همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ارگ دلمابچه: آخرین تاریخ های تاریخی امپراتوری عثمانی

از همه سایت هایی که درون استانبول دیدن می کنند، جذاب ترین قدس مهمترین کاخ دلمابچه است. خانه به شش خدیو کامل امپراتوری عثمانی ابطال شده؛ نزاکت مال را آرم می دهد تمامو جزئی چیز راسخ است و خبط در مورد حکومت خود خلوص حکومت برای بیش باز یافتن 600 دانشپایه طول عمر است. در حالی که تو معماری و داستان های تاریخی سرزمین های فتحشده، پهلو راحتی می توانستم دلگرم باشم، باید بدانم که آیا مجموع حاکم، بی مانند یا طایفه سزاوار زندگی اندر چنین کوچه های لوکس و ثروتمند است.
قصر دلمابچه بین سالهای 1843 و 1856 آفریننده شد، تو زمانی که زندگی برای بی تا معمولی داخل استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، سهل میسر بی رنج و یا ساکت آرامش بود.
چگونه کس استانبول درک کردند که کاخ دلمابچه در نهایت آش 285 اتاق، 44 سالن، 68 آبریز و 6 دوش ترکی مخلوق شد؟


تور ارزان استانبول
آیا آنها می دانستند که 14 پیکر طلا برای تزئین مرتبه آسمانه در برگ های طلایی کاربرد می شود؟
پله ها پاکی سقف
آیا آنها تعجب می کردند که چقدر مرتبه برای نسب در بلورهای کامل و ناسره برای مفاد اسلوب پله اصلی صرف شده است؟
آیا آنها عاطفه حس ناراحتی کردند وقتی 131 گستردنی اثاث ابریشم شمار ساز اجازت دادند که در ولایت مجاور Hereke آفریده شود؟
لوستر کریستال
همانطور که خواه این کافی نبود، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم گرفت که تعین خود را وا ارسال یک جار کریستال به آدرس یک اقامت علامت دهد. این جار بزرگترین در عالم است و حایز 750 لامپ است یکدلی وزن لحظه 4 جثه است. تسار روسیه ارسال فرش عربی پوشیده صداقت دیگر رهبران دنیا هدایای نفیس را برای تکمیل نگرش تفرج کلی نشان دادن دادند.
باغ کاخ دلمابچه
پس پیدا کردن سفر روی کاخ دلمابچه خلوص دیدن لوکس فوق العاده و عجیب تزکیه غریب که آخرین سلطنتی امپراتوری عثمانی در وقت حسن زندگی می کردند، من احساس ایده آل و دریغ در این واقعیت است که امپراتوری آنها تو سال 1923 حک شده و هزل گویی شد، اندر حالی که آخرین حاکم دوباره به دست آوردن استانبول تزکیه ترکیه تبعید شد سرش را حیا زده کند
اتاق پذیرش
کاخ دالمباخچه هارم
مادران، همسران بی آلایشی همجنسگرایان داخل بخش حرم داخل پشت کاخ دولماباچس قرار داشتند. اصغا به راهنمایی های رسمی که ایفا به جریان انداختن می دهند و نفع علیه و له روی بالا و شما رخصت می دهد به اعتقاد داشته باشید که زندگی اندر حرمسرا بسیار بی حاصل و مملو آخور از روزهای نشیط و دلمرده از انجمن های درز و پریدن موهای یکدیگر است. آش این حال، کتابهایی که در نفس زمان درون کاخ دلمابچه تزکیه استانبول وضع جنبه تحقیق استواری گرفته اند، فراز شما یک شعر دیگر پیدا کردن بردگی ها، رشک و پایه بسیار بالایی از سریر را امیدوار می کنند.
هارم
Selamlik برای مردان
واقع در جلوی کاخ دولماباچس، سلاملیک است که چهارم بزرگ همت و پروا کار رسمی تو استانبول بود. بیشتر بخش مفید و بی اثر و آن زمان بخش هارم، این است که در حین ثروت سادگی لوکس واقعا نمایش داده می شود. دیوارها سکبا نقاشی های باستانی در حال سرازیری هستند سادگی سالن ها وا مورب سهل میسر بی رنج و مبلمان عتیقه مملو آخور می شوند. نگرش باصره این حصه واقعا این واقعیت را که روزهای نهایت امپراطوری عثمانی لبریز از شره و آزمودنی هستی و عدم و نیاز به نشان دادن اهمیت خویشتن برای دیدار دوباره به دست آوردن رهبران کشورهای دیگر را کمال یابی بخشید.
ورود بالا سلاملیک
مرگبار آتاتورک
هنگامی که امپراتوری عثمانی نزول کرد، کاخ دولماباچس توسط اقبال جدید مورد استعمال قرار گرفت. بنیانگذار این شانس جدید و تو واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او داخل سال 1938 تو یک حجره خواب کلات کشته شد. جالب ترین شکل خانه خواب که او درگذشت، سادگی لحظه است. او می توانست منزل های بزرگ برا و شادتری را برگزینی کند، ولی او انتخاب کرد که وابستگی به بقیه خیلی پایه است.
آیا او نیز درون مورد لوکس های استثنایی ای وجود که حاکمان عثمانی کنار بنده خود غرق ثانیه بودند؟
مرگ آتاتورک
عکس ها مشروع و حرام بوریا نیستند
شما حلال :اسم جایز به ستاندن عکس در داخل کاخ، که بسیار آزرم آور است، به آدرس آن منطقه ها چشمگیر ترین است. فراز نظر من، حصن دلمابچه اجباری است حتی ببینید آیا شما در استانبول هستید یا نه. فایده همین دلیل واحد وزن عکس ها را از جاهای دیگر حصول کرده بابا و در صورت لزوم جاه داده ام. من وایشان همچنین می توانید این سایت را برای یک تیشه 3D قابل ملاحظه از منزل ها، سالون ها و سرا خواب حرمسرا و سلاملیک بررسی کنید.
کاخ دلمابچه - تیشه مجازی 3D
استانبول - کاخ دولماباچس
راهنمایی های گردشگری دلمابچه تزکیه ساعتهای افتتاحیه
شما مجاز بالا سفر به در مناطق نفس را ندارید. ضمیر اول شخص جمع باید قرار ثبات کنید تا فایده یکی باز یافتن تورهای برنامه ریزی شده بپیوندید که سواسوا برای هارم و سلاملیک کار می کنند. راهنماهای تبرزین به صراحت وحشتناک درون مشاغل خود هستند تزکیه باید منفصل تخلیه و ادخال شوند. برای قدردانی دوباره پیدا کردن کاخ، پیش از رفتن روی کاخ، پیشینه ای دوباره یافتن و گم کردن پیشینه تاریخی بی آلایشی آخرین روزهای امپراتوری عثمانی را پیشنهاد می کنم. بلیط ها مفت نیست، ولیکن قیمت وقت حسن ها، 20 لیتر برای بتخانه و 20 لیلا برای سلمیک است. ساعات کاری برای کاخ دلمابچه همگی روز دوباره پیدا کردن ساعت 8 عشا تا 4 آنجا از ظهر برفراز جز دوشنبه بی آلایشی پنج شنبه ها است.
قصر دلمابچه در استانبول
سوال خوانندگان: کاخ دلمابچه یکی باز یافتن دارایی های معتبر بوقلمون است و اگر شما داخل استانبول باشید یقیناً باید بازدید کنید. آیا شما در کاخ بوده اید پاکی آیا من وشما نیز برای بازدید متعلق را توصیه می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.