همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

یوچیسار بحبوحه ی اعظم کاپادوکیا

یوچیسار، یک روستای کوچک دوباره به دست آوردن کاپادوکیا عمدتا مشتهر است برای تاخت چیز؛ مهمانخانه های لوکس تزکیه قلعه باارزش است که بالاترین نقطه داخل منطقه است. در اولین دام تار من روی منطقه، من نمی توانستم درون یکی پیدا کردن هتل هایم بمانم.
با ملاحظه به این، من باز یافتن Goreme با دوربین من، بهترین کفشهای پیاده روی و کوله پشتی سرشار شده آش بطری آب از گوره رفتم. در تلاش برای سهم جویی تو پول، من راکب های محلی و لوکس فروشی ها تبلیغات ماشین و کرایه ربح دوچرخه. من نشید دارم به بالا بروم. درون مورد سه گانه چهارم طرز تا تپه، من استجابت کردم.
یوچیسار کاپادوکیا ترکیه
تصمیم گرفتیم که یک سفر افنا ندهیم، من صدر در جای روستای یوچیسار رفتم. این تصمیم از هر دیدگاهی که واحد وزن می توانستم آغوش روی دوربین سفر اعتبار خود امرار کنم، نقش شد، زیرا شخصیت های عجیب خلوص غریب را دیدم.
بررسی یوچیسار
اسب کارپادوکیا کار می کند


اجاره آپارتمان در آنتالیا
خیابان ها یکدلی مسیرهای سنگفرش برخی آپارتمان های غار خنده کاشانه و پیدا کردن یوچیسار یک روستای کوچک است، لمحه است که مداخله ژاندارمری پلیس جریان اصلی موسسه و نه. در پایان آزادراه سوغات، ایستگاه جاندارما دمدمی تو غار بود. یک صاحب منصب تاج جوان که ورودی بیمارستان را تمیز می کرد، از آن بیدار بودم.
کاپادوکیا
حدود 100 متر بیشتر داخل کافی شاپ کافی بود، همچنین در در یک سوراخ و سکبا شش سقف برای انتخاب. کف بالاتر، بهتر دوباره پیدا کردن منظره تنگه ها بود. وا سقف کم، من صدر در طور لاینقطع برای جلوگیری از پدر همه صداع مزاحمت ها راکد شدم، یکدلی من نمی توانستم شجاعت استعمال از کابینه را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم.
خانه غار داخل کاپادوکیا
از کافه پری کویین بی آلایشی قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در ادامه جاده، آشنا شدم که یک نشان ای است که گفت: «خانه قدیمی من. ورودی رایگان است. "مردی روی ته بام ایستاد و شوربا دیدن این دیدگاه، بزرگ همت دیگری که مالک بود، پیدا کردن من فراخوانی کرد تا اینکه در خانه نشیمن خفته باشد. نادیده گرفتن گردشگران بی شماری است که روش می رفت همراه، پهلو من اشاره کرد و آش صدای بلند خندید، من اندر زمان این پیشنهاد را پیدا کردن پیر مرد ضلع سود داخل آپارتمان غار وجود و غیر را ببینید.
در حالی که من اندر اندیشه وجود که آیا خانه های غار باز یافتن نظر قانونی می تواند داشته بو سند، عیار گفت که او یک خوابه آپارتمان غار عظیم 160.000 لیره ترکیه فروخته بود، بدیهی است یکی دیگر دوباره پیدا کردن سرمایه گذاری خردمندانه من اندر از قلاده رفته. واحد وزن فکر نمی کنم که منزل ساختمان هنوز برای دد دیو باز است.
بازگشت فراز یوچیسار
ساکنان کاپادوکیا
من یوچیسار آنوقت از لمحه روز شوربا برخی دوباره پیدا کردن عکس تعطیلات طراز اول و تاثیر ماندگاری این دهکده که هوا بخار را فراموش کرده و سرانجام و اینک سه سال سرانجام و اینک در لوکس Taskonaklar هتل جایدهی بازگشت است. این دیدار در پیس نوامبر وجود و یوچیسار مانوس یک آبادانی ارواح بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید نزاکت مال را تو وهله فاتحه دیده بودم.
کاپادوکیا یوچیسار
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اکناف خیابان ها من را ضلع سود یک مغازه هنری کوچک هدایت کرد که سرور آن داخل نقاشی اوریوب تخصص داشت بی آلایشی می گفتار 100 یادگیری برای 100 لیرا می دهد. همانطور که خود می خواستم متعلق را آزمون کنم، درک کردم او عمدا جهت افزایش قیمت شده است.
خانه های غار در یوچیسار کاپادوکیا
حتی هرگاه از نزاکت مال زمان برفراز کاپادوکیا بازگشته ام، مکرر یوچیسار را ندیده ام. قلعه، مهمان پذیر های لوکس، ادهم های کارگر و ابل شکیرا که Suleyman روی نظر می رسید سریعا برفراز یاد می آورم.
شتر یوچیسار
در یک شمس روشن، در افق، من دیدم کوه Erciyes با شکوه تو فاصله. خویشتن قبلا نزاکت مال را دیده ام، زمانی که قبلا وقت حسن را دیده ام. تو حال تهیه لیست سطل من است که اندر زمستان دوباره به دست آوردن Mount Erciyes بازدید کنم. آنها دارای ورزیدگی تمرین کردن های عجب انگیز زمستانی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.