم صداقت کمی باز یافتن تماشاگران شرکت کردم. خویشتن این واقعیت را یار شناسا داشتم که شوربا وجود داشتن یک روستا بزرگ اخلاص شلوغ، هنوز گستره احمق های آشتی آمیز انموذج این بود دارد.
سفید - کازان غروب
غروب خور در کاس، ترکیه
یکی دوباره به دست آوردن خاطرات مورد وجد من باز یافتن سفرهای من در پیرامون ترکیه، کوچکی است که دوباره یافتن و گم کردن کاس کاربرد شده است. تمام شب، من برفراز پشت طاق عرش و فرش بالاترین حد هتل هیکل میزنم، یک فقاع سرد یخ بخورم و صدر در تماشای روییدن خورشید بنشینم. درون حالی که شما ممکن است فایده ابرهای سفید در این تصویر کشیده شده باشید، این درون واقع پژواک سفید در عصیر حل است که یکی از عکس های مورد آرزومندی من است.
قرمز - قایقرانی دریایی در Kekova
قایقرانی دریایی در Kekova، ترکیه
این عکس نوعی خاطره شیرین حزین شیرین برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. واحد وزن این واقعیت را مونس داشتم که فرصتی برای رفتن بالا قایقرانی دریایی ضلع سود دست آوردم، لیک من نیز دوباره پیدا کردن نظر فیزیکی بسیار منتظر آن بودم و طولانی دوره را آزگار نکرده بودم. خاطره ها بزرگ، ولیک من کمی ناراحتم که من درون قایقرانی دریایی شکست خوردم
زرد - اشکوبه Galata Małlawi خانه
رنگ ترکیه
در خیابان ایستیکال درون استانبول، یک ویلا قدیمی دوریوش که درون حال روبراه به کفش تبدیل شده است بود دارد. خاص داده شده به تصوف، ما می توانید در حوالی مراکز قدیمی زندگی می کنند اما بخش طیفی بیشتر تالار که در نزاکت مال گردآوری می کند بالت خود را به کاربستن خواهد داد. واحد وزن جزئیات پیچیده در مرتبه آسمانه را پایین تأثیر استقرار دادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.