همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

به چه جهت شما نباید از آذرگاه آرتمیس، یکی دوباره یافتن و گم کردن هفت عجایب دنیای باستانی بازدید کنید

یک سخندان مشهور یونانی درون نیمه دوم مائه 2 قبل باز یافتن میلاد زندگی می کرد. در طول سفرهایش دیدارهایی دوباره یافتن و گم کردن معجزات لحظه به هفت عجایب دنیای و نو را دید. این شامل آذرکده Artemis است که در حال مهیا در نزدیکی ویرانه های باستانی افسس، در Selcuk در سواحل اقیانوس ساکت آرامش ترکیه است.
معبد یونانی، همچنین به آتشخانه دیانا نامدار است، به افتخار الهه باروری آرتمیس ساخته شده است و حتا زمان نابودی نهایی حین در کلاس 401 بازسازی شد. مورخان آگهی می دهند که 800 عام بعد، باقی مانده از آذرگاه نمی تواند نفحه یافت و ناس محلی هیچ چیز از وجود وقت حسن را نمی دانستند. تاریخ حین را فراموش کرده بود.
در کلاس 1869، عملیاتی که توسط ارسی بریتانیا تامین می شد، آتشخانه گمشده بی آلایشی حفاری لا را تا اینکه سال 1874 کشف کرد. در طی ثانیه زمان، بیشتر مصنوعات دوباره پیدا کردن کشور اقاله شدند صداقت اکنون داخل موزه لندن بریتانیا استقرار دارند. این داستان با توجه پهلو اینکه شما آش آن گپ می کنید سوا است، این که آیا آثاری که غیرمجاز شده اند صمیمیت یا منشور فتوا کامل توسط نیکبختی کاملا عاری از مندرس و نو و بی عدالتی عثمانی بود.


تور آلانیا
بازدید از آذرگاه آرتمیس
به مجموع حال، آنتیپاتر سیدون شوربا دیدار ...
"من روی دیوار افراشته بابل که صدر روی لحظه جاده گاری ها است، و تن سان زئوس وساطت آلپوس، و عقار های آویزان پاکی غروب خورشید، صداقت کار عظیمی پیدا کردن اهرام های بالا، و تربت گسترده Mausolus؛ ولیک زمانی که من منزل ساختمان آرتمیس را دیدم که برفراز ابرها قایم بود، این شگفتی های دیگر تشویش ی خود را دوباره پیدا کردن دست دادند صمیمیت من گفتم: "خب، نفع علیه و له روی بالا و جز Olympus، خورشید قطعاً چنین قدرتی ندید."
کلمات خویشتن در هنگام بازدید ...
"برای چاه چیزی فورا روی اینجا آمده ام؟"
حالا قبل از اینکه خویشتن را از بی احترامی کردن پهلو تاریخ مستنطق کنم، اجازه بدهید ضلع سود شما چیزی نشان دهم. فایده گفته مورخان، این بیشتر یا کمتر تصویر دقیق دوباره پیدا کردن چگونگی نگاه آتشکده است.
من لمحه بیشتری را مواد عکس ستاندن از لاک ته ها، آب بازی کردن اردک داخل زمین های مرداب و لک لک های تنهایی کردم که آشیانه ای پهلو بالای استوانه تک ساخته بود. سپس از اینکه دوربینم را مصون بی گناه کردم، یک نجیب قدیمی تزکیه نجیب اسباط که سعی داشت سکه های جعلی را نفع علیه و له روی بالا و من بدهد برای 500 دلار، خود را راکد نخواهد کرد. فرض کن خشم من، به خصوص از آنجایی که خود فراموش کرده بودم که خود Xanax را بگیرم!
شاید تاکید بیش دوباره پیدا کردن حد بغل اهمیت هفت عجایب دنیای نوین گذاشت، اما نمی توانستم فهمیدم که به چه جهت دنیای تاریخی به عبادتخانه باشکوه بازگشته است. من دوباره یافتن و گم کردن گنجینه هایی که اندر زیر زمین تدفین شده اند فکر کردم. من دوباره پیدا کردن مصنوعاتی که کشف شده اند فکر کردم اخلاص نادیده ستاندن آن متعسر بود.
معبد آرتمیس در Ephesus selcuk بوقلمون
سپس نامه ترکیه جریده خبری هررییت جریده ای را ترویج کرد. کاوش نچ مجددا در آتشخانه شروع می شدند زیرا کیل بازدیدکنندگان بسیار کم بود! بهتر پیدا کردن اواخر اساساً به آدرس آنها می گویند!
بنابراین، یا وقتی که به نهج مداوم دوباره پیدا کردن ورودی رانندگی می کنید، از آذرکده بازدید کنید، در غیر این پوست یک مسیر مختصه را ایجاد نکنید. با این حال، من در دهه های آینده چال :صفت چاله های ذات را ازبر کردن خواهم کرد.
شاید یک روز، من وتو یک نظاره اجمالی پیدا کردن شکوه سابق آتشخانه آرتمیس، که مداخله Antipater of Sidon تو نظر گرفته شده است، به عنوان یکی دوباره به دست آوردن بهترین هفت عجایب دنیای باستانی است.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.