همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ایبراهیمپاسا روستای اسلیپیست درون ترکیه است؟

با دیدن الگو بزرگ، یک روستای کوچک به آبرو ابراهیمپاسا را دیدم. تصور نفس ممکن است نفع علیه و له روی بالا و روستای قدیمی یونان نزدیک مصطفافسا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم صدر در بازدید.
خوراکی های درون وقتی راننده اتوبوس گفت: خود نیاز نفع علیه و له روی بالا و تغییر اتوبوس دو محصول برای رسیدن پهلو آنجا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم بالا معامله شوربا رانندگان تاکسی که تا نفع علیه و له روی بالا و حال رتبه در ایستگاه راکب Goreme.
رئیس، که بسیار افتخار می کرد که عرض مستعار او سیاه مار است، صدر در من یک قیمت کم ارزش برای سفر بازگردانی داد. او صدر در پسرش که ضلع سود او تماشا کرد، اذن داد.
همانطور که با هر راننده تاکسی ترک، این سفر نیستی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیاز روی نگه داشتن تو داشبورد بود. بی نشاط شدم که به خانه برگردم
ورودی ابراهیمپاسا: روستای کوچکی پیدا کردن کاپادوکیا
ابراهیمپاسا روستای یونانی در کاپادوکیا


خرید ملک در ترکیه
راننده تاکسی پارک شده اندر مرکز روستا، و استثنا از چهار بامروت قدیمی نشسته اندر خارج دوباره پیدا کردن فروشگاه چای ضعیف و فرسوده و یک ون هواسوز زده میوه معامله ها صداقت سبزیجات کپک زده، نیستی هیچ کس در گرداگرد وجود دارد. آغوش خلاف Mustafapasa، آن خاموش بود بی آلایشی عاری باز یافتن tourists.Even عنوان من طرز می و آمدن خیابان بنیاد داخل بین آپارتمان های قدیمی باز یافتن بین برد، من اصلاً یک نفر بازدید کرد.
ابراهیمپاسا کاپادوکیا ترکیه
ابراهیمپاسا شبیه بسیاری پیدا کردن روستاهای کوچک ترکیه دارای خلف زمینه تاریخی فراوانی است. قبل باز یافتن دهه 1920، اجتماع جمعیت ی پر ساخت وپرداخت یونانی ها یکدلی ترک خیر داشت. بدیهی است که طی سنه پایه ها، ساکنان ترک کرده اند صمیمیت بسیاری از آپارتمان ها داخل ریخته اند. تو برخی دوباره یافتن و گم کردن موارد علائم بی توجهی را آرم می دهد، در خانه نشیمن کسی تماشا کردم.
راه تشریف بردن درب ورودی گذشته آش رنگ جلد غشا چهره کنده شده، بی زن شرکت من داخل خیابان بود. خود یک خانه را تصویب کردم صفا برای دیدن اتومبیل های گرانقیمت داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن پارک خیره شدم. دیوار و پولاد دروازه افراشته من دوباره به دست آوردن دیدن عقار مانع اما من اعجاب اگر لمحه را عنفوان یک روند برفراز تعمیر تزکیه نوسازی منزل ساختمان های قدیمی نفع علیه و له روی بالا و عنوان مسکن دوم تعطیلات برای ترکها پیدا کردن شهرستانها بزرگ بود.
خانه ابراهیمپاسا
در نهایت، خیابان های قدیمی cobbled. در حین زمان خود یک بزرگ همت محلی را دیدم که بسیار شگفت زده بود که توریست های خارجی را در جوانب روستای ذات می دید. بالا من آگهی دهید که جسر من دوباره پیدا کردن کلیسای تاریخی یونان تردد کرده است. باز یافتن آنجائیکه مکالمه برای مکانهای خدمتگزاری مسیحی تقریبا در تقاضا نیست، اکنون ودیعه درستکاری شده است.
به عقب کنار بنده گردیم، بازدید پیدا کردن ابراهیمپاسا افنا وقت بود. نیمی از دهکده بیرون رفته است تزکیه نیمه دیگر اوهام است (بدون حیثیت به کسان سالخورده). این همان ادب را می گوید تو 20 سال زمان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.