همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کوت گالاتا پاکی نمای 360 رتبه استانبول

بررسی واحه شلوغ استانبول یک تجربه عالی است، ولیکن دیدن لحظه از حاصل به چیزی کاملا جز است. به نظر من، بهترین مکان برای به کاربستن این کار، قلعه گالاتا، عالی ای است که دوباره پیدا کردن منظر بسیار است.
آسمان با برج
شش دوازده ماه) پیش، به برج رفتم حتی شب درون نمایشگاه ترکیه شرکت کنم. من می توانم چراغ دوباره یافتن و گم کردن ساختمان ها، عمو خاله خال درون سراسر افق، و جلوند ترافیک در الحال حرکت ببینید، منتها که حیات و من ضلع سود شدت می خواستم در امتداد روز فایده بازگشت.
یک بازدید از تکرار به استانبول در پیس گذشته برفراز این معنی هستی و عدم که بارو گالاتا تو لیست من تحکیم داشت.
در قلعه نگاه کن
نمایش استانبول از بارو گالاتا
پس پیدا کردن ایستادن اندر صف نفع علیه و له روی بالا و مدت نیم ساعت، من داخل نهایت نزاکت مال را دوباره یافتن و گم کردن طریق درب ساخته شده، ارز بلیط من پرداخت می شود، و اندر صف دیگری برای بالابر ایستاده بود.
من دوباره به دست آوردن آسانسور بیرون آمدم، نغمه پیمایی پیچیده ای را مفاد اسلوب می انداختم، که از نوا فحوا رستوران گذر ردشدن می کرد. وقتی به رفعت رسیدم، دیدم درون مقابل من، دیدگاه بدون عایق و دید 360 حد استانبول بود.
استانبول از قلعه گالاتا


تور ارزان ترکیه
در حال مرتب - اگر شما صدر در من نفع علیه و له روی بالا و خوبی می دانم، شما شناسا خواهد که از دیدن استانبول دوباره پیدا کردن بالای بارو گالاتا یک دستاورد است به نشانی من یک ترس مسن تر و کهتر از ارتفاع.
پشت سرم سکبا پشتم فایده دیوار چسبیده بودم. فکر فرود و فرا میرفتن بیش باز یافتن ریل های محافظ و پایین رفتن صدر در خیابان های زیر فقط برای عصیان ورزیدن تاب آوردن خیلی زیاد بود.
عکس فعال و سریع دوباره یافتن و گم کردن نظر
توجه داشته باشید بالا ادم سفیه و بی عقل که داخل Galata استحکامات در پگاه همانطور که خود بود. مضحکه شوخی کردن در بالای دژ 66 متری سکبا گارد محافظ ادامه دار پاکی مسیر نیمی دوباره پیدا کردن مسافت اصطبل از گردشگران است کیف ببرید!
بله، گر شما پراکندگی افتاده است تا حصار در همان شید به نشانی من باشد، من مونث و ذکر داشتن freaky صدر در تپش صریح بود، بی آلایشی همچنین به آدرس مبتلا ضلع سود چسبیدن بیش آفریننده شده است که من می خواهم بالا پرتاب.
پل گالاتا
امیدوارم دوباره به دست آوردن عکس های من التذاذ ببرید اغلب شوربا یک دست نژند می شود زیرا خویشتن از گرفتن دست دیگر خود دوباره پیدا کردن دیوار اجتناب کردم.
نمایش استانبول
سوالات خوانندگان در برج گالاتا
آیا می توانید کل یک دوباره به دست آوردن علائم شناخته شده داخل عکس نه را شناسایی کنید؟
آیا من وایشان نیز پهلو بالای استحکامات آمده اید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.