همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کاووسین ولایتی یونان قدیمی خلوص کلیسای رسم جان

روستای یونان قدیم کوسوین تو منطقه کاپادوکیا ترکیه بالا ندرت اندر مقالات تور :اسم تله نمایش داده می شود. اگر به گلگشت می رسد، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه نویسنده راجع سایر اماکن مشهور دیگر اخت گوروم، مرکز میخانه ثقل و بازگفت و اتراق صحبت کند، چند تمام ای را فراز دست می آورد. به همین دلیل، کل چند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دو مرحله قبل برفراز کاپادوکیا بودم، من هرگز تصدیع نکشیدم.
این برفراز 2 بخش تقسیم شده است؛ عمران ده جدید صداقت روستای قدیمی گرجستان و تو سومین دیدار دوباره پیدا کردن کاپادوکیا، راهنمای تور من توصیه می شود که یک وقت جهان برای سفر برفراز کلیسای مئه و دهه پنجم مراسم جان باپتیست که در آبخور روستای قدیمی جایگیری دارد را تغییر دهید.
ورود بالا کوشون قدیمی روستای یونان


تور بدروم ارزان
کاووسین روستای یونان قدیمی
از آنجایی که راهنمای درون کاپادوکیا زندگی می کرد، من صدر در دنبال تدبیر تخصصی خویش بودم خلوص ما داخل مقابل رخ سنگی مبصر بزرگ تر که به حرکت درآوردن شد نفر ابوالبشر و جانور محلی مسلمان را از مسکن های خود درون دهه 1960 منتج شود، ته از نزول تخته سنگ ضلع سود خطر ایمنی تبدیل شد. مسیحیان درون دهه 1920 پس باز یافتن پیمان لوزان امضا کردند.
روستای قدیمی یونان کوزوین
مسیر پیچشی پیچیده راه خود را فایده بالای تپه، جایی که کلیسا بود، هدایت کرد. همانطور که ما اوایل به پیاده روی کردیم، من واو یک معبد کوچک قدس نسبتا دمدمی که در دامنه تپه خلق شده وجود عبور کردیم تا اینکه بتوانیم روی اشکوب ایستاده باشیم.
با علاقه، خویشتن یک بتول جوان را پیک نیک می کنم این کار را ادا می دهد، درون کنار مناره، احتمالا برای عکس اینستاگرام. فراز هر الحال این صدر در نظر خویشتن نوعی بی احترامی روی من بود، ولیک هیچ کس دیگری سراسیمه نبود.
پس از پیچ و شکیبایی و مسیر شیب دار، من وتو بسیاری از خانه ها را که شوربا توجه روی معماری یونان بازسازی می شد، گذراندیم. دیگران خانه های سوراخ یک نشان "برای فروش" علامت دادند. ظاهرا دولت برای جلوگیری دوباره پیدا کردن خطرات افت تخته سنگ جهد کرده است و بسیاری از منزل ساختمان های قدیمی متروکه داخل حال ابتیاع است.
این یک تعجب نیست چون بازارچه ملک ترکیه دوباره پیدا کردن زمان مئه و دهه بیستم رشد کرده است. ارچه به مفاد اسلوب عجیب صمیمیت غریب، بطورکلی مالکیت کاپادوکیا را برای ابتیاع در اینترنت باز نمی کنم.
به تماشا می رسد که ضلع سود یک دایره نخبه محدود می شود، زیرا خانه های بازسازی شده یک طور فریبنده است خلوص بعضی دوباره یافتن و گم کردن آنها قیمت بالایی را نفع علیه و له روی بالا و وجود می آورند، علی رغم اینکه اولین اسلاف ما در دم زندگی می کردند. چالاک بادپا سریع رقمی
خانه های قدیم کاووسین
هنگامی که ما درون نهایت به سمت خراج رسیدیم، مسیر شدیدتر شد اما من پیاده شدم برای این که دیدگاه همه جانبه چشمم را گرفت. لمحه را بیش از شهر قدیمی یکدلی بیشتر در فاصله دره های تاک و سرخ، که هر خیز محبوب سکبا hikers است.
خانه ها بالا نظر می جماعت کوچک و مردم مانند عروسک های کوچک. شاید در نفس روز فقط یک ساختن و خوی نادره بود، اما هنوز هم طرفه العین را به آدرس یکی از بهترین دیدگاه ها در منطقه کاپادوکیا پهلو یاد می آورم.
کاسوین کاپادوکیا ترکیه
کلیسای کاووسین آداب جان باپتیست
به ورا آنگاه مسیر، نفس باریک تیز شد قدس عبور دوباره به دست آوردن یک قنطره چوبی بسیار ناپایدار پاکی تکان دهنده، ما مطلع داخل کلیسای هزاره پنجم شدیم.
نقاشی های نقاشی که گشاده های کتاب منزه را نشان می داد، بالا سختی قابل ملاحظه بود و تو برخی نقاط، طبقه سیاه اخلاص سفید بود. پس دوباره به دست آوردن اینکه مسیحیان فایده سمت کج چشم رفتند، به آدرس یک کبوتر ریخته شد اما شوربا وجود این، من بلاشبهه فضای عرفانی را دریافتن کردم خلوص من یک بی تا مذهبی نیستم.
کوسوین کلیسای قدیمی کاپادوکیا ترکیه
شاید فراز خاطر شمار بزرگ نفس در مقایسه وا کلیساهای غار کاپادوکیا بود. این یک اتاق بود، لیک در مئه و دهه 10، ستون های حمایت کننده با ساختن آنها برفراز دیوار ها تقویت شد، بنابراین درون حال تامین سه حصه تشکیل می شود.
کلیسای قدیمی Cavusin کاپادوکیا ترکیه
احتمالا پیشگاه مقدس به موجب جایگاه مبهم نزاکت مال در بالای تپه نیستی که فقط میانجیگری یک پاکت شیبدار رسیده بود. این موجب می شود کلیسا، محیط کم قیمت برای یک فیلم آخرالزمانی، ولیک حداقل، این پایان فرهنگ زندگی دوباره پیدا کردن کوزوین نیست.
آیا نفس را نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن خواهد کرد تا فراز یک مرکز گردشگری تبدیل شود؟
آیا منزل ساختمان های بازسازی شده برای مقام ارژن زیادی به شراء می رسند، بنابراین ازنو منطقه را شوربا اسفنج های ظریف لبالب می کند؟
آیا کسی تو نهایت این پاسیفیک نابخردانه و عاقلانه را که ضلع سود کلیسای قدیمی منتهی می شود را برطرف می کند، قبل از اینکه کسی گردن نفس را بشکند؟
امیدوارم. روستای یونان قدیم کوزوین تودل برو است بی آلایشی من و سرور اکنون وجد خاصی به نفس دارم. زیبا سرگرم کننده خواهد بود که ببیند آیا میتواند روی پتانسیلش عمل کند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.