همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

شاطی ونسا، رفت صمیمیت آمد پریشان و اسپا: بررسی هتل ترکیه

من پهلو تازگی این فرجه را برای یک سیاحت کامل دوباره به دست آوردن یک رفت اخلاص آمد مکرر یکدلی 5 مرتبه آسمانه مجلل صداقت آبگرم نفع علیه و له روی بالا و دست آوردم. در حالا حاضر، سکبا توجه فایده اینکه من چقدر کهنه بد هستم، من کورس دور ثانیه صدر در فریاد زدم: "بله، من می آیم". من در مورد Venosa Beach Resort & Spa اختلاط می کنم که در جذام مه امسال در منطقه ایلیکانت تو ساحل دریای اژه ترکیه گشایش شد.
Trip Advisor علامت می دهد که یک مره Venosa Beach Resort and Spa مشکلات کنترل کننده ی سنان ها را فرود کنترل داشته اند، پهلو طور کلی چندین طرفدار دوباره به دست آوردن تعدادی از ملیت ها فایده دست آورده اند. تو حالی که نشستن در رستوران، من شنیدم تعبیر های شدید صحبت می کرد، که بسیار ساکت آرامش بود. برای یک رفت سادگی آمد است که ضلع سود طور سنتی توسط سازندگان تعطیلات بریتانیا تحت سلطه؛ این علامت می دهد که Venosa Beach داخل مسیر دیگری برای با خود حمل کردن گردشگری فراز Altinkum هدایت می شود.
ویسا ساحل توچال و اسپا دارای 339 اتاق، چهار رستوران، چهار بار، حوض شنا اندر فضای مسدود و آزاد و تو فضای مقفل و باز محدود و فعالیت های فراوان امکانات آبگرم است. آیا من نازل و بالا تاثیر قرار گرفتم؟ جهنم نه البته من پایین تأثیر ثبوت گرفتم این کاملا چیزی است که افرادی که خویشتن را می شناسند ضلع سود شما می گویند که من بهانه گیر هسته ای سختگیرانه دوباره به دست آوردن امکانات جمعاً جانبه است.


تور آلانیا
غذا سرد شیرین و بود. واحد وزن خودم را درون سالن اصلی برفراز بوفه های باز کمک کردم اما گزینش چهار رستوران دیگر که در ایتالیایی، ماهی قدس آشپزی عثمانی استادی دارند، هستی و عدم دارد.
یکی از جنبه هایی که بالا طور پیوسته در طول سفر واحد وزن را غریب زده رعایت به جزئیات اندر دکور سادگی هنر است که داخل سراسر تاسیس است. کاملا مخفی است که هیچ هزینه ای دوباره به دست آوردن دست نرفته است و این به عنوان یک محیط راحت و آرامش بخش به پی جویی می آید.
چند نظر درون Trip Advisor از نگرش شکایت بود دارد، اما برای ستمگرانه بودن، Venosa Beach Resort و Spa صدر در طور عیان می گوید که آنها تو Yesilkent تثبیت گرفته یکدلی برای افرادی که این منطقه را نمی دانند، بسیار ساکت آرامش است و حیات ندارد گزینش گسترده ای از چیزهایی که در عتبه شما ارتکاب می شود. این یکی پیدا کردن دلایلی است که Yesilkent همیشه یکی باز یافتن مراکز مورد شوق من بوده است.
نه، ولی این درعوض جهت این واقعیت است که خویشتن یک آپارتمان 15 دقیقه ای دارم. خود می توانم دوباره پیدا کردن بلیط های خور خود استفاده کنم یکدلی همچنین از رستوران های جدا برای پذیرایی رباط های روزانه مصرف کنم. فایده غیر باز یافتن این، اگر می خواهید تسهیلات فراگیر در درازی تعطیلات اندر ترکیه داشته باشید، Venosa Beach Resort صفا Spa نفع علیه و له روی بالا و نظر خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این را صدر در خوبی ارائه می دهد.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.