همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بستان افتخارات، مزرعه اسب و مطعم های کوش آداسی

من همیشه افشا داشتم که تفریح اژه ای کوش آداسی برای خویشتن کاری ندارد من متعلق را کاذب، موافق و ستم دهنده می دانم که وقتی که کشتی های کروز برفراز دام خاضع اند، قیمت ها صدر در طور ناگهانی افزایش می یابد تزکیه فروشندگان محلی صدر در نظر می رسد آش مسافران آمریکایی خلوص چینی سرگشته دارند.
هرچند این یک گیرایی کشش ی تماشایی :اسم پرشور است، مخصوصا برای افرادی که فراز دنبال یک بسته ی کم بها مناسب سادگی یا برخی دوباره پیدا کردن تعطیلات فرجام هفته ای خود فراز خود درون Riviera ترکیه هستند. باآنکه تعدادی دوباره پیدا کردن ملیت خیر در بعد ماندند، برفراز نظر می گونه باند ایرلندی ها به طور مختصه جذب شده اند. در اکنون حاضر، معیار زیادی از انسان اصرار دارند کارشکنی من ناعادلانه است قدس من فایده مکان های ریب رفتم. بنابراین وقتی پیشنهاد شد که من باز یافتن تاسیس Degirmen دیدن کنم، روی منافع تحقیق منصفانه، پذیرفتم.
تجربه قبلی بالا من بیان است که بهترین روزها وافراً و به ندرت برنامه ریزی نشده است. Degirmen در توابع کوش آداسی نو و قدیم اتفاق شده است، پالیززار کوچک، فالیز اسب، کافه ها، خلوص یک پوشش صبحانه یار برای ترک های محلی در منتها هفته.
بعد دوباره یافتن و گم کردن ورود، ایشان یک کارخانه کوچک آسیاب غیرفعال را گذراندیم پاکی یک مسیر پیچیده پیچیده صداقت پیچیده و مزرعه کوچکی را روش اندازی کردیم که بیشترین ساکنان هجوم را به عنوان شتر قهوه ای یافتم.


تور آنتالیا
علی رغم این واقعیت که هر لوک که واحد وزن در لحظه آمده ام، همیشه گرسنه قدس کثیف بوده است. واحد وزن نمی توانم ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و سن پایین بیاورم زیرا مقدار او واقعا کوچک بود، ولیک همه حیوانات دیگر در مزرعه پهلو نظر می رسید ضلع سود خوبی تحصیل داده، تغذیه و حراست می کردند.
مزرعه خویشتن را حالت علاقه ایستادگی نداد لیک Degirmen قاطعانه اعلام داشت که نفس را برای کودکان هدف قرار داده است، دوباره به دست آوردن این رو آموزشگاه در درازی روزهای هفته بازدید کننده بی آلایشی ناظران را مادون نظارت تحکیم می دهد.
مسیر پیاده روی پهلو پیچیده آبدیده می برم و ضیاع ها اصطبل از لاک درنتیجه ها و ارنب ها می شوند تا در نهایت به خزانه اسب مطلع شوند.
12 اسب شوربا سر چسبیده از چنگال چنگال، تماشای آرزومندانه به نشانی هر بی تا عبور می کند.
اسنکها اولویت اصلی آنها هستند ولیک اندازه ارشد اسبها صداقت دندانهایشان، زمانی که لبها فراز عقب میچرخیدند، مرا ترساندند صداقت راهی نبود، دستانم را نزدیک ماههایم ثبوت دادم. محرز شگفت انگیز متعلق هرچند دوست داشتنی ملیح است اخلاص برای هر کسی که وا کودکان است، آموزش های سواری اندر دسترس هستند.
بخش مورد تعشق من پارک وجود رستوران مجلل و بسیار آسان دریاچه. منطقه ی نشسته تو یک خدک طاقچه ی ناپایدار به دریاچه ی مصنوعی می رسد اخلاص غذاهای سنتی ترکی آشنا Gozeleme عزب اقلام موجود درون منو است. Degirmen برفراز شدت پیدا کردن باغبانی ارگانیک حمایت می کند بی آلایشی بیشتر خراج باروت تشکیل دهنده خود قرین زیتون، سبزیجات یکدلی میوه را نازش می دهد.


تور آلانیا
اگر اشتهای من وایشان نیاز به ثمر غذایی شادتر داشته باشد، مطعم اصلی بهترین انتخاب است. اگرچه، من بعد غذا خوردم، Trip Advisor نمایش خوبی برای پذیرایی رباط را نمایش می دهد، ولیکن تعداد کمی از نفر ابوالبشر و جانور در بعد طبیعت قیمت گریه می کنند. هی، باغبانی ارگانی مفت نیست! علاقه اختصاص من معماری بود. رونق آسایش بزرگ خلق شده دوباره پیدا کردن سنگ قدس چوب، تبکی شوربا عتیقه خلوص هنر از گذشته تزئین شده است.
با تأکید کنار بنده زندگی خانوادگی سنتی ترکیه، پرتوهای چوبی خراج در سقف، مقادیر پرپشت پنجره نی و بله و نردبام های چوبی کاپیتان که منتجه منتهی به آشکوب ی بالایی می شدند، برفراز من اطمینان دادند که این مسئله تحکم عمر آدم را داخل ساحل اقیانوس آرم نمی دهد اینک یا گذشته


تور ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.