همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نحوه ذخیره پول با گذرگاه توریستی استانبول

گردشگری درون ترکیه آش استانداردهای جهانی تو دنیای مشرق رو برفراز رو است. روزهای کاپیتان های قدیمی اکسیده زده صمیمیت هتل های غیر نمونه و غیراستاندارد است. صنعت در حال ساخته گردشگران را سکبا هر نوعی که شناسنده دارند، مجهز می کند پاکی یک واضح برای رسیدن بالا بازار، تونل گردشگری استانبول است. این حکمحکمت آمیز تیمی است که داخل پشت نام تجاری معشوق Istanbul.com استواری دارد.
در بین ورود روی پذیرش هتل، هدف پرتاب گذرگاه توریستی صدر در شما کمک می کند آش سه دیدگاه مسافرت در ولایت آشنا شوید.
    برخه جویی داخل زمان با ضرب و سب صف فراز جاذبه های اصلی
    مزد جویی درون هزینه بلیط های ورودی قدس همچنین توشه و نقل عمومی.
    مشتری را سکبا یک راهنمایی محلی که می توانید دوباره یافتن و گم کردن طریق WhatsApp صحبت کنید، برای کمک، مشاوره، نکات یکدلی راهنمایی ها، به مشتریان ضمیمه کنید
درباره مسافرت گردشگری استانبول
Hodja متزلزل درویش
سه حرمت در دسترس حیات دارد


هتل های استانبول
    ضروری
    ویژه
    شایان انعطاف
تا بالا امروز، گذر باز یافتن مشتریان بررسی های عجیب قدس غریب دریافت کرده است، لیک به جزئیات دقیق آبدیده نگاهی می اندازیم هم دقیقا نیز چیزی را که می خواهید برای سعر ارج خود بدست آورید.
شامل مطار نوار توریستی استانبول است
مشاور شخصی وشکرده شخصی
یکی پیدا کردن راهنمایی های راهنمای باز یافتن طریق Whatsapp
تا زمانی که پیوستگی به اینترنت دارید، می توانید هر وقت که از ساعت 10 صباح تا 18:30 نفع علیه و له روی بالا و راهنمایی شخصی محلی نفس دسترسی پیدا کنید، برای کمک، راهنمایی نی و بله یا توصیه هایی دوباره پیدا کردن مکان های غذا آشامیدن یا بازدید از آنها بخواهید.
این یک سرویس مفید است فایده خصوص اگر شما اولین دفعه در دهکده هستید یا مشکلی دارید. کودو ارشد برای این دلیل که استخدام یک راهنمای خصوصی می تواند هزینه قاطبه چیزی دوباره به دست آوردن 20 یورو داخل ساعت صمیمیت یا بیشتر! این قطعا فصل مورد اشتیاق من این سرویس است.
کارت تخفیف محموله شرفیابی رستوران و دوباره گویی عمومی
در عین حال گذرگاه گردشگری استانبول فایده هتل شما تحویل داده می شود، من وشما همچنین یک کارت مشروب فروشی و بازگفت عمومی دریافت خواهید کرد (Istanbul Kart: قیمت عادی 10 لیر ترکیه است). هنگامی که طرفه العین را حاصل ببرید، پهلو قیمت های تخفیف شده داخل تراموا خلوص اتوبوس خیر دسترسی خواهید داشت، پابرجا همانطور که بشر محلی آهار می کنند.
پتانسیل بهره جویی درون هزینه فراوان است، اما خواه هر هور و قمر از میخانه ثقل و بیان عمومی استعمال می کنید، می توانید حصه جویی 5 حتی 10 یورو ودیعه درستکاری به اندازه ملت خود داشته باشید.
اضافی اختیاری
تورهای مبصر بزرگ تر اتوبوس
دسترسی صدر در اینترنت نامحدود
برای یک هزینه اضافی کوچک، یک آلت تلفن معاشر 3G همراه سکبا گذرنامه گنجانده شده است. این اجازت می دهد تا شما را صدر در 10 مایه به اینترنت، 24 ساعت اندر روز، بدون توجه به جایی که ما هستند، دروند کنید. چنانچه بخواهید به نشانی یک گروه یا خانواده بزرگ سفر کنید مطمئنا برای بخورک و مفید است.
عکس عثمانی شوت
چه جذب ها درون گذر اساسی حاوی می شوند؟
    قصر Topkapi، اولین آپارتمان سلطنتی عثمانی
    ستر سوفیا، کلیسای سابق و صومعه که اکنون یک پای پوش رسمی است
    تور اتوبوس برکه هاپ
    تور قایق هپ-هو
درباره هیات خطسیر ویژه استانبول
این بلیط برای افرادی است که میخواهند تجربیات را بجای بازدید از نشان ها بکار ببرند. در قیمت این امکان بود دارد که داخل یک تابخانه سنتی ترکی شعایر تشییع جنازه را بخوانید، بازآیی کنید بالا دوریوش ها دوباره یافتن و گم کردن مرکز نامدار Hodjapasha تزکیه یا کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن شام و سرگرمی در طی کروز پیدا کردن بسفر.
گذرگاه نرمش پذیر استانبول
این گذر نصیب بخش سود جویی داخل سپر را حتا 50٪ و آش بازدیدکنندگان که 3 روز بی آلایشی یا بیشتر در عمران ده دارند، به کاربستن می شود بی آلایشی آنها می خواهند ببینند بی آلایشی تا معیار ممکن کار کنند.
تجربیات شامل ...
    کاخ توپکاپی
    گاه سوفیا
    تبرزین اتوبوس حوضه هاپ
    تبر قایق هپ-هو
    کروز بوفوروس شام
    حمام ترکی
    نمایش دوریوش دزدان دریایی
    آکواریوم دریایی زندگی
    بازی سرا Escapeped Room Escape
    عکس عرفانی نوستالژیک عثمانی
برای کسب دانسته ها بیشتر داخل مورد فرودگاه استانبول، صدر در وب سایت ذات مراجعه کنید یکدلی یا آنها را در فیس بوک خلف کنید تا شوربا اخبار مسافرتی استانبول بالا روز شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.