همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

قایق ماهیگیری پرواز درون آلتینکوم

وقتی که من اندر انگلستان زندگی می کردم، خویشتن هیچگاه ورزش کردن های محبوب ماهیگیری را درک نمی کردم. فراز نظر می رسید بی نیاز به اخذ ماهی یکدلی پرتاب آن به عقب. من نیز یک باکره شهرستان حیات و رژیم غذایی خویشتن غذای سریع قدس یا غذاهای مایکروویو یخ زده بود. من فراز سختی خوردم ماهی، به غیر اینکه نفس را دوباره به دست آوردن محلی غمگین بود، اختفا داده شده درون ضخامت، خمیر، وا تراشه های چرب، چربی، و تو کاغذ سپرده بندی شده. سطح ها جوانب من فایده ترکیه رفتم یکدلی در طول سال فاتحه من فایده غذاهای اژه، یعنی ماهی بدیع یا غذاهای دریایی، شوربا سالاد سیبری قدس راکی سنتی ترکیه معرفی شد.
آن واحد زمان ( روز نیز اولین کوشش من برای ماهیگیری بود، ولی به این نتیجه رسیدم که ترک ها قوانین و روش های مختلفی دارند!
تجربه مبدا من در ماهیگیری اندر ترکیه


تور ترکیه
من در بارانداز مرمریس با ترکان محلی که تصمیم گرفتند ماهیگیری را به کاربستن دهند، غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده بودند. من تردید وجود و غیر را توضیح دادم، نفس را زباله زمان است. آنها آش عبارات نادرست به من گشت وگذار کردند و بعد به تبسم افتادند.
"چرا ضمیر اول شخص جمع ماهی را محصور میکنیم؟ آیا ما خل هستیم؟ ما آن را برای شام جمیل می کنیم "
این جالب بود پس دوباره به دست آوردن همه، چرا فایده سوپرمارکت بروید اخلاص ماهی خریداری کنید، وقتی می توانید خودتان را بگیرد؟ واحد وزن برای زدوخورد بودم، ولیک به دلیل بودجه محدود، تجهیزات ما مجرد و متاهل یک قطعه طولانی باز یافتن دو شاخه، قلاب و نغن خوراک برای طعمه بود.
برای ترکان محلی که دوباره به دست آوردن کودکی از این طرز ماهیگیری استفاده کرده بود، نیش حرف بی منطق زدن مشکل نبود، ولی کم آروین من هیچ نتیجه ای نداشت. شوربا تشکر دوباره پیدا کردن مهمان نوازی سنتی، غالباً در تماماً کشور علامت داده شده، آنها عشا را شوربا من به اشتراک گذاشتند، لیک این آروین باعث شد که من یک پاس دیگر این تکرار را نفرین کنم.
قایق ماهیگیری پرواز در آلتینکوم
سال ها گذشت و خویشتن هنوز غذاهای اژه ای را عارف داشتم ولیک تصمیم گرفتم که خرید ماهی ابتکاری را باز یافتن ماهیگیران محلی در اسکله ساده تیز انتخاب کنم.
من همچنین پیدا کردن رستوران های ساحلی خدمتکار فراز کلماری تازه لذت بردم، در اختفا ترد بی آلایشی خنثی و آش سس تارتار ترکیه پوشیده شده بود. علاوه پهلو این، رسم خدمت ماهی آش سر هنوز شمار نخورده، دیگر شکمبه من تبدیل شده است.
سپس یک آگهی اندر روزنامه خاورمیانه التینکوم انتشار شد.
"سفرهای ماهیگیری غروب مهتاب ...
تمام تجهیزات نشان دادن شده است. مبتدیان و ابتکاری کارها چموش آمدید. "
ما وا قایق اوج گیری ماهی در Altinkum ثبت ارج کردیم قدس یک دهر قبل پیدا کردن خورشید بالا سمت دریا رفتیم. همانطور که اجازت داده شد، پادرمیانی کاپیتان و دوستان من (که قبل فراپیش از وقت حسن ماهیگیری کرده بودم)، میله های خویش را تنظیم کردم، نواله چاشنی هشت ذیل لختی را به نفس اضافه کردم، نزاکت مال را در آب دهان منی ریختم، پاکی منتظر چشمداشت بلند شدم. شوربا این حال، دیس کوچک ده دقیقه، تیز شدن تیز درون خط، مدال داد که ماهی مبدا من خاییدن داشت! متأسفانه، این چیزی نیست که من تمنا داشتم و تقریبا اشتها آور بودم.


تور آلانیا
رنگ زدن کنار بنده روی رخ چوبی قایق، این یک فام صورتی لبریز زرق و برق عجیب سادگی غریب با ستون فقرات شدید بود و من حین را لمس نکردم. آن را فراز دریا انداخته بود، منتها بقیه تیره سیر موفقیت آمیز بود. ظرف ما با ماهی مملو آخور شده و اتکا به متعلق من در ورزش افزایش یافته است.
نشستن بغل روی عرشه، با پاهایم، تماشای بردمیدن و افول کردن خورشید تو حالی که عرق نوشیدنی ناخوشایند بی ذوق و فلق من است، زندگی را برفراز نظر بسیار حیرت انگیز تبدیل کردم، لحظه را با سبک زندگی شهرم درون انگلستان مقایسه کردم.
ما کشاندن بودیم ماهی را درون هیئت مدیره ببریم، ولیکن ما طرفه العین را فراز یک غذاخوری نزدیک اخلاص 45 دقیقه آن زمان بردیم، خدمتکار وقت حسن را با چیپس سادگی سالاد تیمار کرد.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها در کنار ساحل ساحلی ماهی لا را برای شستشوی کوچکی نیکو می کنند، ولیک در طول سالها، غذاهای فست فود و غذاهای یخ ضربت دیده را به آرامی نفع علیه و له روی بالا و جامعه ترکیه مشغولیت می کنم.
من امیدوارم که آنها منوال جریان اصلی را نگیرند. من راغب حلق آویز در جوانب ساحل ساحلی و لنگرگاه خود را. از لذت بردن دوباره به دست آوردن شام خودم لذت می تالاب و غذاهای آئگی را می خورم. دمدمی مزاجی، روشی انموذج این است که واحد وزن را ترغیب به ترکیه کرده است.
اگر شما لحن دارید ضلع سود Altinkum بروید صمیمیت می خواهید یک چالش، به لنگرگاه بروید پاکی قایق Flyful Fish را تو Altinkum که "شام ذات را، سفرهای ماهیگیری سر زدن خورشید" را پیدا کنید پیدا کنید.


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.