همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دهکدهی سیرینسی در ترکیه: چشایی مذاق طعم کردن می و چه کاری باید ارتکاب شود: سیروسفر ترکیه وبلاگ

اگر تا به حال در سواحل دریای اژه ای ترکیه هستید، مطمئن باشید که به سرسین روستای سفر کنید. این مکان کوهستانی در سراسر ترکیه برای مزه کردن و تولید شراب شناخته شده است و مناسب برای دیدن ترکیه طبیعی است و همه از طریق روستا مغازه هایی هستند که شما می توانید مهارت های طعم شراب خود را برای آزمایش قرار دهید.
من یک ماشین را که دو ساعت از Altinkum تا سیرینسی گذشت، راندم. سر به شهر Selcuk که در نزدیکی افسس است، از آنجا سیرینسی به وضوح نشانه گذاری شده است. تورهای سازمان یافته از بسیاری از استراحتگاه های اطراف سیرینس وجود دارد. این هزینه به طور متوسط 20 پوند / 30 دلار برای هر نفر است.
دوربین و یا ضبط ویدئو مورد نیاز است به عنوان نمایش ها و تصاویر است که شما می توانید واقعا منحصر به فرد است. پول برای سوغات، ناهار و نوشیدنی ها را فراموش نکنید.
Village سیرینسی هنگامی که مردم فرار از افسس تشکیل شد. آنها در کوه ها سکونت کردند و به نام روستای Cirkince که به زشت تبدیل شده اند. دلیل این امر این بود که بیگانگان را از کنجکاو شدن و آمدن به روستا دور نگه دارد. این نام در نهایت به سیرینسی تغییر یافت که به معنی زیبایی است. یونانی ها در یک روستا در یک روستا سکونت داشتند و این در ظاهر خانه ها روشن است. در سال 1924 تبادل جمعیت یونان و ترکیه صورت گرفت.


تور مارماریس
    البته مزه کردن شراب!
    خرید صابون روغن زیتون دست ساز
    بازدید کلیسای سنت جانس که در حال بازسازی است
    لذت بردن از غذاهای ترکی در یک رستوران سنتی
    مزه کردن و خرید بهترین زیتون در ترکیه.
    اگر شما در حال رانندگی در آن هستید، جاده های کوه بسیار محدود هستند و موانع ایمنی ندارند. اطمینان حاصل کنید که هر کسی رانندگی با این راحت است. رانندگی در ترکیه در حال حاضر یک جنجالی است!
    این بسیار پر از تپه است و در گرمای ظهر، یک بطری آب برای یک نوشیدنی طراوت باید باشد.
    فلیپ فلاپ نزنید برای جاده های شیب دار، نیاز به کفش دارید.
    سیرینسی برای افرادی که دارای مشکلات رفتاری یا معلولیت هستند مناسب نیست.
    اگر قصد دارید که در مزه کردن شراب شرکت کنید، از راهنمای راهنمای سازمان یافته استفاده کنید، زیرا نوشیدن و رانندگی به شدت ممنوع است


رزرو آنلاین هتل های بدروم

دام تار های قایقرانی آلتینکوم - یک گشت کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم طرز کامل برای تغییر منوال دین معمولی است که برفراز زندگی خود تبدیل شده است. روتین ها فگار کننده هستند، احساساتی هستند بی آلایشی هیچ سعی ندارند نوا فحوا خود را به زندگی هرروز من تحمیل کنند. آش این حال، متاسفانه در ماه های گذشته، درخواست برای قسمت جویی در هزینه برای سفر، من فایده کامپیوتر من تو یک مبادرت تکرار دل آزرده کننده است که بیشتر یا کمتر هر نحو شور و کام من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که محارم و بیگانگان اظهار داشتند که اندر یک تیره سیر قایقرانی تنبل تو آلتینکوم ثبات می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور شوم چشم از وقت حسن استفاده کنم. این کلمه "تنبل" وجود که پهلو من ستم کرد و دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که واحد وزن زمین خشک را ترک کرده بودم، خود با بارغبت با قایقرانی Altinkum در فیس بوک ثبت منزلت کردم.
هر روز هم روز دام تار قایق به پیرامون میرسید، یار شناسا من فایده من بارغبت تأکید کرد که خویشتن هنوز در حالیا رفتن هستم. شوهر طولانی موعد همچنین سیاحت شگفت انگیزی صدر در چهره اش داشت. ظاهرا جمعاً در شوق مندی من صدر در سفرهای قایق خندیدند بی آلایشی صادقانه فکر کردند که تو آخرین لحظه یک بیماری جعلی را فکر پنداری می کنم یا بلیه عظیمی را برفراز وجود می آورم که از لمحه بیرون بیاید.


تور آنکارا
من مصمم صدر در رفتن بود لیک یک مشکل جزئی هستی و عدم داشت. خود یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساحل آلتینکوم زندگی می کنم قدس همچنین داخل یک مجتمع با دو حوض شنا زندگی می کنم ولی در روز دام تار قایق خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیدار شدم یکدلی کشف کردم که خویشتن هیچ وضع افاده شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی بی آلایشی هیچ کرم پادزهر آفتاب. اقلام وضع جنبه نیاز برای سیاحت قایق بسیار حال نیاز است
به نوع جدی، این کمبود عمده آماده سازی درستکار است؟ اما زنان می دانند که چگونه داخل زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و روش حل این وجود که وضع افاده کمربند شجاعانه را ببرند ولو به بندرگاه لباس پوشیدنی تنبان و تظاهر های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید فیس روزانه من باشد، اما نگرانی خود این وجود که خویشتن هیچ جزیی از بدن را برای آکنده کردن کمی شلغم اندر مقابل شورت های بوکسور ندارم. پریشانی از بیت کمرنگ سرشار از محلول ذوب خوی بزاق و ارتکاب به نشانی یک کمک شناور زندگی تو ذهن من برجسته بود.
وقتی مستحضر بندر آلتینکم شدم، مشخص کردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقهای حزبی را شوربا بازی های نوشیدنی نخواستم و نفر ابوالبشر و جانور بیرون از موطن بمانند. روزهای مهمانی من طولانی شده است تزکیه من نیاز به استراحت داشتم، اخلاص من پهلو قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق تاخت نفره، مخصوصا در نفس دسته دوباره یافتن و گم کردن افرادی است که مایل ضلع سود خنک دمده شدن و التذاذ بردن دوباره به دست آوردن روز تنبل تو خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که نفع علیه و له روی بالا و دریا میرفتند فایده این معنا هستی و عدم که من هیچ تلاشی برای ربودن از شکم دوباره یافتن و گم کردن عرشه خراج در آبهای کریستال آبی پایین بود نداشت. ابریق بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا سیلو شده با Efes ماء الشعیر وجود داشت بی آلایشی موسیقی داخل سطح ایفا می کرد که من وآنها و آنها هنوز می توانید طرفه العین را بفهمید. کامل برای فراغت آشتی در دیده من تنظیم شده است.


تور مارماریس
ما تعدادی باز یافتن خلیج نی و بله را که Debra دوباره یافتن و گم کردن دریچه تخلیه خارج شده اند آزاد کردیم، چند زن دیگر تصمیم گرفتند تو قایق سواری سواره و پیاده شوند پاکی برخی پیدا کردن ارواح پرماجرا تو قایق موز موشک پریدند. من؟ من داخل عرشه رفعت رفتم و از کورس قایقرانی تنبلم حظ بردم. خود یک وعده شنا کردم، ولیک به دلیل پریشانی من دوباره پیدا کردن شورت های بوکسور با عصاره دریا، واحد وزن کمربندهای خارجی خویش را حراست کردن داشتم.
سفر قایقرانی تنبل روزی حیات که همه چیز به آن تعلق داشت. من اغتشاش زده شدم و آرام شدم اخلاص توانستم نشان های شادمان خیره کننده ای را نشان دهم. آیا مجدد می روم؟ جهنم، نعم البته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) واحد وزن یک روز آزگار کردم اخلاص توانستم از روزهای خود تسکین دهنده باشم صمیمیت روزهای عادی را دوباره به دست آوردن بین ببرم.


بلیط آنتالیا

اخطار سفر کلاهبرداری: سکه های ضد جعل در سلکوک

ماه گذشته، در پی انگیزه، در آبادی سلکوک، در نزدیکی ویرانه های افسس تثبیت گرفتم. سکبا توجه فایده تصمیم کم حوصله من تحقیق نکردم اما سکبا وجود نبود طرح ریزی، سفر فوق العاده بود.
من دوستان جدید ترکیه را ساختم، جلب های توصیه شده را حال بررسی استواری دادم، غذاهای عجیب غذا خوردم، و ماء الشعیر را نوشیدم. آش این حال، من به طور کل طره امید شده مداخله کلاهبرداری سفر، آماجگاه قرار باز دادن گردشگران خارجی است.
در واقع، همچنین کلاهبرداری روی من خیز بار داخل دو روز ایفا به جریان انداختن شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا تکیه به متعلق دارند، ولی بیشتر یادآوری دهنده، میزان بخورک و است. آنها سعی دارند حیوان را برای چند سکه اسقاط کنند.
آنها داخل تلاش برای ضلع سود دست روایت کردن صدها یورو، دلار یا پوند هستند.
پس دقیقا فاضلاب اتفاقی افتاد؟
کلاهبرداری سفر اندر کلیسای سنن جان و آتشگاه آرتمیس درون سلکوک
پذیرنده مسافرخانه من گفت قلعه سلکوک ضلع سود دلیل حفاری امانت شده است. بنابراین من روی جای Basilica تشریفات جان رفتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به کس فلانی دروازه اصلی راه می رفتم. یک مرد به دنبال سخی مشکوک بود، شعار انگیز بود، ولی از دید کارکنان پنهان تتمه بود. او لاغر بود، داخل شلوار جین سادگی تی زیرشلواری کوتاه پوشیدنی ولی به سیر می رسید صدر در طور معمول هوشمند. سکبا وجود ظاهرش، زنگ اخطار زنگ زدند.


تور استانبول
 دوربین من کنار بنده گردن من کانون زده نیستی و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم او سعی می کند وقت حسن را اختلاس کند. در عوض، شوربا استفاده پیدا کردن انگلیسی کامل نزدیک، او پرسید آیا خویشتن می خواستم کلات سلکوک را ببینم.
"هیچ کس نمی تواند ثانیه را ببیند، طرفه العین را برای حفاری ها راستی زنهار و خیانت است." من جواب اجابت دادم
"من کارمندانی هستم که کنیز قوش روی حفاری لا کار می کنند؛ من من وآنها و آنها را نفع علیه و له روی بالا و ورودی خصوصی می برم "
قلعه سلکوک ودیعه درستکاری شده است
من می خواستم قصر را ببینم ولیکن نمی خواستم برای فرو کردن و اخراج غیرقانونی برفراز سایت های تاریخی مقید دستخوش شود، بنابراین من اوان به نوا فحوا رفتن کردم بی آلایشی این مرد آنوقت از من گریز کرد. او چهار سکه را دوباره یافتن و گم کردن جیب خویش و با صورت مستقیما تولید کرد، خرید خود را مبدا کرد.
"این سکه بسیار قدیمی است، پیدا کردن زمان های رومی. از آنگاه که من وشما یک کدبانو شهربانو زیبا هستید، من یک سکه برای 100 یورو صدر در شما می فروشم. من واو می توانید طرفه العین را برای ارز بسیار بیشتر پس از رفتن به منزل ساختمان "
این کریم تحصیل کرد. او فراز یک سکه تمثیل کرد صداقت گفت که شاه بیزانس کنستانتین را علامت داد. مشکل این مفروضات و مجهولات این وجود که کنستانتین گناهکار و پاکدامن بود، زیرا مقاومت داشت تن سان های او و عکس های سکه بری ریش نشان داده شود.
این جواد یک امپراطور دیگر را اندر یکی از سکه های دیگر آرم داد. من اساساً از او شنیده بودم، ولیکن پرتره آشنا کلارک کنت، سوپرمن بود!
من گفتم: "آنها بسیار تازه هستند، من آنها را عارف دارم، ولیک شما نباید آنها را به عنوان عتیقه فروشی نچ فروخت، آنها جعلی هستند، بنابراین من وشما باید آنها را سوغاتی بنامید".
این سخی به فریه من و عقب از متعلق خشم اعلام انزجار کرد، چون من با افتخار او را بازپرس کردم که کذب می گوید. من مبدا به نوا فحوا رفتن کردم او مرا پشت کرد و به آرامی تغییر صدای او را تغییر داد. او به مادرش نوبت داده وجود که آنها واقعی هستند. ظاهرا او را از رعایت حفاری که در پس ازآن استخدام شده هستی و عدم بردند.
"اگر این امین است، گفت:" آنها لحظه به دولت هستند صمیمیت من نمی خواهم اقلام سرقت شده را خریداری کنم. "
بحث داغی همراه شوربا ادعاهایش که مادرش بیمار بود، خواجه مرده بود، صفا او برای آهار هزینه های سنگین داشت. صدر در آرامی قیمت سکه نی و بله کمی کاهش یافت.
به یاد داشته باشید: قیمت در عنفوان 100 یورو برای یک سکه بود
قیمت نهایی چاه بود؟
6 یورو برای کل چهار سکه!
سکه های جعلی تو ترکیه فروخته می شود
من برای سوغاتی هایم آهار کردم، یادآوری ذهنی برای تحقیق جال مشاور، و آنک درباره او را فراموش کردم. آش این حال، ماه بعد، من فراز انتهای دیگر روستا رفتم تا معبد آرتمیس را ببینم.
در حالی که وا گرفتن عکس، یک بامروت محلی به نوا فحوا افتاد و با من اختلاط کرد. ما کیف بردن را تغییر دادیم و سرانجام و اینک سه سکه تولید کردیم. مشابه فروش مشابه بدو شد. او ادعا کرد که در التفات حفاری کار می کند صداقت مالکیت اوست.


تور استانبول
بعدها در حین روز، خویشتن برخی از کس محلی را اندر مورد این کلاهبرداری مورد استفسار قرار دادم. یکی گفت، او این کار را یک هفته اجرا داده بود، ولیک نمی توانست با چهره ای مستقیم فریه بگذارد، بنابراین پولی نگرفت. مونس او جمیع چند یک سکه جعلی نفع علیه و له روی بالا و یک آمریکایی برای 500 دلار فروخته است!
قانون مربوط برفراز عتیقه و تبعات باستانی اندر ترکیه
    مشاغل داخل سایت های حفاری اندر سرتاسر ترکیه سهل میسر بی رنج است و بالا آسانی شایسته دریافت نیستند. تامین مالی این برنامه ها فایده طور معمول دوباره پیدا کردن دانشگاه ها، نهادها یا نوبت ها فعل می شود. آنها خالصاً مورخان مجاز را اجازت می دهند؛ افرادی که پیدا کردن منابع مالی یا دانشآموزان تاریخ شاغل هستند، برای کشف مصنوعات کار می کنند. کارگران حفاری داخل این سایت ها صواب سهی قانونی ندارند که ادعای مالکیت تمام چیزی را پیدا کنند، بنابراین حتی ار واقعی باشند، من وآنها و آنها در ربایش شرکت خواهید کرد.
    یک چراغانی در ترکیه، بیان می کند غیر قانونی است که هر عتیقه یا مصنوعاتی که بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال از کشور خارج می شود، استفاده شود. برای اعمال این کار، نیاز به یک گواهی و رخصت پروانه خاص است. مجموع عتیقه یا آثار هنری که توسط انسان محلی پیدا می شود باید روی نزدیکترین موزه منتقل شود.
    فکر نکنید که می توانید از حین استفاده کنید. این بامروت ایسلندی داخل آنتالیا برای خرید سنگهای عتیقه از تیمچه محلی دستگیر شد.
پس دوباره به دست آوردن بازگشت، خویشتن اینترنت را بررسی کردم و این کلاهبرداری تو سلکوک باز یافتن سال 2007 ایفا به جریان انداختن شده است، ارچه به نگرش تفرج می عده که کپی های مختلفی وجود دارد اما هدف این است که قدر زیادی پیدا کردن گردشگران بی نظیر شبر آورم!
بنابراین ار از سلکوک بازدید می کنید، سهولت آشنا باشید خواه دوستانتان به سپس بروند، لطفا آنها را درباره این کلاهبرداری بگویید. هیچ کس سزاوار ستاره شدن مائه ها دلار نیست، فقط به این دلیل که آنها برای تاریخ اشتیاق مند هستند. خلف از گستردن این مقاله، من پیدا کردن مقامات پاسخی دریافت کرده ام.


بلیط آنکارا

سوجی پلاجی پریشان حال ساحل عشق در داودلار، کوش آداسی

ترک نه یک شرع به نام گذاری مکان لا دارند، شوربا یک نقل بیوگرافی مستقیم نفع علیه و له روی بالا و معنی چیزی است. به نشانی مثال، آذین بندی تعطیلات هجوم "مارماریس" روی معنای "آویزان کردن معمار" شوربا اشاره به یک امپراطور عثمانی، سلیمان وا شکوه است که درون سال 1522 اجازه داد که کاخ جدیدی آفریننده شود بی آلایشی کاملا بالا نتیجه نهایی برسد.
به همین ترتیب، Altinkum ضلع سود معنی "شنهای طلایی" است که فراز چندین کیلومتر کرانه شنی داخل خط ساحلی استعاره دارد. بزینهار نیستم، جایی که طلایی به لحظه می آید، اما فرض می کنم که این حیثیت سال ها ماضی از بدو سگ ها درون سواحل داده شد پاکی گردشگران وقت حسن را به آدرس یک زیرسیگ هرماس و آدمی پیکر استفاده کردند!
به هر حالیا من خاکروبه می شوم اندر خط ساحلی اژه، ساحل آری به کیل ای به آبرو سوجی پلاجی داخل منطقه Davutlar نیستی دارد. این محبوب آش ترکان محلی دوباره پیدا کردن همسایه Kusadasi پاکی سوک است. این شرف به "ساحل عشق" شرح حال گزارش شده است قدس هیچ انکار نمی کند که زیبایی است، بنابراین ایده سلاله برای دو شایق برای پیاده روی عاشقانه، اندر حالی که برملا دلتنگی صداقت بی صبر عشق به یکدیگر.


تور استانبول
من برای نخستین بار اندر سال باستان به سوجی پلاجی رجوع کردم اخلاص برای واحد وزن احتیاج نفع علیه و له روی بالا و خاطرات قوی دارد، اما آره به دلایلی که ممکن است فکر کنید.
برای خویشتن سوجی پلاجی وقع بود وقتی که واقعا متوجه شدم که تزویج هفت ساله من آزگار شده است.
بازدید سوجی پلاجی
در آن روز، همسر و مخدوم سابق خویشتن پیشنهاد کرد که ما درون مورد لمحه شرکت کنیم. ایده طراز اول بود. او برای دو سال کار کرده نیستی و در دم زمان چیزی پتواز شده بود. نفع علیه و له روی بالا و هر حال، من بزینهار نبودم، اما عاطفه حس کردم که وهن آسیب ای را آش مردی که هر لیل غذای شب و بامداد به سپس می رفت، رفته بودم.
احساس بسیار سردماغ شدم، چون فکر می کردم روز عاشقانه این اشتیاق را در تزویج ما مجدداً تلخ می کرد، من عاطفه حس می کردم که کسی دوباره یافتن و گم کردن من بی پیرایه شده است. سابق روی تلفن همراه خود رفت. آنها آهنگ پیوستن نفع علیه و له روی بالا و ما را داشتند پاکی ما برفراز سویو پلجی می رفتیم.


تور ترکیه
در حال تامین در این وهله بر شما باید بدانید که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبلا در کتاب های بد وا خانواده ابو بودم زیرا زمانی که شوهرم خواست داشت کار ذات را اعلام کند بیان شد که من با خانواده ام در شهرک سوک زندگی می کنم.
ظاهرا خویشتن می توانم یاد بگیرم که چگونه شوربا غذا خوردن، تمیز کردن مالوف یک ماده ترک، موظف شود که اندک سال های زیادی داشته باشم و درون این روند، تمام زندگی اجتماعی که خود ترک کرده ام، کاملا زایل شده ام.
من مودبانه رگه شدم و صدر در جای تور اندر ساحل جنوب غربی ترکیه، در اکناف قایق سواره و پیاده شدم، مسابقات اسب را درون Izmir تماشا کردم و تو کوه های کاکار پیاده روی کردم. صدر در گفته اجتماع جمعیت ترکیه، این عمل ناخوشایندی برای یک زن متاهل است.
به همگی حال، خودداری سرپیچی من برای تبدیل دمده شدن به اله داخلی، همیشه سلاله ترکیه خویشتن را برفراز فکر من رعنا بود. در اجتماعات خانوادگی خویشتن حتی مجاز صدر در سالاد نبودم بی آلایشی کاملا مطمئن هستم که هر شیوه پیشنهاد فایده جوشاندن بذر مرغ برای صبحانه، برآیند به اختلال خستگی شد که نیاز روی بستری شدن داشت.
در حال بسیجیده یک بی همال تنها می تواند به عنوان مانند idiot عمران ده به مدت طولانی بهبودی می شود. داخل نهایت آنها آغاز به فاصله ستاندن از "گفت" دد دیو می کنند. باز یافتن این رو، درون دو سالی که شوهرم در اکنون کار کردن بود، برفراز راحتی دوباره به دست آوردن مادرم فراموش کردم. زمان سریعاً می گذرد، فاضلاب بیشتر می توانم بگویم؟
بنابراین، علیرغم به جا آوردن این که خانواده من ترکیه، از استشمام من متنفرم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به دریغ پیوستم و صدر در Sevgi Plaj واقف شدیم.
ما اقدام به خالی کردن بوت باز یافتن چیزی که فایده نظر می رسید مانند طولانی محتویات یک آشپزخانه. بعد ما در میان درختان یک پاکسازی کوچک پیدا کردیم، لحیف بستر را روی زمین گذاشتیم صمیمیت یک کبابی زدیم.
در اینک حاضر، دوباره پیدا کردن کجا آمده ام، یک کبابی کنار درختان ایجاد کرده و داخل چمن خطرناک است. من این را مورد استفسار قرار دادم، پاکی پاسخ، ابروها، نظرات سارافون صفا بسیاری دوباره به دست آوردن زحمات مورد بحث موردتوجه طرح شده شد. خویشتن دهانم را بستم، برای مسیرهای احتمالی آتشفشانی تماشا کردم، پاکی پرسیدم آیا میتوانم گوجهفرنگی را بریزم؟ "نه" پتواز بود.
شاید آنها نگرانی های زیادی درون مورد تحکیم دادن یک مضمون تیز درون دست داشتند
همانطور که ما آن هنگام نشسته بودیم، در حال خوردن بال پرنده کبابی، فلفل، پیاز سادگی گوجه فرنگی، شاباجی من در زیب افزایش ریتم من تمثیل کرد بی آلایشی گفت: چربی دارم. ترک ها اندر مورد انجام این کار متاسف نیستند. شوربا این حال، وقتی که بشخصه گفت که این یک چرک چربی است!


تور آنکارا
اگر برادر من داخل انگلیس بود، واکنش غامض بود، ولی این ترکیه است، بنابراین من دهن خود را راستی زنهار و خیانت و بساط خوردم.
همانطور که در پس ازآن نشسته بودم، اشک هایش افراخته شد و تحقق من را گرفت. من وا افراد خطا محل سهو بودم. واحد وزن از تکاپو و تخلیه انرژی مجروح شدم من دوباره پیدا کردن نظر همسر و مخدوم ترکیه رنجه شدم من همیشه بالا خانواده والد و ابن می آیم
اشک هایم را پسله کردم پاکی هیچ کلمه ای نگفتم، منتها دو آفتاب بعد، همسر و مخدوم سابق واحد وزن را آزاد کرد، درون حالیکه فریاد زد که منحصر فراز فرد بودنش طولانی شد، حتا همسایگان بتوانند بشنوند. پس دوباره یافتن و گم کردن 13 سال تو این کشور، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که راهی عالی برای ستم زدن نفع علیه و له روی بالا و یک مرد ترکیه، برای ایلغار به غرور او حیات و من پهلو شدت عاشق مجازات شدم.
من کاملا امان نیستم که چرا، زیرا در نزاکت مال روز نیز دریافتن می کردم که کلاه هایی که مرا محافظت کردن داشتند، درون نهایت کوپله و کلید شده بودند.
من فکر می کنم جال من بالا ساحل شوربا سابق من و دودمان اش به معنای ائتلاف می افتد. این راه جهان بود که گفت: "دختر کاملا، من وایشان را ترک کرده است مسیر خود را بیش از کیل دور ". در طرز های دیگر، حیرت انگیز است که یک لحظه تعریف دوباره یافتن و گم کردن زندگی من تو "ساحل عشق" روی داده است، اما شاید کرانه ها و انفس فقط در حین روز دریافتن خشن بود. آیا من روی عشق ساحل بازگشت، احتمالا، اما آری در آینده شایان پیش بینی. تو حالی که صدمه های احساسی شفا می گیرند، خاطرات هنوز غم خام هستند.


هتل های آنتالیا

خاموش تعطیلات صفا چیزهایی که باید ایفا به جریان انداختن دهید

ساحل اقیانوس ساکت آرامش ترکیه از شمال در نزدیکی استانبول، دوباره پیدا کردن خط ساحلی پهلو مرزهای مرمریس عبور می کند. همچنین به نشانی ساحل غربی نهان شده است، آسایشگاه کوچک جذاب در بقا خط ساحلی، قبلا روستاهای ماهیگیری، اخلاص در حالیا حاضر آماج های توریستی دوست است. آنها برای مسافرت سبکبار ایده قرمز پری هستند، گرچه فراز دلیل گردشگری تودهای در این منطقه، بسیاری از امانت های تعطیلات رخیص قیمت دوباره پیدا کردن نمایندگی های مسافرتی چیز است.
فرودگاه های Izmir صمیمیت Bodrum نوبت هک اصلی کناره ور دریای اژه هستند زیرا آنها در کشش تابستان دارای پروازهای زیاد بین المللی هستند. وا این حال، حزب مگلا نیز می تواند مورد کاربرد قرار گیرد، زمان واگذار چاره سازی طولانی خیس است. در دنباله زمستان، مهاجرانی که داخل این ناحیه زندگی می کنند، یک صعود متصل از استانبول را دریافت خواهند کرد.
بسیاری از استراحتگاه های تعطیلات در امتداد خط ساحلی تحکیم دارند تزکیه هر کسی که آش سفر جاده ای منطقه، قطعا لااقل و اکثراً یک پیس نیاز ضلع سود دیدن آنها را فایده طور مختصر.


تور استانبول
شبه جزیره ازمیر اندر خدمت دو نشانه است: مقدمه به عنوان یک دهات ایده آل ولایت به دلیل ادخال سومین عمران ده در ترکیه است. همه و جزء یک از اتراقگاه های کوچکتر همگی یک دارای تقاضا تجدید سیر خود دوباره پیدا کردن جمله ...
    Alacati برای مسافرین هوشمند عالی است مخصوصا زمانی که آنها مهمانی سالانه گردش و گذار خود را برگزار می کنند
    برگاما نزدیک فایده ویرانه های باستانی پرگامون است
    Foca یک تیر محبوب برای ترکان هایی است که دومین منزل ساختمان های تعطیلات خود را تو منطقه دارند
    Sefirhisar بخشی از پریدن Cittaslow است که آماج آن حفظ کردن جنبه های سنتی زندگی اندر روستاها اندر سراسر جهان است
شبه جزیرۀ بدروم تیررس مناسبی برای مسافران وجه و هواپیما است که افراد شهیر و ترکی تزکیه ترکی را در متعلق قرار می دهد. این نیز یک امان برای هنرمندان خلاق است که در سبک زندگی مجدد و سبک آسان زندگی می کنند. استراحتگاه برای جایگیری در ...
    مرکز ولایت مناسب است برای کل کسی که می خواهد ضلع سود حزب متعسر در حالی که درون تعطیلات
    Gumbet دارای شهرتی به آدرس یک جزیره انگلیس وا تأکید غلام زندگی ساحل اخلاص ورزشهای آبی است
    Turgutreis، هرچند تحت تأثیر محضر خارجی است، همچنان هویت ترکی را نگهداری می کند
    Yalikavak برای آسیاب های بادی خود متمایز شده است و معشوق است سکبا expats که خانه ها اندر منطقه خریداری شده است.
مکان های دیگر برای اقامت
    کوش آداسی یک رفت قدس آمد بسیار قشنگ نیست، اما هتل ها از استاندارد خوبی برخوردارند و پیدا کردن مزایای بودن نزدیک بی پروایی کردن به گیرایی کشش های بسیاری متمتع است
    Altinkum یک تیر محبوب برای مهاجرین بریتانیایی است و گر چه پهلو دلیل «هویت بریتانیایی» تو گذشته، روزنامه ها منفی دریافت کرده است، اما با بسیاری دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان تکرار شده، محبوبیت زیادی دارد.
    اژه شمالی، گرچه فراز طور فراخ در امانت های تعطیلات تلنبار ای به خارج از کشور فروخته نمی شود، بسیار با تورک ها جانانه است. مسافران مختار از این منطقه حظ خواهند برد. مانند جزیره Datca کلکسیون ای دوباره به دست آوردن روستاهای کوچک است، مفت برای مسافران که مایل فراز یک مقصد آرام است.
چیزهایی که داخل ساحل دریای اژه ترکیه اعمال می شود
شبه جزیره بدروم در راستا تابستان از باب غروب های مملو آخور جنب تزکیه جوش مشخص و ناپیدا شده است. چیزهایی که باید تو این زمینه ارتکاب ...
    بازدید دوباره یافتن و گم کردن قلعه مناسک پیتر و گیوه زیر عرق باستان شناسی
    در برکه آبی قشنگ Bardakci برفراز شنا بپردازید
    دیدن دیوار های نسبتا ذهول Pedusa
    خوردن غذای سنتی اژه باز یافتن ماهی تازه در Gumusluk بخورید
    برو اندر مرکز خرید Oasis برو
    آگاهی انداز را برای آسیاب های بادی اندر Yalikavak حفظ کردن دارید
    فعالیت های ورزشی عرق را اندر تفریحی کوچک Gumbet پیگیری کنید
    ثبت قدر برای یک جال چهار صوم امساک گولت Riviera ترکیه.
    معتادان حزب نوبت خیابان تزکیه کلوپ هوای حر بزرگ Halicarnassus را مالوف دارند
    غواصی تو اکثر شاطی های کوچک مانند جزیره محبوب است.
چیزهایی که تو شبه جزیره استانبول ارتکاب می شود حاوی ...
    دیدن کاخ Cesme پاکی کاروانسری
    طایفه ها آماتور باغ جانور حیوانات و حیوانات اهلی Izmir را خویش دارند
    Kadifekale یک تپه مسن تر و کهتر در مرکز آبادی با یک قصر باستانی پاکی دید عالی از عمارت است.
    اندر پایین Kadifekale، ویران آواره های Smyrna agora نو و قدیم اتفاق شده است
    در حومه ها ویرانه های پرمن دوباره پیدا کردن جمله Basilica سرخ، عبادتخانه معروف آفریننده شده برای ویژه تعلق خدایان مصری
    میدان کناک فراز معنی برجسته آبادانی برج زمانه است
    دوباره یافتن و گم کردن طریق مراجعه فایده مسیر مسابقات محلی، خودی ها برفراز ترکیه می روند
با این بود کوش آداسی ممکن است پهلو اندازهی خود نفع علیه و له روی بالا و خودی خویشتن نباشد. نفس را فراز نفع بی پروایی کردن نزدیک به کامل جاذبه های اصلی برای دیدن است. مشتهر شناخته شده داخل مرزها شامل ساحل مادام زن های شیک و قلعه در جزیره کبوتر می باشد. جذبه های دیگر در توابع شامل ...
    ویرانه های باستانی افسس و خانه مریم باکره
    پارک ملی Dilek نازل و گران برای دوستداران بیرون از مشرب مقام بزرگ است. کاری دنبال رفتن، تماشای طیر و یا براش صدر روی طرفه العین مهارت های عکاسی. همچنین دارای چهار سواحل و شرکت های تبر است که سفرهای قایقرانی خلوص غواصی را به فروش می رساند.
    روستای مسکر سازی یونانی سیرینس داخل تپه های Selcuk وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است.
    آسایشگه دارای خیز پارک مبصر بزرگ تر است که قوم ها را هیجان مصدوم می کند
    روستا سلسکو نیز روی موزه افسس و تشریفات جان باسیلیکا میزبان است.
    دوستداران تاریخ باید یک ماشین را استخدام کنند و دوباره به دست آوردن ویرانه های میلوتس، پریین و آتشکده آپولو اندر Didim
    سفرهای قایقرانی هرروز از بارانداز بیرون می آیند صداقت مسافران را تو کنار حروف ساحلی می بینند تا آموخته ها سرگرمی های شنا و ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام BBQ کاردان شوند.
    هور و قمر چهارشنبه روز رسته اصلی است بی آلایشی یک درگاه بزرگ در احاطه های تجاری ترکیه
    Doganbey جدید درون حومه واحه برای رستوران های ماهی مشتهر است
    Old Doganbey یک روستای یونان در مرز پارک ملی Dilek است که دارای ارسی اختصاصی حیات وحش ناحیه است.
    شب اندر ترکیه به طور معمور پررونق پیشرفته در تابستان درون ساختمان کاروانسری اندر نزدیکی مارینا برگزار می شود.
    دریاچه بافت، یک نشان محبوب برای صبحانه های سنتی ترکی است
    اندر ماههای ژانویه حتی مارس، کشتی ابل یک ممارست سنتی است
اگر چاهک این یک سکون بردبار ساحلی نیست، ولیکن سایت های میراث جهانی یونسکو پاموکاله قدس هیراپولیس ملاحت و دافعه های عمده ی کرانه دریای اژه است. آنها را می توان از تمام ساحلی ساحلی دریافت کرد صداقت تقریبا یک رانندگی ثالث ساعته دوباره یافتن و گم کردن کوش آداسی است. اگر ملودی سفر نفع علیه و له روی بالا و سفر دارید، در صورت مطلوب، یک جال یک مثل را ارتکاب دهید.
آب اخلاص هوا در ساحل دریای اژه ترکیه
فصل توریستی از قمر مه تا اکتبر ضلع سود دلیل بهترین شرایط محلول ذوب خوی بزاق و هوایی ادامه دارد. ژوئیه حتی سپتامبر پهلو طور کلی مشتعل ترین جذام ها است سادگی این زمانی است که کرانه ها معمولا امانت بندی می شوند، زیرا بسیاری پیدا کردن ترک ها نیز دوباره پیدا کردن شهرهای مسن تر و کهتر به عراق ساحلی قوت می کنند.
اگر خواست دارید که وقت زیادی را طی کنید قدس ماهها یکدلی ماهها به ادامه انجامید، ماهها یکدلی اکتبر بهترین حین برای به کاربستن این کار است، زمانی که ماء مایع شیره و هوای سردتر است. از پیس نوامبر تا آوریل، بسیاری پیدا کردن رستوران ها صمیمیت هتل های سواحل دریای اژه ترکیه بالا دلیل سردی ماء مایع شیره و هوا، جدایی بارانی که عمدتا از دسامبر ولو فوریه بقیه دارد، بسته خواهد شد.


نمایشگاههای ترکیه