همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جسر گالاتا: عنایت برگزاری جشنواره

برای هزارها هزارگان نفر از مردم هر ساله که به واحه قابل التفات استانبول میروند، اولین استفسار که اغلب در حافظه آنهاست
"مکان های پراکندگی افتاده برای رفتن روی کجا هستند؟"
این تعبیر عامیانه همواره در جلو خاطر من است، مهم نیست که در ترکیه گشت کنم. واحد وزن می خواهم بدانم که انسان محلی آواره می شوند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم یک فضای نفوس شورش و اصطبل جنب و جوش را ببینم که بینش خوبی را نفع علیه و له روی بالا و جایی که خویشتن هستم می بینم. می خواهم بدانم که مکان هایی که درون زندگی مردم قابل عنایت هستند
هنگامی که نفع علیه و له روی بالا و استانبول می آید، پاسخ فراز این سوال بیشتر از احتمالا یکی پیدا کردن دو گزینش است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
مردم صدر در شما می گویند که بالا خیابان Istiklal بروید که یک خیابان ازدحام از بوتیک ها، مطعم ها، کافه خیر و بنا های تاریخی است. این کاملا امکان دارد که بیش دوباره پیدا کردن یک روز برای کاوش داخل این خیابان و تمام مناطق دمدمی مزاجی، ضلع سود خیابان های خیابان برسد. چنانچه هر نمط تظاهراتی که در استانبول پیوستگی می افتد حیات دارد، احیانا از این مسیر سرآغاز خواهد شد.
پاسخ دوم Galata Bridge که پیدا کردن شاخ طلایی گذر ردشدن می کند.
شخصا، من قنطره گالاتا را شناخت دارم
شما می توانید پل مشهور را تو بسیاری از عکس ها پیدا کردن مجلات مسافرتی نگاه کنید، مات ماهیگیر که میله های خویشتن را روی آن قرار می دهند. یکی پیدا کردن پل های متعدد اندر شاخ طلایی، دارای یک تاریخ پرنگار است، پنج بار در پنج مکان متنوع بازسازی شده است.
ماهیگیران جسر گالاتا
داستان های متعددی دوباره پیدا کردن جمله کتاب مارک تواین «بیگانگان در خارج دوباره به دست آوردن کشور»، تاریخ آن به عنوان یک مناسبت بین دو بداوت متفاوت مورد بحث موردتوجه طرح شده می شود. به باختر به بر آسیا سیاحت کنید یا نفع علیه و له روی بالا و سمت مشرق به آغوش اروپا نگاه کنید و برفراز یاد داشته باشید که این گذر به آبادانی قدیمی قسطنطنیه بود.
پل قدیمی گالاتا
پس ازچه من وساطت Galata Bridge سرگشته دارم؟
به سادگی، بالا دلیل متعلق است که vibes اعتیاد آور صداقت آنها ضلع سود شما یادآوری می کنند که شما در یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرهای گیتی افق ها ایستاده است. این مکان شلوغی و لبالب از ترافیک است و ناس در حالت کسب تزکیه کار خویش را. هیچ کس روشن ضمیر شما روی خدک نخواهد شد شما ضلع سود راحتی می توانید زندگی هرروز ترکیه را اندر استانبول ترکیب کنید. این مرکز شخ طلایی است.
رستوران های شناور پل گالاتا
هفت دلیل که من عارف دارم خدک گالاتا
یکی: ماهیگیران کاملا رفیق وار هستند. شاید آنها برای گردشگران دوربین نچ را به چهره هایشان بکشند. مردان در روز و روز، اندر باران و داخل خورشید ایستاده اند. همگی چند به زودی اکثر آنها ماهی را در هوا پرچین وشکن می کنند بی آلایشی پرندگان را در کنار بنده می گیرند تا اینکه قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه صدر در زمین برسند، ماهی را بگیرند. تماشای ماهیگیران به خودی خود التذاذ بخش است و به راحتی میتواند ساعتهای زیادی را ضلع سود خود جذب کند.
مردم محلی گالاتا
دو: قنطره گالاتا جایی است که دد دیو محلی به صدر می برند. آنها غذای مناسب می خورند، لوله های ارومی را سیگار می کشند، کشتی نچ را می گیرند خلوص روزی با خانواده هایشان کیف می برند. برای من، این یک مهلت عالی برای آزمایش زندگی واقعی ترکیه اندر یک عمارت بزرگ است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ اضافی تزاید نمی کنم فقط از باب اینکه من یک توریست هستم. چیزی که می بینم چیزی است که واحد وزن دریافت می کنم.
فروشنده خیابان
سه: فراوانی صرف غذایی خیابانی خوشمزه و کم بها ترکیه دوباره پیدا کردن ذرت گرم غلام روی کباب حتی ساندویچ ماهی 5 لیتر بود دارد. رستوران های پنج آرتیست را فراموش کرده اید، زیرا غذای فروخته شده در دوروبر پل فقط به پایه یک مره غذای عالی است. خواه غذای خیابانی ایده شما دوباره به دست آوردن غذاهای عالی نیست؛ مهمانخانه های زیر پل خدمت اجناس ظروف از جمله چیرگی ماهی های تازه گرفته شده داخل روز است.
رستوران Galata پل
چهار: من خواستار سیگار کشیدن یک لوله ماز خورده هستم و یک لیوان عرق سرد نوظهور می خورم. مهمانخانه های زیر پل محل رخیص برای ایفا به جریان انداختن این کار هستند. من صرفاً بخند
پنج: خویشتن می توانم دوباره به دست آوردن طریق اخذ کشتی های کشتی تو اینجا بخشی دوباره به دست آوردن شاخ طلایی بوفوروس را صرفاً برای 12 لیار ببرم.
قایق های فری گالاتا پل
شش: جسر نزدیک فراز سایت های دیگر است، برای دیدن مانوس برج Galata درون یک مادر و سوق و میدان معامله ادویه باز یافتن سوی دیگر. طالع این است که چنانچه شما در نواحی استانبول راه پیمایی و عبور کنید، تو یک زمان سادگی یا دیگر پیدا کردن پل گذار می کنید.
هفت: قنطره به آدرس مکان کم ارزش برای محمول و دوباره گویی به بلوکها دیگر که از شاخ طلایی مانوس اسکندر سادگی اوراکوی می آید، پرستاری می کند. کشتی های فراری از والد و ام پل پهلو مکان های انواع می طریقه و برنامه های روزانه زمانی که من فراز استانبول بسته :اسم قفل می گردم، همه اندر پل مطلع خواهند شد.
فری خدمات استانبول
شاید روزی، دودل من سکبا پل، هم هر دما که دوباره پیدا کردن استانبول بازدید می کنم، سرگردان آبدیده می شوم، من بالا راحتی می روم تا نفع علیه و له روی بالا و تکان باز دادن پرتوی های اعتیاد آور که آن را تسلط کرده اند، برگردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.