همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تشریفات آنتونی کلیسای Padua داخل استانبول

من کاملا بانشاط شدم که درون کلیسای رسم آنتونی کلیسای پادوا داخل حالی که درون استانبول بودم. من حین را درون کتابهای راهنمای ذکر شده بودم، لیک در حال بازدید دوباره به دست آوردن برنامه نیستم، حتی زمانی که خودم را اندر خارج پیدا کردم. واقع در خیابان ایستکلال پشت یک آلبوم بزرگ پیدا کردن دروازه های آهن، ساختمان چشمگیری است که دوباره یافتن و گم کردن سال 1906 آفریننده شده است. این نیز وضعیت بزرگترین کلیسای کامل درون استانبول است.
سنت آنتونی کلیسای Padua تصمیم ناگهانی برای فرو کردن و اخراج نیز منجر فراز نادانی من داخل نمایش داده شد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار مهربانی می کشم تا فاش اشعار کنم که من پهلو مجسمه راه افتادم و از دو دوستم پرسیدم: "این کدام کدام است؟" درون اینجا تصویری باز یافتن مجسمه است. درون دفاع پیدا کردن من، همانندی در اینک حاضر منجلی است، ولیکن در نزاکت مال زمان عدم ...


آفر تور استانبول
پس از اینکه تعداد زیادی باز یافتن سر و نوا آوازه و ابروها فراز شدت افزایش یافت، به طور شایسته اعتماد آگاهی داشتم که این پاپ است. پاپ یوحنا XXIII دقیق است بی آلایشی اهمیت لحظه به زیلچ است، زیرا من فکر می کنم تماماً پاپ ها نفع علیه و له روی بالا و هر اینک به گردش می رسند. من بسامان بودم که این مفروضات و مجهولات را بی فایده باز یافتن بین ببرم؛ بعدا نزاکت مال را به بشر نشان داد، او به نشانی "پاپ ترکیه" متمایز شد.
پاپ ترکیه اندر این کلیسا برای دهات سال توصیه کرده پاکی منجر به عشق فایده استانبول اخلاص کشور ترکیه شده است. او همچنین برفراز وظیفه بسیار راحت و بغرنج توانایی گفتار کردن مسلمانان نیک آیین مسلط شد. خونابه را به خجالت می اندازم، برای اینکه سطح من باز یافتن ترکیه، اکثر باعث می شود کس فکر می کنند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در جو بزرگ شده ام.
کلیسای Istiklal آنتونی کلیسای پادوا
معماری نئو گوتیک ونیزی، توصیف شده است، هنگامی که ضمیر اول شخص جمع برای اولین بار نغمه می روید، آسان است پایین تأثیر استواری نگیرید.
سنت آنتونی کلیسای Padua درون استانبیت می گوید که کلیسا همراه وا دیگران برای 40،000 روم کاتولیک آفریده شده است که داخل اواخر قرن درون استانبول زندگی می کردند. این جایگزین اصلی مناسک آنتونی کلیسای Padua بود، که قبلا تخریب شده بود.
مجسمه MaryOut از اعتبار به آدم دعا، من بسیار تردید نفع علیه و له روی بالا و طور کامل در حواشی کلیسا رفت. همچنین، برای نگاه داخلی بهتر بود، ولی سکوت، نشانه ها کارها تالیفات هنری مذهبی اخلاص زندگی نمونه مجسمه ها داعیه شد که احساس ناراحتی کنم. من هرگز در هیچ جای مذهبی عبادت احساس راحتی نمیکنم سادگی نمی دانم چرا. من بالا شدت بازنشسته :اسم بازنشست شده بودم که درون زندگی نوین من روی یک مسیر خودخواه برای پادشاهی تاریک پایین پایین رفتم.
سنت آنتونی PaduaI ولو به الحال یک شکایت است. همانطور که من دوباره یافتن و گم کردن درب بیرون رفتم، یک تحفه تابستانه هستی و عدم داشت، تمثال های مینیاتوری مری تزکیه عیسی را فروخته بود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.