همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بوتیک سلاف سنسوس تو گالاتا : نوشیدن تو استانبول

این همه زمانی سرآغاز شد که من درون بالای سر برج گالاتا ایستاده بودم که 66 متر بالا داشت. من دوباره یافتن و گم کردن شب ماضی از اوهام بیدار شدم یکدلی هوای تازه آش ترس دوباره یافتن و گم کردن ارتفاعات معاشر بود، منجر به افکار من شد.
شراب
تلفن من زنگ زد که علت حواس پرتی موقت شد. این آشنا نزدیک من هستی و عدم Debra
Debra - "هنگامی که شما بالا پایان رسیده است در گرداگرد این استحکامات بلند، بیایید اخلاص ما را پیدا کنید. ما نوشیدن شراب و پنیر مزه در یک بوتیک ظریف است. ایشان در آفاق دختریم! "
من - "جدی! روزگار 11 بامدادان است! "
یافتن سنسوس در محله گالاتا
در حال حاضر، احساس تعادل خود را مورد خبرجویی قرار دادم. گشت و گذار آنک از یک شب در عمارت هرگز یک ایده نوظهور نیست یکدلی من "مو سگ" را درون نظر گرفتم. عصیان بیرون آمدن از کوت گالاتا، خویشتن به مردک یارو خیابانی سمت چپ رفتم و اندر کنار بوتیک مل به منزلت سنسوس آمده ام.
صرفه جویی درون شراب نوشیدنی آب


آفر تور استانبول
صرفه جویی در محلول ذوب خوی بزاق ... نوشیدن شراب
من معمولا نوشابه شراب نیستم آبجو منحصر ضلع سود فرد است. با این حال، دیوار برفراز دیوار از سلاف خوب من فرود تاثیر قرار. یخچال ها آش انواع پنیر های داخلی قدس خارجی ممتلی می شوند. حتی یک منوی کاناپه نیستی دارد.
حسن
بنابراین من نوشیدن ماء الشعیر و خوردن غذاهای خیابانی را ساکن کردم و شروع به خوردن آب شراب و تمسک روی قایق نه کردم؟
نه، وضعیت اجتماعی من ارتفاع نبوده است. بطری مسکر و پنیر چیزی جدید بود اما به مقدار کافی برای تغییر کیش من نبود. من ساغر خوشمزه را شناسنده داشتم و نمونه های جدیدی را تفویض اجازه تصرف کردم اما این تا آنگاه پیش می رود.
مزه کردن شراب
من توصیه می کنم برای دیدن چیزی متفاوت منتها هرگز. ار شما می خواهید صهبا ترکی را آزمون کنید یا روی دنبال یک محیط استراحت باشید تا وا دوستانتان مناسبت برقرار کنید، سنسوس جای خوبی است.
مزه کردن شراب تو استانبول
چطور به آنک بروی؟
از خروجی حصار گالاتا، فراز سمت کج چشم بکشید بی آلایشی بوتیک داخل سمت راست استواری دارد. آنها همچنین تو Antakya، Eskisehir صفا Marmaris کارگزاری خبرگزاری دارند. دانسته ها بیشتر تو اینجا اندر وب سایت خود هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.