همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

انجمن قابل توجهی دوباره به دست آوردن مگنزیا تو چشمه

من پیش دوباره یافتن و گم کردن این هدف پرتاب ای را برای شهر باستانی ولایت مگنزیا تدفین کردم. در چگونگی کتابچه راهنمای کتاب ضلع سود سختی گپ زن کردم یا نه، نمیفهمیدم که دیدن خیلی زیاد بود، ولیکن کنجکاوی هنوز داعیه شد که مرا ببیند. بنابراین پیس گذشته، ملت عکاسی سرگرمی ما فایده اتومبیل لا ریخت و پهلو ما طرز یافت.
نشستن اندر منطقه آیدین ترکیه درون اژه، تنها یک ساعت دور از خانه من بود، سادگی وقتی نبیه شدیم، ارمل یک خلق دیگر وجود داشت. ویرانه های ولایت برج مگنزیا احتمالا می تواند دیهیم را به عنوان یکی پیدا کردن بیابان های باستانی ترین کشور داخل این کشور زننده شود.
ویرانه های باستانی مگنزیا درون ترکیه
هزینه ورودی 5 لیسه بود، منتها برای مصرف از کارت Muze واحد وزن که داخل کاپادوکیا خریداری کردم، کاملا استفاده شدم. با یک تاریخ سپری سال صداقت هزینه 40 لیار، خود می توانم از نفس در هر ملکی یا ویرانه های سایت های باستانی داخل ترکیه صداقت برای کسی که تاریخ داشته باشد استفاده کنم. من کمی سعر ارج صرف کرده ام.


هتل های مارماریس
نگهبان نفع علیه و له روی بالا و ما توصیه کرد تا اولین نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما را ببینیم، بنابراین ضمیر اول شخص جمع مسیر محک را طی یک مسجد ازکارافتاده کردیم، که از مسکن های روم رفته و گیج به فراز می برد. من صدر در زودی خبره شدم که این ویرانه نی و بله بسیار متفاوت دوباره یافتن و گم کردن دیگران اخت افسس هستی و عدم زیرا تیررس های آبادانی بیش باز یافتن 1.5 کیلومتر سعه یافته است.
کاشت داخل روزهای اولیه نسبتا زیاد است صفا قطعا نیاز فراز یک بغل کفش رخیص است.
این غیر معمول هستی و عدم که یک خانه سنگی را وا شستشوی آویزان کنی، زیرا استجابت کردم که مرزهای ویرانه های باستانی بنجل فاسد شده اند، ولیکن بعدا خبردار شدم که آنها سهو گرفته اند، لیک نمی توانند از بین بروند. نقشه یکدلی علائم را درنتیجه کنید در این فاصله، کوهپایه هایی که درختان زیتون اصطبل شده بود، مسکن را سکبا یک دیدگاه سورئال به نمایش گذاشتند، شاید توضیح دهد که برای چه ساکنان در وسط جدول جا در مسکن ی دخول ریختند.
ورودی درون تئاتر، محل نشستن 4700 نفر، خرابه های کاوش، چشمگیر نبودند. من مدل های بزرگتر پاکی بهتر درون سایر نقاط ترکیه را دیده ام، بنابراین ما روش را به آماج ای که گفتیم ژیمناستیک می رویم طرز می رویم. باز ملالت سعی کردم متعلق را به آدرس یک مکزیک برای سربازانی که تحت سرکشی تتوستر جایگیری گرفته بودند، خیال کنم، اما عیان شدید نوبت دیوار سنگی در اکنون فروپاشی داخل وسط هیچ جا، چیزی ضلع سود تخیل نداشت.
پس پیدا کردن گذراندن 20 دقیقه در مسیر اشتباه، مالوف ما من واو را فراز عقب تقریر کرد که سایت بعدی برای دیدن استادیوم است. در حالا حاضر، گرمی نیمه شب فراز ما چشمک زد و آب دهان منی به سرم افتاد. فکر دیگری از منتها صعودی بود دلهره آور بود، سادگی بعضی از خلق تصمیم گرفتند داخل یک مسکن رها شده نشسته درون مسیر بمانند.
دانستن این که خود بعید روی نظر می آید مجدد به عقب کنار بنده گردیم، من کومه را امتداد دادم. از آنچه که قبلا دوباره به دست آوردن ویرانه های واحه باستانی مگنزیا دیده ام، خود بسیار غافلگیر شدم و ستایش کردم که مجمع حداقل مقدار دیدن داشته باشد و اندر فاصله ای کوتاه بود.
پس باز یافتن چندین کثیف ارشد از چپ بالا سمت بدکار حرکت کردیم، یک استادیوم مبصر بزرگ تر به ناهموار سوار شد سادگی من در مسیرم ساکن شدم. این یک آن فک پرت شدن بود. با وجودی که کاوش اندر ورزشگاه نفع علیه و له روی بالا و پایان نرسیده است، برای تصور گذشته شوربا شکوه دوباره به دست آوردن این استخوان بندی انسان، تخیل نبوده است. مثل ایستادن درون یک فیلم برای مناط هور بود.
در ذهنم، فرس ها را می توانم ببینم که مسیر را لذا بعد می کنند و ارابه های ته آنها را می کشند. من می توانستم علو و شهرت جمعیت که استادیوم را در آزگار چهار طرف وقوف محاصره کرده بودم بشنوم. چگونه در دوزخ ضلالت این ساختار آش شکوه خالصاً یک عمر از آپارتمان من غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بود آره به طور وسیع و کم عرض ارشد ای تبلیغ شد؟
بعدا تحقیقات نزاکت مال در اینترنت علامت می دهد که 40،000 استادیوم ذیروح مرمر ساحلی که بزرگتر باز یافتن تئاتر اسمی در افسس بود، تنها تو سال 2012 کشف شد، ته از وقت حسن که الوف سال در زیر زمین تثبیت داشت.
کارشناسان می گویند این یکی پیدا کردن بهترین عناصر ساختار واحد نحوی های باستانی کرانه ها و انفس است.
با کمک های اضافی، آنها امیدوارند که بیشتر دوباره پیدا کردن استادیوم را کشف کنند تا محسوس آن بهتر شود.
استادیوم داخل ویرانه های باستانی مغنسیس داخل ترکیه
من ادامه دادم که در نواحی ویرانه های دهکده باستانی منگنزیا برای دیدن تیمچه basilica بی آلایشی آگورا راسته روم، ولیک آنها نمی توانند دوباره یافتن و گم کردن تصویر دیدنی ای که من دوباره به دست آوردن استادیوم داشتم تردد نکنم. در ابتدای مفاد اسلوب رفتن در حواشی ماگنزیا، خود فکر کردم که من خالصاً یک محصول در امتداد زندگی خویش دیدار خواهم کرد، ولیک اکنون آرزومند آینده هستم، و آنگاه از کاوشهای طولانی، احتمالا طی 10 سال، دوست دارم که این کلوب را ببینم از نو.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.