همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اسرار عبادتگاه صوفیان رباط یوکسک یکدلی کلیسا

هر کجا که بروم، وقتی دد دیو محلی به بستگی یک جلب یا برتر ای که در کتابهای راهنمای من نیستند، پهلو من بگویند، من وا هیجان بیم زده پاکی میل شدید به آنجا می روم. این اولین درک من هستی و عدم که در مورد یشتسک صفا کلیسا یافتم.
صومعه یوکسک صمیمیت کلیسای کاپادوکیا ترکیه
در این مراسم، راهنمای خصوصی سادگی راننده خود مرا صدر در ناحیه کوچک گیزلورت اندر منطقه کاپادوکیا بردند. خویشتن می خواستم حین را برای موعد طولانی ببینید زیرا دوباره به دست آوردن همه روستاها در منطقه، تاریخ یونان Güzelyurt سخن می شود یکی باز یافتن بهترین است.
این درایو طولانی بود، ولی خوشبختانه راهنمای من، کانسو انباشته از فضل محلی هستی و عدم و حقایق تاریخی زیبا سرگرم کننده خود را نگه داشته قوه ذاکره من تسخیر شده است. فایده علاوه، هنوز دریغ بهار بود، بنابراین زمین های مسطح هامون و بحر های کاپادوکیا یک منظره رنگارنگ وجود که توسط دیدگاه غالب کوه حسن پشتیبانی می شد.
ناگهان، کانسو را ترک کرد، تو کنار جاده کشیده شد و روی مسیری باریک صفا سنگی بازگشت که داخل اولین فهم ها جایی نداشت. او نطق که کلیسای کوچک قدیمی اینجا هستی و عدم دارد که ممکن است من لمحه را شناسنده داشته باشم، قدس همانطور که من وتو مسیر را طی کردیم، یک دریاچه و صورت سنگی ارشد به چشم آمد. تو بالای ویرانه های یک ساختن اساس کوچک بود.


قیمت تور ترکیه
بازدید دوباره یافتن و گم کردن کلیسای یوکسک
صومعه یوکسک بی آلایشی کلیسا
یوکسک به تعبیر ترکی صدر در معنای رفعت بود، نام لحظه Analipsis باز یافتن زمان ساخت طرفه العین توسط یونانیان در سال 1894 بود. این دید کامل را اندر مورد دریاچه Gelveri manmade، که نام دهات نیز حیات زمانی که یونانی خیر هنوز در اینجا زندگی می کردند . آنها همه درون سال 1924 باقی ماندند پس از آنکه عهد بستن لواسان سوق دادن شد که اخراجشان ضلع سود میهن صفا برعکس شوربا ترک ها ارتکاب شود.
ظاهرا، بسیاری دوباره به دست آوردن پسران یونانیان منتقل شده، سالانه به ناحیه Güzelyurt برگشتند. من خودپسندی می کنم که آنها فاضلاب کسانی اندر مورد دیر خود فکر می کنند، چنانچه آنها در این مسیر جرأت می کنند سادگی نقاشی های کودکانه را در اندر کلیسا می بینند.
صومعه یوکسک Guzelyurt کاپادوکیا ترکیه
این فایده معنای هیچ چیز نیست، فایده جز امضای درج شده برای نقل کردن اینکه کسی سپس بوده است. این انفعال بود، منتها من در دیگر بنا های تاریخی در سراسر ترکیه محنت همین را دیده ام. این بی اطلاعی عمومی سادگی عدم تعلم و هوس به حفظ کردن تاریخ است.
دور از ورودی، شیارها در هر کورس دور دیوار علامت داده شده است که در حال مهیا در حال مرتب پانل جداسازی چوبی غیر دوباره پیدا کردن دیوار و جماعت از موعظه مستثنا شده است. آغوش خلاف کلیساهای بزرگ عالم اروپایی تزکیه قسطنطنیه، این یک ساختمان سهل میسر بی رنج بود که صدر در طور موردپسند و غیرقابل قبول برای راهب ها برای جهد طولانی برای کرامت و هویت الهی کم بها بود، اما خودپسندی می کنم که آیا آنها سادگی نفس را به افراط و تفریط می کشند.
صومعه یوکسک
داخل عبادتگاه صوفیان رباط یوکسک
به سمت باطل :اسم بی معنی کلیسا، دایره کوچک دیگری وجود که بدنه مسکن رهبان بود. بالا جای مکالمه های خواب، بیت خواب، به توقیفگاه های آنها بازآیی می کنم؛ زیرا آنها تنها چهار دیوار غامض و واضح بودند. اندر انتهای دریچه نزدیک فایده یک پلت بنا سنگی برداشته شد بی آلایشی بدیهی است راهبان نیز متکا های دست ارغنون و پتو ذات را داشتند، ولیکن فقط به در یک سلول حبس شباهت داشت.
صومعه یوکسک کاپادوکیا ترکیه
سعی میکنم پنداشت کنم تمام کسی که در لمحه ساختمان پوشیده در اوج هیچ مکان بنگاه اثر زندگی نکرده، داعیه ناراحتی من شد. خود امیدوار بودم که واقعا وثوق واقعی به توانایی بالاتر داشته باشم؛ زیرا چنانچه این زندگی خویشتن بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس جهنم به نشانی بدبختی خواهم بود.
احساس ناخوشایند امتداد داشت. من بی یک احضار در مسکن شخص دیگری احساس بیگانگی کردم. بنابراین من تندتند راه خویش را به سمت خروج دوباره پیدا کردن راهرو باریک صفا خروج پیدا کردن روی دیوار ترکیب کردم صداقت سعی کردم تا بعد که ممکن است دورتر حرکت کنم.
صومعه یوکسک کاپادوکیا
این زمانی است که من عطش ای فایده صومعه اخلاص کلیسا را پیدا کردن دست دادم؛ زیرا خلل ناپذیر در متساوی من یک نمایش زیبا یکدلی زیبا دوباره پیدا کردن کوه حسن بود که در نفس مناظر لهنه سنجه ای پیدا کردن صخره بود. شاید صدر در همین دلیل راهزن این آماج را ترجیح دادند. شاید دیدگاه وا شکوه پیدا کردن کوه آنها را روی خدای خویشتن نزدیک کرد. برای من، با این حال، فقط داخل مورد زیبایی بود. طبیعی، خیره کننده زیبایی اخلاص هیچ چیز دیگری. معمولا، خود سعی می کنم پیدا کردن کلیشه نی و بله جلوگیری کنم، لیک تنها کلمات من، دوباره و دوباره.
کوه هسن کاپادوکیا ترکیه
من کمی آن هنگام از دم رفتم و تو حالی که برفراز عقب برگردم ولو دیدگاه کوه خوشگلی را ببینم، نمی خواهم مکرر این مجتمع روحانی سادگی مضحک را ببینم. با این حال هر مدیر فیلم هالیوودی برای پیدا کردن یک فیلم پس پیدا کردن آخرالزمان، کلیسای یوکسک و خانگاه گیزولورت کامل خواهد بود. اگرچه رستخیز به نوع کلی روی پایان دنیا اشاره می کند، معنای معنوی اخلاص معنوی ثانیه آشکار ازمد افتادن یا افشای اسرار است، قدس این صومعه، من ایمن هستم که اسرار بسیاری هستی و عدم دارد که باید گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.