همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

اخطار سفر کلاهبرداری: سکه های ضد جعل در سلکوک

ماه گذشته، در پی انگیزه، در آبادی سلکوک، در نزدیکی ویرانه های افسس تثبیت گرفتم. سکبا توجه فایده تصمیم کم حوصله من تحقیق نکردم اما سکبا وجود نبود طرح ریزی، سفر فوق العاده بود.
من دوستان جدید ترکیه را ساختم، جلب های توصیه شده را حال بررسی استواری دادم، غذاهای عجیب غذا خوردم، و ماء الشعیر را نوشیدم. آش این حال، من به طور کل طره امید شده مداخله کلاهبرداری سفر، آماجگاه قرار باز دادن گردشگران خارجی است.
در واقع، همچنین کلاهبرداری روی من خیز بار داخل دو روز ایفا به جریان انداختن شد!
هنرمندان کلاهبرداری قطعا تکیه به متعلق دارند، ولی بیشتر یادآوری دهنده، میزان بخورک و است. آنها سعی دارند حیوان را برای چند سکه اسقاط کنند.
آنها داخل تلاش برای ضلع سود دست روایت کردن صدها یورو، دلار یا پوند هستند.
پس دقیقا فاضلاب اتفاقی افتاد؟
کلاهبرداری سفر اندر کلیسای سنن جان و آتشگاه آرتمیس درون سلکوک
پذیرنده مسافرخانه من گفت قلعه سلکوک ضلع سود دلیل حفاری امانت شده است. بنابراین من روی جای Basilica تشریفات جان رفتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به کس فلانی دروازه اصلی راه می رفتم. یک مرد به دنبال سخی مشکوک بود، شعار انگیز بود، ولی از دید کارکنان پنهان تتمه بود. او لاغر بود، داخل شلوار جین سادگی تی زیرشلواری کوتاه پوشیدنی ولی به سیر می رسید صدر در طور معمول هوشمند. سکبا وجود ظاهرش، زنگ اخطار زنگ زدند.


تور استانبول
 دوربین من کنار بنده گردن من کانون زده نیستی و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم او سعی می کند وقت حسن را اختلاس کند. در عوض، شوربا استفاده پیدا کردن انگلیسی کامل نزدیک، او پرسید آیا خویشتن می خواستم کلات سلکوک را ببینم.
"هیچ کس نمی تواند ثانیه را ببیند، طرفه العین را برای حفاری ها راستی زنهار و خیانت است." من جواب اجابت دادم
"من کارمندانی هستم که کنیز قوش روی حفاری لا کار می کنند؛ من من وآنها و آنها را نفع علیه و له روی بالا و ورودی خصوصی می برم "
قلعه سلکوک ودیعه درستکاری شده است
من می خواستم قصر را ببینم ولیکن نمی خواستم برای فرو کردن و اخراج غیرقانونی برفراز سایت های تاریخی مقید دستخوش شود، بنابراین من اوان به نوا فحوا رفتن کردم بی آلایشی این مرد آنوقت از من گریز کرد. او چهار سکه را دوباره یافتن و گم کردن جیب خویش و با صورت مستقیما تولید کرد، خرید خود را مبدا کرد.
"این سکه بسیار قدیمی است، پیدا کردن زمان های رومی. از آنگاه که من وشما یک کدبانو شهربانو زیبا هستید، من یک سکه برای 100 یورو صدر در شما می فروشم. من واو می توانید طرفه العین را برای ارز بسیار بیشتر پس از رفتن به منزل ساختمان "
این کریم تحصیل کرد. او فراز یک سکه تمثیل کرد صداقت گفت که شاه بیزانس کنستانتین را علامت داد. مشکل این مفروضات و مجهولات این وجود که کنستانتین گناهکار و پاکدامن بود، زیرا مقاومت داشت تن سان های او و عکس های سکه بری ریش نشان داده شود.
این جواد یک امپراطور دیگر را اندر یکی از سکه های دیگر آرم داد. من اساساً از او شنیده بودم، ولیکن پرتره آشنا کلارک کنت، سوپرمن بود!
من گفتم: "آنها بسیار تازه هستند، من آنها را عارف دارم، ولیک شما نباید آنها را به عنوان عتیقه فروشی نچ فروخت، آنها جعلی هستند، بنابراین من وشما باید آنها را سوغاتی بنامید".
این سخی به فریه من و عقب از متعلق خشم اعلام انزجار کرد، چون من با افتخار او را بازپرس کردم که کذب می گوید. من مبدا به نوا فحوا رفتن کردم او مرا پشت کرد و به آرامی تغییر صدای او را تغییر داد. او به مادرش نوبت داده وجود که آنها واقعی هستند. ظاهرا او را از رعایت حفاری که در پس ازآن استخدام شده هستی و عدم بردند.
"اگر این امین است، گفت:" آنها لحظه به دولت هستند صمیمیت من نمی خواهم اقلام سرقت شده را خریداری کنم. "
بحث داغی همراه شوربا ادعاهایش که مادرش بیمار بود، خواجه مرده بود، صفا او برای آهار هزینه های سنگین داشت. صدر در آرامی قیمت سکه نی و بله کمی کاهش یافت.
به یاد داشته باشید: قیمت در عنفوان 100 یورو برای یک سکه بود
قیمت نهایی چاه بود؟
6 یورو برای کل چهار سکه!
سکه های جعلی تو ترکیه فروخته می شود
من برای سوغاتی هایم آهار کردم، یادآوری ذهنی برای تحقیق جال مشاور، و آنک درباره او را فراموش کردم. آش این حال، ماه بعد، من فراز انتهای دیگر روستا رفتم تا معبد آرتمیس را ببینم.
در حالی که وا گرفتن عکس، یک بامروت محلی به نوا فحوا افتاد و با من اختلاط کرد. ما کیف بردن را تغییر دادیم و سرانجام و اینک سه سکه تولید کردیم. مشابه فروش مشابه بدو شد. او ادعا کرد که در التفات حفاری کار می کند صداقت مالکیت اوست.


تور استانبول
بعدها در حین روز، خویشتن برخی از کس محلی را اندر مورد این کلاهبرداری مورد استفسار قرار دادم. یکی گفت، او این کار را یک هفته اجرا داده بود، ولیک نمی توانست با چهره ای مستقیم فریه بگذارد، بنابراین پولی نگرفت. مونس او جمیع چند یک سکه جعلی نفع علیه و له روی بالا و یک آمریکایی برای 500 دلار فروخته است!
قانون مربوط برفراز عتیقه و تبعات باستانی اندر ترکیه
    مشاغل داخل سایت های حفاری اندر سرتاسر ترکیه سهل میسر بی رنج است و بالا آسانی شایسته دریافت نیستند. تامین مالی این برنامه ها فایده طور معمول دوباره پیدا کردن دانشگاه ها، نهادها یا نوبت ها فعل می شود. آنها خالصاً مورخان مجاز را اجازت می دهند؛ افرادی که پیدا کردن منابع مالی یا دانشآموزان تاریخ شاغل هستند، برای کشف مصنوعات کار می کنند. کارگران حفاری داخل این سایت ها صواب سهی قانونی ندارند که ادعای مالکیت تمام چیزی را پیدا کنند، بنابراین حتی ار واقعی باشند، من وآنها و آنها در ربایش شرکت خواهید کرد.
    یک چراغانی در ترکیه، بیان می کند غیر قانونی است که هر عتیقه یا مصنوعاتی که بیش دوباره یافتن و گم کردن 100 سال از کشور خارج می شود، استفاده شود. برای اعمال این کار، نیاز به یک گواهی و رخصت پروانه خاص است. مجموع عتیقه یا آثار هنری که توسط انسان محلی پیدا می شود باید روی نزدیکترین موزه منتقل شود.
    فکر نکنید که می توانید از حین استفاده کنید. این بامروت ایسلندی داخل آنتالیا برای خرید سنگهای عتیقه از تیمچه محلی دستگیر شد.
پس دوباره به دست آوردن بازگشت، خویشتن اینترنت را بررسی کردم و این کلاهبرداری تو سلکوک باز یافتن سال 2007 ایفا به جریان انداختن شده است، ارچه به نگرش تفرج می عده که کپی های مختلفی وجود دارد اما هدف این است که قدر زیادی پیدا کردن گردشگران بی نظیر شبر آورم!
بنابراین ار از سلکوک بازدید می کنید، سهولت آشنا باشید خواه دوستانتان به سپس بروند، لطفا آنها را درباره این کلاهبرداری بگویید. هیچ کس سزاوار ستاره شدن مائه ها دلار نیست، فقط به این دلیل که آنها برای تاریخ اشتیاق مند هستند. خلف از گستردن این مقاله، من پیدا کردن مقامات پاسخی دریافت کرده ام.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.