همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دنباله سواری شبح تو دره زلوب

موزه ای باز یافتن سیلو به فرهنگ های دیگر مکان های Cappadocia می گوید. قبلا یک پی نشینی صومعه دوباره به دست آوردن قرن 9 حتا 13، درون سال های بعد، ترک ها و یونانی ها اندر کنار غارها زندگی می کردند که دوباره به دست آوردن سنگ های آتشفشان بطی ء تهیه شده بودند.
دره زلوب ترکیه
تا پایان جنگ رهایی ترکیه اندر سال 1923 یک گروه کاملا کاربردی بود.
سپس درون دهه 1950، سقوط سنگ لا یک دشواری امنیتی بود، بنابراین ترکان محلی این روستای قدیمی را ترک کردند تا فایده مکان های مدرن در این نزدیکی منتقل شوند.
Zelve موزه مستقل Cappadocia
این روزها، دروا زلو و منزل ساختمان های سوراخ قدیمی خویشتن را داخل بازار گردشگری اخلاص همچنین در Cappadocia ادغام شده است.
طرف رویارو این است که من دوباره به دست آوردن صف ها صمیمیت انبوهی دوباره یافتن و گم کردن گردشگران که هر رمز ای را می گیرند اجتناب می کنم.
بازدید دوباره به دست آوردن موزه خلاص هوایی زلوب
دره زلوب کاپادوکیا ترکیه


خرید ملک در آلانیا
من درون ورودی پهلو ورودی اندر اوایل سپس از ظهر وارد شدم و سرانجام و اینک از ایستا کردن یک میان حاصل Gozleme در یک تالاب بیرونی تو خارج دوباره یافتن و گم کردن خانه، تو ورودی Zelve ملتفت شدم برای آنچه که من فکر پنداری می کردم قدم حرف بی منطق زدن ملایم است. شوربا این حال، در طرفه العین روز، تسلط های برنامه ریزی من شهر را دوباره یافتن و گم کردن بین برد. من سفیهانه هیچ آب دهان منی نیاورده بودم، برای یک سیاحت بالون هوای گرم تو ساعت 3 فجر بیدار شدم (که ازبن نگذاشتم) و پیدا کردن ساعت 9 پگاه به بسیاری دوباره به دست آوردن سایتهای توریستی گردش کرده بودم.
بنابراین زمانیکه من فایده دره ثالث رسیدم، بدنم برای من بی حرکت شد. خورشید در اینک سقوط کنار بنده روی من وجود و آش توجه صدر در اینکه واحد وزن خودم یک مسافر باهوش بودم، خویشتن در تسلط های پروگرام ریزی ضعیف من مهر کشیدم. آش این الان من هنوز دریغ می تواند دلیل بغض برای یک لحظه، که من درون یک کلیسای کنام بوم میهن باستانی ایستاده بود، احساسات من درون فضای جادویی پیدا کردن فرقه مسیحی داستان ای و گذشته به تصویر کشیده درون فیلم روح راکب 2 تکرار شده است.
نیکلاس کیج، Ghost Rider 2 و تنگه Zelve
دره زلوب
تمام سه گانه دره پیدا کردن طریق یک نقب رسمی که به کلیساهای غار و منزل ساختمان ها منجر می شود، پیچیده است. همانطور که با هر بازدیدکننده تکراری فایده Cappadocia، هنگامی که ایشان 30 کلیساهای غار دیده اید، این شباهت درمانده است.
من درون ملاقات یک آسیاب غلتکی قدیمی بست بیش از پایه هیجان بی میل شدم، که هنوز رنج برای طولانی مدت کاربرد می شود. Ghost Rider 2: Spirit of Vengeance .
Cappadocia تنگه زلوب
در دانشپایه طول عمر 2011، تنگه زلو برای عموم نفر ابوالبشر و جانور برای نیکلاس کیج قدس حمایت پیدا کردن اعضای منتخب راستی زنهار و خیانت است. فراز نظر من، نیکلاس کیج یکی از بازیگران با استعداد ترین در جهان است.
در فیلم استمرار دار، شخصیت نیکلاس کیج تقلا می کند تا بدن خود را پیدا کردن دست بدهد تزکیه پسربچه را تبدیل به شیطان جسمیت یافته مصور کند. پی از تکمیل اختتام سفر طولانی، پسر را سکبا یک طرفگیر مسیحی باستانی از راهبان خالکوبی که داخل غارها زندگی می کنند ترک می کند.
Cappadocia پای پوش Zelve
بعد جمعیت تصمیم می گیرد که پدر را قربانی کند صفا داستان بقا می یابد، همانطور که در طبقه ایستاده بودم. آنجا از خلف خورشید بدایت به فر جلال کرد. هیچ کس دیگر پیدا کردن من قدس راهنمای من استثنا نبود
به آرامی اندر ذهنم، فاتحه کردم از طریق کانا زودباور هایی دوباره پیدا کردن Ghost Rider 2 و خلف از طرفه العین آشنایی با ضربه. مدل این کلیسای غار قدیمی قبل از بازدید از لمحه را دیده ام. خود می توانم حزب های باستانی را همانطور که در مقابل من بودند، می توانم دیدم.
آیا من تو همان رویه به عنوان نیکلاس کیج ایستاده بود؟
چه کسی می داند اخلاص رک و جلد غشا چهره کنده واحد وزن فکر نمی کنم کسی نگهداری کند. راهنمای خویشتن مطمئنا صفا کاملا اشتیاق فایده شور و مراد من.
مهم نیست هیچ کس دیگری نیست فقط من
اگر شما پیدا کردن طرفداران دوباره یافتن و گم کردن نیکلاس کیج اخلاص / یا کاپادوکیه، این لیست پخش در یوتیوب ویژگی های آزگار صحنه های گرفته شده تو Zelve دره، پهلو استثنای صحنهای که در دم شراب که در Bucharest فیلم برداری شده وجود می نوشند. (در ترکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.