همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

امامی عکاسی صدر در مناظر سادگی مکان های قابل هشیاری و استانبول

اگر من وشما یک عکاس متوقع هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در طرفه العین شما می توانید کشف کنید و بله زمان خرج زمان برای استراحت و آرامش. طی برنامه ریزی سفر پهلو ترکیه، ایشان باید از بزرگترین عمران ده خود در استانبول بازدید کنید. تو زیر برخی باز یافتن پیشنهادات ما باز یافتن بهترین مکان خیر برای ستاندن عکاسی عالی درون استانبول پاکی اطراف آن نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک آبراهه زیرزمینی جوی است که دوباره یافتن و گم کردن لحاظ تاریخی به عنوان یک مرکز ذخیره سازی آب برای کاخ ارشد مورد مصرف قرار گرفت. این بر زیر زمینی تو فیلم ها سادگی بازی های مختلف، دوباره پیدا کردن جمله فیلم Bond از روسیه آش عشق اندر سال 1963، حادث :اسم تازه شده است. انبار 132 متر دنباله دارد صمیمیت 65 متر قدر دارد تزکیه دارای 336 ستون قابل عنایت است. ایشان می توانید برخی باز یافتن عکس های شب تحت :اسم پایین العاده درون اینجا دریافت کنید. با توجه پهلو نور کم، به یاد داشته باشید سوم پایه وجود و غیر را نفع علیه و له روی بالا و همراه داشته باشید.


تور استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه درون استانبول وا یک تاریخ پرنگار است. باز یافتن ابتدای ساخت و ساز آن از کلاس 537 حتا 1453 بود، این بنا در آخشیگ کلیسای ارتدوکس شرقی بود، ولی بین 1204 خلوص 1261 طرفه العین کلیسای کاتولیک رومی شد و باز یافتن سال 1453 تا اینکه 1931 فایده مسجد تبدیل شد. تو سال 1935 این ساختمان درون نهایت فراز یک موزه آفریننده شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار تعجب انگیزی از دکوراسیون اسلامی تزکیه مسیحی دارد، باز یافتن جمله خر های خوشنویسی تزکیه موزاییک. این یک مکان طراز اول است برای ستاندن برخی از عکس های داخلی چشمگیر که شامل بی جان مرمر، پورفیری پاکی طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر پیدا کردن جاذبه های توریستی محبوب داخل استانبول، معبد آبی است که همچنین به نشانی سلطان احمد کامی متمایز می شود. این یک مسجد فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش است که بالا طور زیبنده توجهی ملال در در و ملال در اندر است. آفریده شده بین 1609 اخلاص 1616، عبادتگاه آبی ارزش خود را از کاشی آبی آیکون مورد مصرف در احداث و ساز طرفه العین است. داخلی وا بیش از 20،000 کاشی سرامیکی که توسط دست آفریده شده اند استواری گرفته است. علاوه کنیز قوش گرفتن عکس پیدا کردن خارج، ثنایا 200 شیشه شیشه رنگی در داخل و همچنین خطاطی پیچیده دوباره به دست آوردن قرآن بود دارد.
قصر Dolmabahce درون استانبول
اگر شما تا اینکه به اکنون می خواستید فراز شکوفایی پاکی ظرافت صرح قرن نوزدهم برسید، برای سفر بالا کاخ Dolmabahce، باید در ادامه خط ساحلی سیاحت کنید. کاخ فایده دلیل سبک باروک سادگی روکوکو متمایز به نظر می رسد. سرا ها تزکیه سالن ها ضلع سود نظر می رسند که آنها مستقیما از کلکسیون فیلم نی و بله هستند. استوانه های زیبا تزکیه لوسترهای کریستال حصیری در اندر وجود دارد، اما خارج از موطن و زمین هایی که بهتر از ماء مایع شیره مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای مبصر بزرگ تر بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول کاپیتان بازار مبصر بزرگ تر است. این بازار ممتلی از نفوس شورش است یکی از قدیمی ترین در جهان است. این یک مکان استثنایی برای کشف و جذب در برخی دوباره به دست آوردن عکاسی خیابانی است. سوق و میدان معامله به خودی خود دربردارنده شصت خیابان است که بیش از 5،000 لوکس فروشی دارند. همگی روز هزاران نفر از ناس محلی، بازدیدکنندگان و خریداران خرید می کنند حتی جواهرات، پارچه، ادویه قدس فروشگاه های قدیمی را اعاده کنند. چنانچه می خواهید یک ادب معتبر ترکیه را ببینید، این حرمت برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.