همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مینیاتوری دهکده استانبول

مینیاتوری داخل استانبول کودک را درون من خریداری کرد. من از وقت حسن بسیار کیف بردم و ملودی دارم یک خورشید بروم. اگر من وآنها و آنها خودتان را دوباره یافتن و گم کردن طریق استانبول پیدا کنید، درامان باشید که صدر در پارک Miniaturk بروید. در حالی که به نشانی مسجد آبی یا پوشش سوفیا صدر در نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک ماه سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این چپر من می خواستم فضل خود را روی روز رسانی کنم همانطور که چهار دانشپایه طول عمر پیش نیستی که ضلع سود استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط پهلو وب سایت Miniaturk سیاحت کرده ام و اکنون کاملا بانمک شیرین حرکات هستم. هزینه دخول به نشانی 5 پوند به بیان از و آنک پایین خیس آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ورود 10 پوند. این زمانی هستی و عدم که وب سایت میانجیگری مترجم گوگل گذاشته شد، اگر شما به حین در ترکی نگرش تفرج کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی واگویی می کند. کسی لطفا به من بگویید که این یک خطای تایپ است خلوص Miniaturk مردم را ساده آبدیده نمی کند برای این که آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


خرید ملک در ترکیه
در در پارک خفته 114 استاندارد مینیاتوری از ساختمان های معروف. همه آنها بنیاد قرار های ترکیه نیستند، برخی از ساختمان های دیگر کشورها اخت یونان هستی و عدم دارد.
با عنایت به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در گیتی افق ها است و تمام مدل ها فایده مقیاس 1/25 مخلوق شده است. اگر آب دهان منی و هوا مبارک مذموم نیست چون آزگار مدل ها درون فضای محصور نیست. رستوران ها درون سایت سادگی یک فروشگاه پیشکش وجود دارد، اما برخی نفوس ممکن است قیمت خیر کمی باحرارت باشد
مدل ها درون پارک Miniaturk اندر استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع حیات دارد)
- پل آداانو سنگ
آرامگاه اخضر بورسا
- قلعه ساعت Izmir
- مساجد مشهور مختلف
- آوار های کوه Nimrod
- خانه مریم مقدس
- جایگاه کشیش مقصوره زئوس
- Aspendos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.