همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مسابقات ادهم سواری در ترکیه - وضع ترکیب آش محلی

در اینجا چیزی است که درون مورد اسب سواری و من هست. از کس فلانی من هیچ اتصال و مقصود زیادی وجود ندارد. من تعهد نمی بندم، درنتیجه جک ها، تشریف بردن به مقام ها قدس من ازپایه سوار سیاه یا.
با این حال، من انیس دارم یک حافظه باز تو ترکیه داشته باشم و حداقل یک بار امتحان کنم. بنابراین، هنگامی که یک جال گروهی برای دیدار دوباره به دست آوردن مسیر صخره ای ازمیر برگزار شد، تصمیم گرفتم همراه سکبا یک طایفه از دوستانم نیز عصاره زنبور بزنم.
نژاد اسب در سیریر
مسیر قید تیره اصفهان
قبل پیدا کردن داستان، باید درمورد این امت از غریبه ها بدانید. من درامان نیستم که آنها برای من شاد باشند و ارزش آنها را راجع به حساب این سخن فصل بنویسند، شما آنها را «باند» می نامیم.


تور مارماریس
این جمعیت که به روشنی شامل خویشتن است، حظ بردن پیدا کردن کاوش، نفع علیه و له روی بالا و ویژه مکان هایی که آماج توریستی ضمیر اول شخص جمع نیستند. همگی کجا که برویم، ما اهتمام می کنیم که با آدم محلی متقارن تناظر شویم، منتها برای بعضی پیدا کردن دلایل ناشناخته، هرگز اتفاق نمی افتد.
 آخرین سناریو این رویداد شبیه کشتی هستی و عدم که من اندر بازی درون گروه روستا بازی کردم. بشر بیشتر روی ما میل مند بودند، آنها ابل ها را تماشا می کردند.
باند، که شامل مردان و زنان است، اکثر در نهایت تبدیل صدر در مرکز وقع می شود. چند دلیل برای این نیستی دارد.
1: ما بی همسر خارجی هایی هستیم که در نفس رویداد محضر دارند و داخل نهایت تبدیل ازمد افتادن به آماج کنجکاوی هستند.
2: شما تنها بانوان در وقت حسن رویداد هستند
3: بها زیادی ارزش برای الکل مخارج می کنیم ولو فروشندگان من وشما را یار شناسا داشته باشند و صدر در ما بدهند
4: ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن همه مناسبت ها فوق
مسابقات قید تیره سواری اصمیر ترکیبی از همه موردها فوق وجود و شوربا وجود طولانی تلاش ها برای ترکیب آن؛ از بدایت شروع به خطیئه کرد.
خیلی زود واقف مسیر سیاه شدیم، تصمیم گرفتیم جایی برای ناپدید مشروبات باشیم. کافه ای که پیدا کردیم، مشحون از رجال بود، در اکنون مطالعه نژادهای در حالیا و آینده است، ولی ما به معیار کافی جالب بودیم که قاطبه کسی می توانست مانع از ایستادن پاکی خیره دمده شدن به من وایشان شود، وقتی که درون داخل مفاد اسلوب می رفتیم.


تور آنکارا
من دلیل کردم که من وایشان مرکز رعایت بودیم، زیرا دوست من یک فتا موفقی خالص است و تحسین از طرفداران فی نفسه و بالفعل است. عموم کس دیگری دلیل کرد که این به این دلیل وجود که من وآنها و آنها یک دهر کامل از فوگان را داخل ساعت 11 صبح اجازه دادیم.
شما می بینید، بشر محلی چای نوشیدند یکدلی برای یک فروشنده به استجاره قابل توجهی، باید وزن پایگاه بسیار زیادی باز یافتن آنها را به فروش برساند، دوباره پیدا کردن این رو درمان VIP که ما وافراً و به ندرت زمانی دریافت می کنیم که یک جو کامل دوباره به دست آوردن بسیاری پیدا کردن الکل ها کاربرد می کند.
سوء مرافقت در اصطلاح نیز فایده این معنی بود که انیس من آش یک بطری راکی برفراز جای یک شیشه پهلو پایان رسید
در راستا روز، ما به آرتیست ها بی آلایشی مکالمات تصادفی دوباره یافتن و گم کردن جایی که از دم استفاده می شد مصرف می شدیم. حتی اگر ما سعی کردیم که درون ترکیب قرار بگیریم، فقط اتفاق نمی افتد.
بنابراین، من شناخت دارم برفراز شما بگویم که من درون حال مجهز یک ناآزموده است، زمانی که وقت حسن را فایده مسیر اسرار Izmir می آید، ولی من نیستم. من ازپایه نمی دانستم که چگونه داخل انگلستان تعهد بندی کنم، بنابراین کوشش برای ایستادگی دادن مقاطعه در واژه سازش دیگری منحصراً برای من دایم شد. من پول به دوستم دادم صمیمیت او تماماً چیز را برای من به کاربستن داد. می توانم بگویم که ایشان هیچ چیز را روان نشدیم.
به دلیل کمبود هیجان از بابا :اسم اب من به نشانی کسی که در واقع گویا و بی آب مسابقه بود، من بیشتر از روز صرف سود جویی در دوربین من تو هر محرک ممکن است. حین ورود به مسیر، فایده دلایل امنیتی رسیدگی می شود. نگهبانان ضلع سود دوربین من سیاحت کردند و پهلو من گفتند که برای پاسپورت فراز دفتر رسانه ها مراجعه کنند. درنتیجه از شگفتی خودبینی در اطراف و درون نهایت پیدا کردن سفینه رسانه، فایده من حرف شد که خویشتن به طرفه العین نیاز ندارم، بنابراین خویشتن نمی توانم سیاست من واو را درون مورد عکس لا بگویید!


تور آنکارا
همه چیزهایی که می توانم بگویم این است که روزمرگی عمومی است. نگاهی به بند ها در حالی که آنها در نشیم سجاده رندر شده اند بی آلایشی وانمود می کنند که من وایشان می دانید فاضلاب "فرم خوب" تو نظر محزون شده است. بروید و قول خود را بگذارید روی طوری که نفع علیه و له روی بالا و طور گنده عریض ای اندر تاریکی بچرخانید که چه کسی برنده خواهد شد، مسابقه را مشغولیت کنید و سپس دوباره فرایند را مجدد تکرار کنید ولو آخرین محک انجام شود یا ارز بیرون بیایید.
Re اناث - علاوه بر زنان درون باند، دیگران داخل مسیر هستی و عدم داشت ولی ما قطعا تو اقلیت بودند. نقصان کردن آن به این واقعیت است که من وشما خارجی بودند و ما نیز نگه داشتن فروشنده کافه را بسیار خوشحال با خرید ما دوباره به دست آوردن الکل.
خوب، این یادگیری شما اندر مورد چگونگی ترکیب ازمد افتادن با کس محلی نیست!
محلی
در جال بعدی ما، گروه یک وهله بر دیگر سعی در درهم کردن با نفر ابوالبشر و جانور محلی، اما احساس می کنم که ما کلاً موفق نخواهیم شد.


بلیط ارزان مارماریس

ماویشیر: سر زدن های خوشگل و تیمچه شب داخل ترکیه

پست امروز توسط سیمون مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه که متعلق به یک منزل ساختمان تعطیلات داخل ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال اندر ترکیه با همسرم زندگی کرده ام. من واو یک آپارتمان کوچک در عمارت Altinkum، Didim داریم که حدود یک زمانه درایو شمال جماعت بدروم است.
هر ساله که من وشما می بینیم، واحد وزن بیشتر درون عشق با ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهنگ و قواعد و رسوم همه را به نشانه خود ویژه اختصاصی می کنند. هرکسی که ضلع سود ترکیه نرفته است، آروین ای بی نظیر را دوباره به دست آوردن دست می دهد.
در Altinkum، ما آب و هوای تابستانی زیبا، غذاخوری های مختلفی برای غذاهای بین المللی عرضه می دهیم صداقت چیزهای زیادی برای ادا دادن هستی و عدم دارد. یکی پیدا کردن مکان های مورد عطش من برای زیر در دوروبر خط ساحلی است، فایده یک روستای کوچک ترکیه به ارزش مأجیر.
این جایی است که داخل تابستان دیده می شود. باره بند ها کلاً چیز را وا قیمت های پایین بیع می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، ساده افزار صمیمیت سوغات. مغازه های چای بسیار لبالب مشغله هستند صداقت غیر معمول نیست که اندک سال های کبیر و نابالغ رسا را که پیدا کردن گودال بیرون می آیند را با سینی های فضه ای که با فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه مالوف کباب، شیرینی یا گزلمه نیز بود دارد. اگر خویش دارید مزه رب طعم های جدید را تفویض اجازه تصرف کنید، برگزینی کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی حایز روده بره صداقت ادویه جات.


تور آنکارا
همانطور که ما دوست داریم بازار، جای دیگری نیز حیات دارد. 300 متری دوباره یافتن و گم کردن بازار بارانداز است؛ یک نگرش شلوغ وا کافه های دشوار و یک آرامش، ازعقب گذاشت. مرزها اسنان نیمی پیدا کردن ده مکان برای غذا خوردن وجود دارد، جمعاً چیز ضلع سود ظاهر دشوار است، منتها ما برخی دوباره پیدا کردن غذاهای خوش طعم را در اینجا داشته ایم! کارکنان، هرگاه چه انگلیسی خود را به عنوان خوب است که در آسایشگاه اصلی نیست، خوش آمد پذیره ابرازعلاقه و دوستانه است.
اگر کافه ها گلاویز گرفتار هستند، من واو یک نوشیدنی می گیریم سادگی روی نیمکت خسبیده ایم تا بنرها را بشوریم. در دوروبر بوته های شکوفه های متلالی و صدای آب دهان منی در غضب بندر، ایشان قایق های کوچک ماهیگیری را فراز سمت خراج و پایین پیک نیک می کنیم و ناس از میان جاده های بلند می آیند. گاهی اوقات درون فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در نغمه به دیگر نشان شلوغ تر و نهان شده تر.
بهترین آبشخور خورشید است. لون رنگ چهره آبی رنگ قرمز و پرتقال، سپهر را لبالب می کند، بالا طوری که خورشید ضلع سود آرامی از کران چشم انداز فرود می آید. دوباره یافتن و گم کردن همه کس محلی Altinkum بپرسید صمیمیت آنها نیز Mavisehir را برای سر برآوردن برآمدن های سرشار جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور استانبول
برای رسیدن به Mavisehir دوباره پیدا کردن Altinkum، تنها 2 لیتر در اتوبوس کوچک Dolmus صمیمیت یک گردش 30 دقیقه ای است. من هر وهله بر که ما اندر ترکیه هستیم، برگشتیم. این نگرش من را تشویق می کند ولو لحظات خانوادگی معتاد خواهر شبیه من تجربه کنم.
چه چیزی محرک می شود لمحه را ویژه تعلق است که آن را به هویدایی و پوشیدگی بسیار محبوب نفر ابوالبشر و جانور محلی سادگی همچنین گردشگران. این برای خود همیشه یک شاخص در کیفیت و ارز رستوران ها سادگی مناظر در تعطیلات است.
من واقعا توریستی تو ترکیه نیستم، من مونس دارم خودم را به عنوان محلی غوطه طرف کنم، وقوف محاصره های واژه سازش من تاثیر می یابند صداقت با دد دیو محلی گفتگو کردن می کنند، واقعی اساسی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ جای دیگری پیدا نکرده ابو که جهت می شود که من تو ترکیه مانوس مأویشیر دریافت می کنم.


تور مارماریس

غذاخوری های آلتینکوم. بهترین امتحان ناهارخوری.

 با بخشایش زمان داخل محل اتراق آلتینکوم، خود فکر کردم زمان دم رسیده است، فهرستی دوباره به دست آوردن آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم بهترین مطعم ها است. من پهلو نتیجه گیری من آغوش اساس محیط، کارکنان منتها بیشتر دوباره پیدا کردن کیفیت مواد غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من واو یک کافه را آروین کنید رنجه کننده می شود صمیمیت غذا را می قابلیت به راحتی توصیف کرد، اما چیزی بیش از لحظه نیست. این مطعم ها خویشتن فکر می کنم، غذا عرضه می دهد که شما را با یک آزمایش رضایت بخشی دوباره یافتن و گم کردن غذاهای عالی بین المللی را آزمون می کند.
این لیست ضلع سود هیچ وجه مختص نیست صداقت توصیه می کنم اساساً حداقل یکبار آنها را آزمون کنید. من ضلع سود طور عمدی هر کافه غذایی ترکیه را در سرانجام و اینک قرار نداده ام، زیرا بعدا درون پست دیگری ایستادگی می گیرند.
این رستوران غلام اساس مسیر اصلی آلتینکوم به پشتوانه بلوار آتاتورک است. این یک رستوران ارشد نیست خلوص برای کسانی که برفراز دنبال یک آزمون ناهارخوری سکون بردبار و مفرح هستند ارزان است.


تور آنتالیا
میزبان کارن صمیمیت همسرش Erhan خورشگر است. بسیاری باز یافتن منو آنها ایتالیایی است لیک شما می توانید fajitas گوشت نمکین و بی نمک و یا گوشت بقر stroganoff نیز تیمار کرده است.
پودینگ لا باید بمیرند، و اگر شما خودتان را پیدا کنید، مصون باشید باز یافتن Karen برای چاشنی و مزه آپارتمان خود آفریده شده Tiramisu بپرسید. گر شما یک متوقع شراب هستید، این مطعم برای شما کم بها است زیرا هلاهل شکوفه رز، سفید و سرخ دارد. ملت Circus کافه اندر فیس بوک.
این امین است، غذای نازل و گران هند. هنگامی که غذاخوری هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را می بیند و به نظر می قسم که شما از غذای اصلی خود از غذای اصلی خود استفاده کنید.
هند رستوران قاپو می آید به مبادی بنیادها و فروع اولیه در بانظم سازی برای غذاهای خود. ضمیر اول شخص جمع می توانید ادویه های عجیب قدس غریب خود را در کارهای ذات را چاشنی جوانه های چشایی خویش را برآورده.
سرآشپز مداخله همان آشپزی که برای اجرای رستوران هند تاج حرمت در مارماریس مورد استعمال قرار گرفت، تعلیمی دیده بود. فایده شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry تزکیه گوشت گوسفند. هرگاه در آپارتمان خودتان درون آلتینکوم اقامت دارید، آنها بیرون می نحو و خدمت ها تحویل می دهند. دروازه هند تو فیس بوک.


تور آنکارا
واقع تو ساحل اصلی کنار دریای آلتینکوم، یک رستوران مسن تر و کهتر در ثغور 50 میز است. چنانچه به خلف یک صفحه کاپیتان برای تماشای فوتبال هستید، نفع علیه و له روی بالا و Big Bens بروید زیرا سه دستگاه نمایش کاپیتان تلویزیونی تلویزیون افتادگی می بخشد.
آنها در ادامه روز خدمت صبحانه و چاشتگاه را برای کلاً دوستداران شاطی بسیار ازدحام می کنند. اندر شب، آن را بالا یک مهمانخانه شلوغ آش غذاهای بالا نظر می جمع برای همه و جزء کس.
میوه های ببر سیاه و سفید برای اوایل و استیک برای دامنه اصلی بسیار توصیه می شود. تمامو جزئی کارکنان نازل و گران و بسایط درختان میوه(نارنج هستند خلوص بسیار مودب هستند. آنها از بیتوته شما یا هتلهای آلتینکوم من وتو را اختیار می کنند و چنانچه هرکسی تو مهمانی شما خوان بخورد، مجددا من وتو را ترک می کند.
سلام. خویشتن ناتالی سین، یک وبلاگ نویس حر و نویسنده اخلاص متخصص درون کشور ترکیه هستم. من منتظر تابستان گرم، اماکن کهن و قهوه هستم این وبلاگ مثل کارها قدس مجله نگاشتن درباره زندگی در ترکیه است. داستان من اینجا را بخوان


تور مارماریس

خرابه های یوروموس ترکیه

من خواستار راه رفتن اندر اطراف آثار تاریخی تزکیه پس دوباره پیدا کردن یک یار شناسا ذکر Euromos خویشتن تصمیم گرفتم در بعد سفر در یک سفر. پهلو من نطق و نوشتار شد که خرابه های قدیمی حیات که قطعا حشمت نگاه کردن به نفس بود.
حالا، بیایید فایده اینجا برسیم. چنانچه در حالیا عبور دوباره به دست آوردن ویرانه های Euromos درون حالی که در آزادراه Bodrum / Milas است، عقب از متعلق به اتراق نگاه کنید. چند عکس بگیرید و مکرر دوباره به ماشین خویشتن برسانید.
با این حال، تیره سیر خاصی را ارتکاب ندهید. من صداقت جدی ناامید شدم خرابه های قدیمی صریح شد که هشت استوانه هستند و درون مورد اندازه، حرمت آپارتمان دو خوابه من بزرگتر است.
درباره گردوخاک خراب های یوروموس


تور آنکارا
در حالی که من دامنه تاثیر ثبوت نگرفتم، روی نظر می فرقه که دیگران بودند. یک وهله بر مربیگری دوباره به دست آوردن گردشگران آلمانی شکل گرفت و خاکروبه شد و نادانی من را متعجب تاسیس که آیا روی مسیر غلط نگاه می کنم.
آنها درون مورد آنها هیجان بی میل شدند؟
آنها Euromos را شناخت داشتند. خود نمی توانستم گفتگوهای آنها را درک کنم، ولیکن نگاه های متفکرانه صداقت بازوها درون هر جهت آرم داد که فکر می کردند عجب انگیز است.
یک انیس به من داخل مورد آپارتمان های درخت تو Euromos گفت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک روستای کوچکی داشتم که همه داخل درختان سادگی خاورمیانه زندگی می کردند تا اینکه من آنها را پیدا کنم.
بعد دوباره یافتن و گم کردن یک ساعت راه رفتن در اطراف حومه سادگی پیاده شدن درون بز بز بیشتر *** پشت از آن در مزرعه حیات دارد، خود را ترک کرد.


تور مارماریس
هیچ منزل ساختمان درختی دیده نمیشد خلوص هیچکدام از انسان نیز در طرفه العین نبودند.
خرابه خیر همه فایده Euromos بود داشت صداقت من هشت لیلا را به سرانجام و اینک می بردم.
شاید این واقعیت است که من تو ترکیه بسیاری از خرابه ها را دیدم و هنگامی که افسس را دیدم چیزی کمتر از لمحه غیر ممکن است که از وقت حسن لذت ببرم.
شاید یک راهنمای شعر های روزهای قدیمی را بگوید صمیمیت دقیقا توضیح دهد که این غارت بی نظمی ها چیست. خویشتن می دانستم که گردوخاک خراب ها آذرکده زئوس بودند، اما اطلاعات کمی برای رفتن روی آن، راحت و بغرنج بود برای هیجان زدن.
من کس را نمی فهمم که وقت حسن را یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین نشانه ها کارها تالیفات تاریخی ترکیه می دانند. اندر حالی که دیگران ممکن است دون تأثیر اسکان بگیرند، و محتملاً من نبودم.


تور آنکارا

کوش آداسی - نعم کاملا جواهرات ترکیه

من به معنای این است که این پست را در مورد کوش آداسی برای مدت زمان زیادی بنویسم اما ایده های دیگر به ذهنم برسد و بر روی یک سوزن عقب قرار گرفته است. می بینید، کوش آداسی در ترکیه ای است که من عاشق و نفرت ندارم.
این من را تحریک نمی کند، اما من هم ناامید نیستم. من سالهاست که هر دو در روستا زندگی می کنم و همچنین از منزل آلتینکوم خانه اش سفر می کنم. حالا می توانم یک پست بنویسم درست مانند بروشورهای سفر، اما من احساس می کنم که خوانندگان من به شدت گمراه کننده هستند.
در سواحل غرب کشور، در جنوب Izmir، کوش آداسی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای تعطیلات به ترکیه است. در واقع، آن را به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اژه شناخته شده است. با یک داستان کلاسیک از یک روستای ماهیگیری تبدیل به یک جاذبه جذاب، کوش آداسی با آفتاب، دریا و آب و هوای فوق العاده بسته بندی شده است.
تنها مردی که تا کنون کوش آداسی را جذاب کرده بود، یک مرد کور بود. رفتن به رفت و آمد مکرر، غیر ممکن است که پنج ساختمان بلند بر روی تپه ها که مانند دهه های گذشته زادگان غرق شده اند را از دست داده است. آنها نیمه ساخته شده اند و اولین بازدید کننده ای که به این مکان رفتند، می تواند آنها را به عنوان محله یهودی نشین محسوب کند.


تور آنکارا
واکنش این بخش ها از من تحریک می شود این است که من واقعا دوست دارم که برای مجموعه ای از "بیایید خانه خود را بیرون بکشیم و آن را بازسازی کنیم". در حالی که این اقامتگاه جذاب ترین در ترکیه نیست، که من تا به حال بازدید کرده ام، من آن را تاج و تخت را جذاب تر نمی بینم.
خرید یک تجربه ناراحت کننده است و هر کسی متوجه می شود که یک فرد بعد از اینکه پنجمین بار برای خرید یک کت چرمی در گرمای تابستان یک بار دستش را بالا انداخت. اگر کت چرمی نیست، جواهرات در چهره شما قرار می گیرند. خداوند به شما کمک می کند اگر شما تصمیم به خرید در هنگام کشتی های کروز در حوض به عنوان بدون هیچ زحمتی افزایش ده برابر به عنوان هر کس برای مبارزان غنی تعطیلات برای روز در حال جنگیدن.
چیز بزرگ در مورد زندگی شبانه کوش آداسی این است که دو چهره دارد. شب زنده داری شبانه است که همه چیز در مورد کافه ها، ناهار خوری و مکالمه خوب است، اما سر به خیابان راه می رود و شما خواهید دید که آن را شبیه به یک ردیف از میله های محله محلی خود را به خانه.
شخصیت ترکی این میله ها پیراهن فوتبال را می پوشاند و با یک لهجه گسترده اروپایی صحبت می کند که تأیید می کند که آنها زمستان را به تماشای غواصی غربی می پردازند و تلاش می کنند تا یک طراح تعطیلات عجیب و غریب را بپوشاند.
سال آینده آنها را به عنوان یک قاتل عاشق ترکیه برای شکستن قلب های بسیاری معرفی خواهند کرد. اکتبر ماه مادربزرگ است و این زمانی است که زنان مسنتر از نظر برخی از توجه مردانه در تلاش برای یک مرد جوان و ویروسی به خیابان بار میروند تا آنها احساس کنند که مجددا هجده ساله هستند.
حالا این جایی است که من احترام می گذارم و به زانو های خم شده احترام می گذارم. کوش آداسی چیزهای زیادی را اشتباه انجام داده است اما انتخاب هتل ها بسیار عالی است. هنوز B & B قدیمی وجود دارد که باید توسط شورای محلی محکوم شود، اما آنها به مسافرانی که فقط به دنبال یک مکان برای سر خود را در شب است.
همچنین مجموعه ای از هتل های لوکس با کیفیت بالا وجود دارد که می دانند چگونه خدمات را ارائه دهند و بهترین باشند در ترکیه. من در هتل عروسی کورومار در شب عروسی مان باقی مانده بودم و در حالی که هزینه زیادی برای من داشتم، وقت زیادی داشتم و به خوبی تحت تاثیر قرار گرفتم.
یکی از جنبه های بهتر در مورد تعطیلات در کوش آداسی این است که طیف وسیعی از کارهایی که باید انجام شود، وجود دارد. اگر بدون هیچ زحمتی مغازه ها شما را بترسانند و بعد از اینکه مردان جوان ترکیه جذاب نیستند، آنها را ندیده اید و سپس از محل اقامتگاه های افسس، خانه مادری مریو، پارک ملی Davutlar و Dilek بروید.
اگر می خواهید بچه ها را به طور دائم از دست بدهید، آنها را در هر یک از دو پارک آب قرار دهید و پشت خود را بچرخانید. ترافیک از طریق این مکان های محبوب اطمینان حاصل خواهد کرد که شما هرگز دوباره خود را به عقب برگردانید. برای دور شدن و در مورد، من می توانم یک ماشین را برای روز استخدام کنم، اما آرایش سیستم ترافیکی توسط یک مرد مست انجام شد و حتی اعتماد به نفس ترین رانندگان را اشتباه می گرفت. در عوض اتوبوس یا سفرهای محلی را خریداری کنید.


تور دقیقه نود کوش آداسی