همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

در باره پریشان خاطر مصطفی پاشا : سیناوس یونانی

مصطفی پاشا، مثل هماهنگ بسیاری دوباره یافتن و گم کردن روستاهای کوچک ترکیه، اندر منطقه مرکزی کاپادوکیا ترکیه تو تاریخ ارتدوکس یونان، مخصوصا زاد های عثمانی قبل از جنگ رهایش ترکیه تو اوایل هزاره بیست تزکیه یکم، زمانی که ترک ها صداقت یونانی ها وا هم داخل کنار و سرور زندگی می کردند، رو به رو شدند.
مصطفی پاشا کاپادوکیا
داستان های طایفه های قومی که آش هم درون سراسر ترکیه زندگی می کنند، فایده طور گشاد توسط نویسنده گیلس میلتون، که باز یافتن جوامع ترک، یونان، ارمنی خلوص یهودیان ازمیر، سادگی یا به نشانی Smyrna متمایز شده بود، داخل کتاب تاریخ داستان تاریخ ذات را "بهشت را فراموش کرده" گفتار شده است.
روستای نتیجه نفوذ حشمت کایاکوی تو ساحل دریای مدیترانه داخل ترکیه نیز برای رمان «لوئیس دی برنیر» «پرندگان بی بال» تنظیم شده است که در آن امیدوارانه تقسیم قومی بین یک دوشیزه یونانی و فرزند و بنده زاده ترک است.
مصطفی پاشا
قدم زدن در کران ها مصطفی پاشا، که قبلا سیناوس زندگی نامه ها معنای عمران ده خورشید) نامیده می شود، مگر چند نفر از انسان محلی که اندر مغازه های چای و تو میدان ولایت جمع شده بودند، هرکسی که دیگر گردش کردم توریست نیستی یا بخشی از طایفه من یکدلی یا دوباره یافتن و گم کردن یکی باز یافتن اتوبوس های تور ارشد که بازدیدهای کوتاه مدت را باز یافتن طریق منطقه اعمال می دهند. شوربا این حال، تأثیر یونان، یعنی در مسکن ها تزکیه کلیسای آداب نیکلاس، بسیار آسان نبود.


بلیط چارتر کوش آداسی
کلیسای مناسک نیکلاس مصطفی پاشا
کلیسای آداب نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا
من تو تور گروهی بودم صداقت وقت ول و خود را برای کشف خاص داده بودیم، بنابراین نفع علیه و له روی بالا و سمت کلیسای کوچکی که در مقابل میدان عمارت بود، پهلو سمت راست رفتم. ورودی درب آهن توسط سه مرقد در زیر سه پنجره متقارن پوشیده شده وا میله های فولادی نشسته است.
کلیسای سنت نیکلاس کاپادوکیا مصطفی پاشا
مستقیما بالای سر پشه دره یک کتیبه بود و باز یافتن آنجایی که داخل ترکیه نبود، فرض بغل این هستی و عدم که یونانی است که من حین را درک نمی کنم، بنابراین کنجکاوی من هدایت کردن وادار کردن شد که صندلی ظهر را صدر در عقب برگردانم، در حالی که من باز یافتن طریق درها برفراز یک سالون بزرگ سکبا ماهواره راه می رفتم سقف، معمولا باز یافتن کلیساها در امتداد تاریخ است. مقدار کوچک لمحه نیازمند بیش دوباره پیدا کردن 10 دقیقه برای کشف صفا تحسین نیست، بنابراین من ضلع سود خیابان ها می رفتم ولو ببینم چاه چیزی می توانم پیدا کنم.
کلیسای سنن نیکلاس مصطفیی پاشا کاپادوکیا ترکیه
خانه های یونان مصطفی پاشا
عبور پیدا کردن یک سرور مغازه، که مداومت پیله داشت که سوغاتی هایش وقع من را بالا خود جلب کند، معماری منزل ساختمان ها، نشسته اندر خیابان های بی قرار، حتی جذاب مرطوب از کلیسا بود.
مصطفی پاشاس روستای یونان قدیمی داخل کاپادوکیه ترکیه
بدون رعایت به معماری ترکیه، منتها آنها بیشتر خودنمایی پوشیدنی بودند، بشاش به گلگشت می رسید و فوری یادآور یک شیوه زندگی مدیترانه ای بود. ظاهرا برخی دوباره پیدا کردن قرن نوزدهم تزکیه بیست ویکم، هر چند من باورمند هستم که آنها روی طور گشاد ای بازسازی شده اند تا محرز اصلی خویش را حفظ کنند. اوه، آنچه را که من برای اختر درون آنها سیاحت می کردم، داده ام.
ظاهرا مصطفی پاشا دارای یک مهمانخانه بازسازی شده است که بعدها محبوبیت پیدا کرد، زیرا اپرا صابون ترکی بود. شاید یک روز، واحد وزن برگشتم سادگی 3 یا 4 شب جایگیری خواهم داشت برای اینکه هنوز هم خیلی بیشتر است پاکی من می توانم به ناس محلی نوجوان خوب و شعر های آنها بازگشت کنم. واحد وزن یک روحیه قریب الوقوع داشتم که زندگی آنها یک مثل جالب برای یک کتاب بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.