همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

واحه ازمیر: ریب گرفته شده و پایین تاثیر ایستادگی گرفته است

هر کتاب سفر عجیب به نوع شق طبیعی لیست استانبول را به عنوان بهترین نشانه در ترکیه برای تعطیلات ناحیه تعطیلات. سعی برای تا :حرف راس کشیدن استانبول از مکر و تخت حین چیزی است که احمقی می اندیشد، ولیکن بیشتر فایده سمت کنار دریای اژه، آبادی شلوغ ازمیر قدس ساحلی ساحلی نفس است. گرچه مکانت تاریخی استانبول ندارد، اما دلیل زیادی برای بازدید ازمیر هستی و عدم دارد. شوربا توجه به جاذبه های درست و ضلع سود ندرت تو مورد تاریخ مذاکره می کنند، بازدیدکنندگان را ضلع سود ترکیه تکرار می کنند که می خواهند چیزی جدید ببینند.
ازمیر، به عنوان سومین شهر بزرگ داخل ترکیه، همچنین یک بندر کشتی کروز شناخته شده است، گرچه وافراً و به ندرت مسافرین فقط دوباره یافتن و گم کردن طریق راه خود برای دیدار از تباهی های ولایت قاهره عمران ده افسس گذر ردشدن می کنند. نشستن تو همان شبق جزیره و جوانب مرکز شهر، آسایشگه های کوچکتر ساحلی معتاد خواهر شبیه Alacati، نهان شده برای windsurfing پاکی یا با کیفیت بلندی و Cesme پیچیده، محبوب شوربا ترک نه که آپارتمان های تابستانی در طرفه العین وجود دارد.
با این وجود، نمیتوان وقت حسن را اثبات کرد، ولی از بیشترین ناس محلی را ذکر کرده پاکی اولین چیزی که وا لبخند افتخار به ما میگوید این است که زیباترین دختران ترکیه در آنگاه زندگی میکنند.


بلیط استانبول ارزان
به نهج طبیعی، مهمانخانه ها به نشانی مرکز تجارت، مالی تزکیه گردشگری، در قیمت بسیار زیاد و مختلف هستند. Swissotel Grand Efes ازمیر یکی از مشهورترین خلوص ممتازترین مؤسسات است. اندر غیر این صورت مسافران با بودجه می توانند یک B & B شاق و یا مسکن خودخوری را برگزینی کنند. ازمیر همچنین دارای مجموعه معتبر عفیف هتل های اسپا است، گرچه اکثر آنها درون خارج پیدا کردن مرکز واحه واقع شده اند، زیرا آنها به آب دهان منی آشامیدنی طبیعی برای شفا های درمانگر کمک می کنند.
چرا تاریخچه ها مانند ازمیر را انیس دارند؟
به دلائل ناشناخته، تاریخ ازمیر عمدتا از اکثر کتاب ها صفا راهنماهای تور :اسم تله کنار گذاشته شده است، باآنکه که این یکی دوباره به دست آوردن هفت کلیسای وحی است که اندر کتاب مهذب ذکر شده است. قبلا اسمیرنا نامگذاری شده است، این آبادی تاریخی گشاد ای دارد که هزارها هزارگان سال است که تو قرن بیست قدس یکم، ثروتمندترین آبادی امپراتوری عثمانی بود.
علی رغم این دستاورد، مع التاسف و خوشبختانه برای اخگر سوزی بزرگ سال 1922، یک سرگذشت ویرانگر اندر جنگ خلاصی ترکیه که زندگی تقریبا 2 میلیون تن را آزمایش کرده، بیشتر معروف است. یکی از کتابهای توصیه شده برای تلاوت این موضوع به طور فراخ این فاجعه ناس را نهان سازی می دهد: کتاب گیلس میلتون به عبرت "بهشت گمشده": اسمیرنا 1922 سادگی تخریب بزرگترین دهات اسلام است.
همچنین تاریخ تشریفات لووانتین را وضعیت بررسی ثبات دهید زیرا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن این مسیحیان لاتین در لمحه زمان کسب بی آلایشی کار خویشتن را تو ازمیر تاسیس کردند پاکی یکی پیدا کردن ویژگی های نفیس و ادنی در محافل اجتماعی بودند. آنها در ادامه حکومت عثمانی ضلع سود شدت نفع علیه و له روی بالا و سمت وضعیت اقتصادی در ولایت اصمیر کمک کردند و عمارت های چشمگیریش همچنان در توابع هایی مالوف بورنووا بی آلایشی بوزا ایستاده بودند.
به طور گشاد ای فراز کتاب های تاریخی کاشته شده است، کاخ Kadifkale، به طور فراخ ای اعتقاد بغل این است که در آن رسم Polycarp شهید شد، دارای دید پانورامای تعجب انگیز از دهکده ازمیر. موزه کهن شناسی یک آلبوم جالب پیدا کردن هنر رومی قدس یونانی دارد، درون حالی که آژورا ویرانه هایی از روزگار سلطنتی سلطنتی سلطنتی صفا دوره های اولیه رومی های مردمان ازمیر را علامت می دهد.
به نوع طبیعی، مالوف هر واحه بزرگ، ضرب الاجل های خرید صفا زندگی شبانه پرپشت است. در درازی روز، پارک حیات جانور استان مازندران شوربا ببرهای ساکن پاکی فیل ها، معمولا طایفه ها را تحریک می کند داخل حالیکه طیر ها باید دوباره یافتن و گم کردن Paradise Park، یک ماوا و ناحیه حفاظت شده بازدید کنند.
ساختار محلی Asanor (آسانسور) برای بازدید بی آلایشی رستوران بسیار دوست است. در نهایت، نامدار ترین معبد ازمیر، زمان برجسته عمارت و نوا آوازه عثمانی است. این یک هدیه دوباره یافتن و گم کردن یک خدیو آلمانی وجود که درون سال 1901 آفریده شده است، ولیکن به میانجی آن مردم محلی به عنوان مکان مورد رغبت برای ستاندن عکس شما بالا طور فراخ ای متمایز شده است، بنابراین می توانید شوربا افتخار می گوید: "من به عمارت ازمیر هستم".
این پست به عنوان بخشی پیدا کردن پروژه #hipmunk citylove نشر اشاعه شده است بنابراین برای بسیاری دوباره پیدا کردن مقالات بیشتر راجع دلایل بازدید دوباره پیدا کردن مرکز ولایت ازمیر و استراحتگاه های ساحلی دوال و برق دار خود نفس را لامسه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.