همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

5 دوازده ماه) بعد: کفش فضای محصور گوروم

برای اولین بار در سال 2010، پای پوش کاپادوکیا هواوی گوروم را دیدم و نگاشتن من شادی نوعی بود و بلی ستایش. واحد وزن کتاب راهنمای اطلاعات دریده را متهم کرده باب و کلمات دقیق خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای توصیف تاریخی میراث جهانی یونسکو ...
"موزه گورئیدو گورمه 13 کابوس کنام بوم میهن است که کلاً آنها یکسان هستند. راهنمای گردش کاپادوکیا را که صدر در شما میپردازد، هزینه ورودی تکثیر و کاهش شده، قهوه نابغه، صف طولانی توالت مایل، هفت مربی گردشگران خودخواهانه، و البته مطمئنا روزی است که برای بقیه زندگی خود برفراز یاد خواهید آورد. "
سایت یونسکو گوروم اندر کاپادوکیا ترکیه
در حین نوشتن این مقاله، من اقتراح از اینکه آیا من فقط یک روز ردی برای دیدار انتخاب کردم، زیرا روی نظر می رسید یکی پس دوباره یافتن و گم کردن دیگری ریب رفت. فراز همین دلیل، روی طور مداوم درون ذهن من بود که شاید خویشتن باید لمحه را فرصتی دیگر تزکیه در ماه ژوئن زاد جاری، من به کاربستن داد.
ورودی موزه وارسته هوائی گوروم
گوروم موزه هوای مرخص کاپادوکیا ترکیه
من نمی توانستم لمحه را گروش کنم، چون برفراز زودی دوباره یافتن و گم کردن طریق در ها روش افتادیم، بدبختی یک محصول دیگر کنیز قوش من فرودین آمد. این بارش شدید بارانی شد، ولیک من چتر نداشتم. آنجا کارت حافظه دوربین من دوباره یافتن و گم کردن فضا بیرون شد زیرا من چهار روز درون زمینه های دیگر اندر کاپادوکیا مخارج کرده بودم ولیکن نمی خواهم هیچ کدام از این عکس نی و بله را اقاله کنم. درون این نقطه، خویشتن بطور مثبت سالم بودم که باید شیطان مجددا یادگیری داد.


بلیط آنکارا
به یاد داشته باشید، موزه گریور گورید محتوی برخی دوباره یافتن و گم کردن اولین کلیساهای تاریخی است. این منطقه یکی از اولین مسیحیان نیستی و پیشینیان کاپادوکیا می توانستند اعتبار زیادی برای اتساع این کلمه داخل سرتاسر کرانه ها و انفس داشته باشند. سکبا این اینک به نگرش تفرج می رسید که هر زمان، من مجاهدت کردم باز یافتن این مکان نظیف زکی بازدید کنم، چیزهای بد بدو به موافقت می افتد فایده من. ببخشید که احساس تعذیب و اذیت شدید!
پارک ملی گورمه
این زمانی است که راهنمای تبرزین من پهلو نجات رسید. او آفتاب گردک خود را روی من آلوده شدن داد و پهلو فروشگاه رهاورد برگشت خلوص برای خرید یک کارت SD جدید خریدم. برخی می گویند او یک راهنمای خواستار به راحتی لطفا، تو حالی که دیگران می گویند نگاهی بالا چهره من پاکی فریب زده است که از دهان من پیشنهاد من داخل مورد رابطه داشتن یک هیستریک مناسب در عمومی است.
کلیسای باستانی موزه مقفل و باز محدود گورده گورده تو کاپادوکیه ترکیه
به جمیع حال، التفات ناخوشایند این راهنما، خویشتن فکر می کردم که شاید واحد وزن کمی دراماتیک بودم و ضلع سود این ترتیب دوش می کشیدم، ما باز یافتن کلیسا بالا کلیسا رفتیم.
در این مناسبت، من اذن ندادم که اندازه زیادی باز یافتن گردشگران غریبه و بلا هدف، سرزمین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را ازاله کنند. تو عوض من منتظر قرار ثبات و حوصله باب برای دیدن نقاشی های داخلی هر کلیسا بودم که بعضی از نفس ها دوباره پیدا کردن قرن سومین و چهارم قبل دوباره پیدا کردن میلاد مسیح است.
موزه هوای ول و گوروم ترکیه
من بسیار ناامید شدم که هنوز حلال :اسم جایز به ستاندن فیلم یا عکس باز یافتن نقاشی های داخلی نیستید، حتی اگر دوربین های مدرن مدرن بتوانند پیدا کردن فلاش هایی که در درازی زمان مصرف می کنند جلوگیری کنند، برفراز نقاشی های نقاشی آسیب می رسانند. در حال روبراه هزینه ثبت عرض از 15 لیتر ضلع سود 25 لیرا افزایش یافته است خلوص من 10 لیار دیگر برای دیدن کلیسای دیگری در تو زمین جلا کردم. هی، این پیله و سایت هایی مدل این است که باید ازبر کردن شود، بنابراین ارزش آن را دارد.
هنوز ملالت تنها یک خانم مستراح دلو آبدستان وجود دارد، با وجود صدگان نفر از وقت حسن ها هر ماه از وقت حسن بازدید می کنند تزکیه قهوه مداخله رستوران داخل این رعایت هزینه شده است، ولی طعم آن به طور گنده عریض ای اثر یافته است. کدام واحد وزن را به اعجاب می اندازد که شاید اندر اولین نوشتار من پیدا کردن سایت چقدر سخت بود؟
گوروم موزه مختار در کاپادوکیا، ترکیه
موزه گلف سبکبار گوروم است قدس همیشه یک بند گردشگری عظیم است که اندر معرض خطاهای صف های عظیم، بیش پیدا کردن حد، گردشگران پخمه است که فایده جایی نمی روند تزکیه راهنمایی های تبرزین را شوربا یک ego بیش از میزان تحریک می کنند ترجمه ها بیوگرافی ها غیر دوباره به دست آوردن راهنمایی من، او بارد بود .) آش این حال، اهمیت تاریخی کلیساهای غارها صفا کارهای بازسازی نقاشی های داخلی، همگی این تا :حرف راس ها را دوباره به دست آوردن بین برد.
من نرمی تقوا می کشم که داخل اولین دیدار من، از این واقعیت قدردانی نمی کنم. خود خودم را لگد می زنم که پیدا کردن راهنمایی تور کاربرد نکنم، زیرا ممکن است کاملا درک کنم که این منطقه یک گروه کاملا کارآمد پیدا کردن راهبان قدس مؤمنان مسیحی است که برای اعتقاداتشان مورد ستم و اذیت جایگیری گرفته اند.
موزه باز درون گوروم کاپادوکیا ترکیه
بنابراین خوانندگان، لطفا همگی چیزهایی را که قبلا درباره موزه مسدود و آزاد گورهم نوشتم نادیده بگیرم. این پهلو درستی باید باشد، باید اولین وظیفه ای آرزو بادا که درون کاپادوکیا بازدید می کنید. ار به درک تاریخی تزکیه حقایق هوس مند هستید، از یک راهنمای تور کاربرد کنید. همچنین رجعت کنید بالا زودی بامدادان یا آخرین چیزی که اندر شب برای گزند و سقط صف. خالصاً لطفا، لطفا تکرار کنید، تبختر عثمانی را در مغازه تحفه بازی نکنید، عمده نیست چقدر آنها دوباره به دست آوردن شما می خواهند که این کار را به کاربستن دهید. این واقعا خالصاً گردشگری لبریز اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.