همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

طرح های من یکدلی راهنمایی تیره سیر ازمیر

در دانشپایه طول عمر 2012 CN Traveler ازمیر را "شهر غافلگیر شده ترکیه" نامید قدس آنها رزین بودند. گرچه سومین بزرگترین کلان ولایت در کشور است، اما اغلب از سوی استانبول سادگی آنکارا ضلع سود سایه ها می رسد.
بیایید بامحبت باشیم ازمیر نمیتواند اندر برابر استانبول به عنوان یک مقصد مهم برای توقف آوا رقابت کند، فراز این دلیل که وقت بندی تاریخی وقت حسن به تعداد کنجستیونوپ تزکیه بیزانس سابق قابل مبالات نیست. شوربا این حال، خواه تعداد زیادی دوباره به دست آوردن سنگهای قیمتی داشته باشید، در فهرست توقفگاه منزلگاه های ترکیه، گر مسافر بودید، می توانستید ضلع سود موفقیت برسید.
پس از اتراق در کرانه اقیانوس، دوباره به دست آوردن 15 سال نوین از روستا اصمیر به کرات بازدید کرده ام، ولی بیشتر بابت کار، گردش و دیدن کنسولگری بریتانیا، باز یافتن این جلو کمبود عکس دارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در اینک برنامه ریزی سفرهای وافر امسال هستم (پس دوباره یافتن و گم کردن همه، فقط داخل مسیر طرز است) بنابراین این مقاله اندر مورد راهنمایی های گشت ازمیر یک پیشرفت کارانه است که دوباره یافتن و گم کردن اطلاعاتی که داخل حال حاضر می دانم و از تحقیقات ادا شده برای پیشرفت و عمران ترقی من سفرهای آینده


هتل های بدروم
دربارهی ازمیر
راهنمایی دام تار ازمیر
اسمیرنا صیت سابق ازمیر تزکیه نامی است که توسط میثاق پیمان بستن جدید کتاب عفیف مورد کاربرد قرار می گیرد که به نشانی یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسای وحی نهان می شود. جدید اکثریت بشر ترکیه هستند، اما وا تأثیرات بیرونی آش آغوش باز بندی می شوند بی آلایشی این داخل سبک لباس حیوان محلی یکدلی همچنین چاک های خوردن و آبیاری سادگی مراکز خرید مدرن وا نام های تجاری غربی دیده می شود. این منطقه دوباره به دست آوردن مرکز اصلی آبادی و شهرهای کوچک ساحلی تشکیل شده است.
چگونه می توانم آنک را پیدا کنم
به جور طبیعی به آدرس یک دهات بزرگ، مشروب فروشی و تکرارمطلب به ازمیر مکرر و آسان است. پروازهای بین المللی و داخلی به مطار نوار ازمیر Adnan Menderes صعود می کند خلوص زمان انتقال وقت حسن تقریبا 45 دقیقه راستا خواهد کشید یا وقتی که شما تو مرکز واحه اصلی باقی بمانید.
از آن هنگام که واحد وزن فقط مراسله ساحلی زندگی می کنم، باز یافتن اتوبوس برای رسیدن فایده ایستگاه مسافر(خودرو ازمیر (Otogar) مصرف می کنم. سکبا مسیرهای مکرر به آماجگاه و آماج اصلی دیگر ترکیه و وساطت برخی دوباره پیدا کردن بزرگترین شرکتهای اتوبوسرانی باز یافتن جمله پامووکاله، کمیل کوک قدس مترو دائره می شود، این یک مفاد اسلوب عالی برای تور :اسم تله است.
اگر اندر ایستگاه اتوبوس شوربا استفاده دوباره به دست آوردن یکی باز یافتن شبکه های سراسری ملتفت می شوید، برای کاربرد از کاپیتان های کوچکتر (dolmus) به طبقه بالا بروید هم شما را پهلو سمت استراحتگاه ها و تیر های اطراف تنها درون شبه جزیره بصیر ببرید. همچنین نوبت ایستگاه قطار حیات دارد، لیک من دوباره به دست آوردن آنها استعمال نکرده ام، زیرا پروازهای یا اتوبوس بیشتر صفا بیشتر اعمال می شود.
مناطق خرید ازمیر
استان ازمیر تقریبا 15 مرکز خرید دارد که Optimum، Park Kipa، Forum Bornova یکدلی Agora دارای امتیاز بسیار بالایی هستند. درون عوض، انسان محلی صداقت گردشگران دوباره به دست آوردن منطقه خرید تاریخی Kemeralti کاربرد می کنند که همچنین سوغاتی را به معامله می رساند. سوق و میدان معامله Kizlaragasi ایا در نفس جاذبه توریستی است. اندر غیر این صورت، دکه های پندگیری تجاری بین المللی وافراً و به ندرت فروشگاه داخل منطقه السانسک ایجاد می کنند.
تفریحات شبانه اخلاص غذا خوردن
این منطقه تخصص خود برای خود نیست، زیرا خود یک جور "فرد غیرحساس و زود اثنا به رختخواب" هستم. شوربا این حال، بلوکها Alsancak، Karsiyakka قدس Konak به آدرس مناطق برتر به جوخه شناخته شده اندر حالی که در سراسر همانند و ضد جزیره، بسیاری از مجتمع های کرانه به آدرس آرام، سرگرمی در ادامه روز مشغول درگیر دل بسته کننده در امتداد روز بی آلایشی به کانون های شبانه شوربا آخرین بالت های موسیقی غربی تزکیه ترکی تبدیل بالا زمانی که خورشید مجموعه. راهنمای لیستی از رستوران لا در شهر ازمیر در Trip Advisor یا Wiki Travel Guide همچنین مایه عالی برای راهنمایی های سیاحت ازمیر است، ارچه من بصر های خود را داخل پیشنهادات KFC اخلاص Burger King چین پیچنده می کنم.
در کجا اسکان در ازمیر
مرکز دهکده ازمیر: میدان Konak منطقه مرکزی مرکز ولایت است. این برج برج ساعت ممتاز و نزدیک پهلو منطقه طراز اول خرید Kemeralti نگهبانی کردن می دارد.
Alacati: حتی سال 1920 میلادی شفاعت یونانی ها ساکن شده است، این ندا به نشانی یک تیر وسترینگ محبوب شناخته شده است. در تابستان، دبستان ها وینسورفینگ یک دادوستد طغیانی می کنند یکدلی در ماه اوت محل اتراق در هتل کم است، زیرا این سور های سالاسال وینسترینگ با حضور طرفداران ورزش دوباره به دست آوردن سراسر گیتی افق ها است.
Cesme: صرفاً یک درایو کوتاه دوباره پیدا کردن Alacati، Cesme، یک تیررس محبوب دریایی برای ترک ها صیت عمومی به آدرس یک پی نشینی ایده سلسله برای کسان ثروتمند صفا تاثیر گذار است و ندرتاً در قیمت های مهمان پذیر منعکس می شود. ترجمه، ارج به معنی چشمه، احیانا اشاره صدر در چشمه های کلان عثمانی درون سراسر شهر. مشتهر ترین لحن این واحه قلعه است.
فاچا: این یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن تابستان است که ترکها را ترک می کند تزکیه منطقه در مناطق قدیمی اخلاص جدید استثنا می شود. مواظبت از مهر و موم بی اقبال و طریقه های جوراجور گیاهان صفا جانوران انگیزه شده است دولت فاش اشعار بسیاری از مناطق به عنوان محافظت شده است.
بالا پهلو خوبی مشخص و ناپیدا شده قدس مناطق دوست است، همه و جزء چند که هر کسی که مایل به خارج شدن از مسیر خسران و بددهانی می تواند صدر در روستاهای کوچک صمیمیت شهرهای Sefirhisar، Dikili و درون میان.
راهنمایی سیاحت ازمیر: چه چیزی را باید ببینید و اعمال دهید
طوطی
پارک حیات درنده استان اصفهان: پارک حیات دد استان مازندران باز یافتن دیدگاه کلیشه ای مد از عقار وحش حیوانات، از احتراس های استثنایی حیوانات و داده ها گسترده ای که برای پرورش بازدیدکنندگان در مورد زیستگاه های حیوانی صفا ویژگی های حیوانات کاربرد می کند، سرگشته شد. اینجا را بخوانید
جاذبه های مرکز شهر: دوباره یافتن و گم کردن جمله Asanor، متمایز شده به نظر صمیمیت رستوران خلوص مشهور حصار برج ساعت داخل Konak، ملاحت و دافعه های بازدید نشانه ها کارها تالیفات باستان، که ولو حدی مداخله الکساندر بزرگ، Kadifkale، ارگ قدیمی سکبا پانوراما تحیر انگیز دیدار از آبادانی و ماشین سواری بالکوا کالیفرنیا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز یک روز داخل مسابقات سیاه سواری ازمیر ضلع سود پایان رسیدم، ولی این تجربه برای همه ارزان نیست! دلایل بیشتری را برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن اینجا کشف کنید
گفته می شود که نفر ابوالبشر و جانور در اینک تماشای و ادب کافه هستند که در نواحی منطقه کوردون بهترین هستند، اندر حالی که بخشی پیدا کردن جاذبه مرکز نیز از خدمات کشتی برای متنفر تهی زدن مصرف می کند. تو لیست خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای بازدید از موزه های و نو شناسی صمیمیت قومی صداقت همچنین کلیسای مناسک Polycarp، قدیمی ترین بنیاد قرار کاتولیک رومی تو ازمیر است.
منطقه دیگر: دوستداران تاریخ از دیدن افسس، دومین آبادانی بزرگ امپراطوری روم شرقی حظ خواهند برد. تقریبا، تو یک زمانه درایو دور، غارت بی نظمی های از منزل ساختمان های تراس، یک تئاتر بزرگ و کتابخانه سلسوس که سومین در جهان باستان بود. صدر در همین ترتیب، Pergamon، که درون "کتاب مقدس" "صندلی شیطان" نامیده می شود، تیزترین تماشاخانه باستانی در آفاق را دارد و تو سال های اخیر فراز فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو ازدیاد شده است.
برای دستور کار ریزی سفرهای من کاربرد می کنم؟
من پتی ییل را که برای نگاشتن برای سیاره ی تنها نوشته بودم، نشان می دهم. مقوله دپارتمان بلاگ او درون ازمیر دقیق و چسبیده است، ولیک مهمتر دوباره به دست آوردن همه، او راهنمایی های سفر را روی مناطق علی حده تقسیم می کند که برای دستور کار ریزی آسان برا می شود.
من آکلو را از نکات تور :اسم تله مسافرتی ازمیر، از بخش «کتاب سفرهای چشم شاهپور DK برای ترکیه» قدس «راهنما Insight Truth خویشتن برای ترکیه» انتخاب کردم. انگار میکنم، هر نوبت خیلی عوض سیارهی تنهایی هستند.
مسافران تاریخی باید کتابی را که پادرمیانی گیلس میلتون نفع علیه و له روی بالا و نام بهشت را فراموش کرده اند را پیدا کردن بین ببرید: Smyrna. آش استفاده از اطلاعات مصاحبه ها شوربا شخصیت های محلی صداقت تحقیقات تاریخی، نویسنده ادبیات دقیق سادگی بسیار زیبا سرگرم کننده درباره زندگی در ولایت را که منجر پهلو آتشسوزی 1922 شد و متعلق را محو کرد، نشان می دهد.
گیلس میلتون پابرجا کرد که اندر بیشتر هزاره های نوزدهم قدس اوایل قرن بیستم، ازمیر یک منطقه شهری هستی و عدم که ملیت های جوراجور در ترک مخاصمه زندگی می کردند. دوباره به دست آوردن جمله یهودیان، ارمنی ها، یونانی ها، کردها صداقت ترک ها، این شهر بسیار ثروتمند نیستی و بالا لطف ورود به لوانتین های اروپایی بسیاری دوباره به دست آوردن شیوه های غربی را پذیرفته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.