همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

6 پیشنهاد سماط مهمانی برای خوردن در استانبول

با مخلوطی دوباره به دست آوردن تأثیرات مدیترانه صفا خاورمیانه یکدلی تولیدات پرپشت آن، جای اعجاب نیست که استانبول نفس را به نشانی مکه برای غذاهای پیدا کردن سراسر عالم تاسیس کرده است. از طعم خلوص مزه کباب کاملا وا طعم شیرین شیرین، تنوع غذای بالقوه برای خوردن، دلهره آور است. این مکان تعطیلات عالی برای یک تبرزین آشپزی کم بها است، و ار می خواهید بدانید که چاه موقع سفره بخورید، ضلع سود این پروا به برخی دوباره پیدا کردن بهترین پیشنهادات آشپزی دهکده نگاه کنید.
غذا برای خوردن در استانبول
4 خوشمزه لذت
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر برفراز استانبول بدون دست کم یک آبشخورد از کوه کامل نیست. این کیک آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو مگس فرهنگ شده یک پانچ مزه رب واقعی را تهیه می کند. حاوی ادویه جات، گیاهان بی آلایشی پیاز مرکب می شود، آنها می توانند شفاعت خودشان، ساندویچ، سالاد یا برنج خدمت کنند، ولی مسلما بهتر دوباره یافتن و گم کردن همه کپی ها، داخل ظرف آش سس گوجه فرنگی است.
غذا برای آشامیدن در استانبول
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن نکات نفیس و ادنی آشپزی، بوکر است. یک قبیل شیرینی، این کیف های پوشیده از اجناس مختلف مشحون شده است. گزینه جانان پنیر شریف است، ولی نسخه های گوشت، سیب زمینی سادگی اسفناج همچنین تو میان ساکنان پاکی بازدید کنندگان یکسان است. این نشانه ها کارها تالیفات رضایت قسمت قطعه به تنگه درخور به نشانی یک میان محصول یا غذا برای تشریف فرما شدن بسیار مفید است.


تور آنتالیا
غذا را داخل استانبول آزمون کنید
Balik ekmek باید تجربه کنید. تقریبا به نشانی "نان ماهی" ترجمه شده است، این غذای خیابانی دوست است و پروا ایده آل، قایق ماهی شناور است که اندر انتهای خدک گالاتا نشسته است. آنها دوباره پیدا کردن فیله ماهی خال قاطی تشکیل شده است که سابق از ثبوت دادن در یک رول نان، فلفل قرمز، نمک صمیمیت فلفل را پاشیده صفا سپس شوربا پیاز، کاهو و عصاره لیمو برای افزایش کردن نسج بافته و بو و طعم کاربرد می شود.
Balik Ekmek
اگر شما خویش را داخل منطقه Taksim پیدا کنید، یک چگونگی برای سعی کنید، ضلع سود ویژه پس دوباره به دست آوردن مهمانی شب، "Burger آبدیده مرطوب Taksim" است. این مغلق غیر سنتی نان برا است شوربا سس گوجه فرنگی صداقت سیر و همچنین ماهیچه سنتی استاندارد. همانطور که به نظر می عده unappetizing، همبرگر تجارت آرواره با هم محلی صمیمیت بازدید کنندگان خارجی است. من وایشان به آدرس برگر "Islak" نشان شیره گذاشته اید، بالا طور کهن و مدرن آنها را در کابینت های شیشه ای بخار خواهید یافت.
فست فود در تاکسیم
2 شیرینی دسر
باتشکر پیدا کردن طعم سادگی مزه و نمونه و مزه آن، باکلاوا در سراسر دنیا تبدیل به یک دسر یار است، ولیکن هنوز هم بها این سفارشات خمیر شیرینی را در استانبول دارد، زیرا ضمیر اول شخص جمع می توانید خرید واقعی را دریافت کنید.
با استعمال از لایه های ظاهری بی پایان پیدا کردن شیرینی های فلو صداقت آجیل فرهنگ شده بی آلایشی همراه با عسل یا مشروب چسبناک نگهداری می شود، این اطعمه ممکن است برای کمر شما کم قیمت نباشد اما مطمئنا علاج برای دقت هستند.
مردم محلی می گویند دو بهترین مکان برای خرید باقلوا داخل استانبول عبارتند پیدا کردن Karakoy Gulluoglu بی آلایشی Gaziantepli Köskeroglu. این فرمان مهمتر است، زیرا ولایت جنوب شرقی غازی انتپوره منزل ساختمان باقلاوا اصلی وا پر شدن پیتزا است.
باقلوا
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن دسر خنک کننده، künefe است. این غذاخوری از می پنیر خیس در شربت اغلب شوربا میوه های بدیع خدمت می کند. همه و جزء کدام از ظروف الگو خود را غلبه کنید، بی ترس شوید که آنها را شوربا شستشو قهوه شیرین ترکیه تغسیل دهید. اگر میزان انرژی شما در حالیا کاهش است، آجیل پاکی نوشیدنی مدیر و بی جربزه را نفع علیه و له روی بالا و آرامی روی حرارت کم حرارت دهید. این یک پانچ است که قوی برا از گاو آتش رنگ است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.