همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بهترین اقصا عکاسی اندر کاپادوکیا

وقتی وبلاگ نویسی را بدو کردم، کاملا غامض لوح بودم، زیرا فکر می کردم این کاملا صرفا درباره نوشتن است. شوربا این حال، حین را محتوی خیلی بیشتر باز یافتن آن، صداقت عکاسی بدیع بخشی از حین است. اندر واقع حتی تمام جهان نوشتن سفر در لمحه پیشرفت کرده است؛ چنانچه شما هر طرز نشریات را معروف یا نه، آنها معمولا به عکس های شوربا وضوح ارتفاع نیز می پردازند.
بنابراین، در درازی سالها، صداقت همچنین سعی برای تبدیل ازمد افتادن به یک نویسنده بهتر، من نیز به آفاق عکاسی وارد شده است. در طول آزمایش یادگیری من سکبا افراد محلی درون هر تیررس که سفر می کنم، با افراد محلی خویش شده ام؛ زیرا آنها میدان های دیدنی ترین، بهترین زمان ها پاکی زمان های متنوع را می شناسند حتی تصاویر ضمیر اول شخص جمع متفاوت دوباره پیدا کردن میلیون نه نفر دیگر اندر اینترنت باشند .
بنابراین، اندر آخرین دیدار من پیدا کردن کاپادوکیا، خویش من Kadir دوباره پیدا کردن تور دائره تور ترکیه پیشنهاد کرد که در این زمان، من آروین کنید تور جدید عکاسی نفس را. این طرح، روی جای رفتن بالا بالن های هوای گرم، این وجود که عکس های منحصر روی فرد آنها را دوباره پیدا کردن دره های مختلف پیدا کردن دیدگاه های نوع به نوع و همگون شناور کنند. آنک به بهترین اقطار عکاسی اندر کاپادوکیا بروید.


تور آنتالیا
من عهد 4 فجر بیدار شدم خلوص اریک صداقت همسرش را درون خارج دوباره به دست آوردن هتل دیدم. ما فراز Goreme برویم، مرکز شهرهایی که تو منطقه و دوباره به دست آوردن جایی که جت های هوای گرم برداشته می شوند. اندر یک شمس خوب، 50 یا چرخبال بالن به هوا و زمین می رسد، پهلو طوری که مهلت های زیادی برای یک عکس مات وجود دارد، ولیکن در آن صبح خاص، عموم کس داخل مورد اینکه آیا سواری درون واقع به کاربستن می شود، ایمن نیست.
 اداره هواپیمایی شهری به شدت باز یافتن صنعت بالون هوای گرم در کاپادوکیا بازرسی می کند و خواه فقط دستور پرواز را برای CAA آراسته کند، آنها بلندپروازی می کنند. خورشید بعد، عصیر حل و هوای بد، بخاطر این که آیا پرواز صبح ها صبر خواهد شد یا خیر، عاشق اعضای CAA برای تکمیل چک های عصیر حل و هوایی روزانه خویشتن برای شرایط باد هستند.
در اطراف شرار سوزی درون زمینه چرخبال های رویال، با نگرانی به دنبال ساز نمایش داده شده اعلام رسانی شدیم. آبی به معنای هوانورد سواری می تواند پیش بروید، اما گر به خورشید رسانی نشان قرمز بود، هیچ کس نمی کشد.
کمی پس ازآن به مواخذه و پاسخ رسید قدس من درک ناامیدی زیادی کرد. طولانی پرواز های بالون زمین انداخته شد یکدلی دیگر فرصتی برای ماه دیگری نخواهم داشت زیرا قبلا در تورهای دیگر توشه شده بودم.
با این وجود، تماماً چیز باز یافتن بین رفت!
دره سرخ فام (5)
با طینت سنگین، من روی هتل برگشتم، پهلو تخت خواب رفتم و داخل عوض Erkan تو ساعت 11 سپیده دم دیدم. برای دیدگاه های آگاهی انداز دوباره یافتن و گم کردن منظره های عجیب صفا غریب Cappadocian، من وایشان دیدگاه های پانورامیک از دره های عشق، گل مو و باریکه را دیدم. موقعیت عالی است، زیرا خواه شما یک مسافر اخلاص یا تونل نیستید، ضمیر اول شخص جمع هنوز کرب یک دیدگاه منحصر صدر در فرد دوباره یافتن و گم کردن چشم انداز قمری اخلاص دودکش پری دارید.
عکاسی اندر کاپادوکیا
پس پیدا کردن آن، من وایشان به دهات کوچک آناتولی کوچ اندر نزدیکی عمران ده نوشهر رفتیم. دوباره یافتن و گم کردن همهی آثار گردشگری، ساکنان بخش قدیم شهر، روی طور سنتی، کشاورزان عالی هستند که خیار، گوجه فرنگی اخلاص سبزیجات نفس را درون بازار به معامله می رسانند. آخرین جایگیری ما این نیستی که لوکس لوکس مهمانخانه آرگوس صداقت زیرزمین های زیرزمینی نفس شامل بیش دوباره پیدا کردن 23،000 بطری مشروب بود.
در لحظه روز تقریبا 100 عکس گرفتم یکدلی به نشانی یک عکاس نفع علیه و له روی بالا و شما می گویم، آنها را ضلع سود صورت خام و ویرایش آنها داخل Lightroom، که داخل حال آراسته به روی اشتراک مقرری یا سالانه تو دسترس هستند. بعضی از وقت حسن ها بخشی از مجموعه خصوصی من خواهند شد، تو حالی که دیگران عکس های قدیمی را که ضمن عکاسی و طیف گشاد ای پیدا کردن تکنیک هایی که وا آن در دلبستگی هستند، جایگزین می کند.
تورهای عکاسی تو کاپادوکیا
بنابراین، نفع علیه و له روی بالا و هر حال، به پاسخ نفع علیه و له روی بالا و یک پرسیدن که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دریافت کردم مدتی پیش، بی آلایشی این است که بهترین دوردستها عکاسی درون Cappadocia است.
خوب، هی، این چیز خوبی درون مورد Cappadocia است، زیرا جزئتمامت چیز یک جواهر عکاسی از مسکن های قدیمی نفع علیه و له روی بالا و خیابان ها، ناس و بساط است. اگرچه به طور مختص به دید انداز منظر بصر انداز نگرش تفرج می کنید، لیک سه گزینش دارید.
1: سفر بالون هوای گرم
2: هر یک پیدا کردن دیدگاه های پانوراما تو کنار دره ها مالوف Esentepe، Pigeon، Red، Love سادگی Rose.
3: نقاط عالی شهرها، داخل ...
    Urgup، این نقطه تماشا سنگ تو مرکز است
    تو Uchisar، زبر به قلعه، حرف می شود که بالاترین نقطه دوباره یافتن و گم کردن منطقه است.
    فایده همین ترتیب اندر Ortahisar، کاربرد از دیدگاه از بالای کاخ سنگ
    Goreme دارای یک دیدگاه سنگی اندر مورد عمارت است، اگرچه خویش من Kadir که من در رفعت ذکر شد نیز فایده شما دستور می دهد صدر در هتل غار تور :اسم تله برای دیدگاه بالا همان مقدار چشمگیر است.
    من همچنین باز یافتن دیدگاه من خویشاوندی به کاووسین و روی دره های انگور و آتش فام از کلیسای قدیمی قواعد جان لذت بردم
خواندن بیشتر تو مورد اقطار عکاسی در Cappadocia
اگر می خواهید بیشتر تو مورد تورهای عکاسی در Cappadocia بیشتر بدانید، با دوستان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ارکان خلوص کادیر رابطه بگیرید، که برگزار کننده تبر ترکیه می باشد. داده ها بیشتر اندر مورد تبرزین خود را اندر اینجا، که در لمحه شما می توانید سفارشی، پروگرام سفر خود سادگی یا کاربرد از یک عکاس عمل ای برای درس و دستورالعمل اندر سفر عکاسی.
(لطفا حرمت داشته باشید: عکس بالون هوای لحظه به موسسه تور ترکیه است صمیمیت نباید بدون اجازت آنها مورد استعمال قرار گیرد)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.