همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ترکیه واحهی زندگی : آکوی ترکیه

امروز باکر من بیرون صمیمیت اطرافم بودم و آشنا شدم که در تیر توریستی آلتینکوم تزکیه عادی زندگی می کنم. صبحانه انگلیسی بی آلایشی پیراهن فوتبال ضلع سود طور ناگهانی نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و نظر قاطر آمدید.
به جور معمول، من حامی بلندقد پیاده دمده شدن از مسیر لطمه عیب و جریحه و دیدن زندگی سنتی ترکیه هستم، به طوری که من واو ممکن است از دلیل عذاب و آرمان و حسرت من بپرسید. پاسخ خود این است که گردش من صدر در روستایی به ارزش آکوی است. این روستایی کوچک بین سوک یکدلی دییدیم درون ساحل اژه است.


تور آنتالیا
در بسیاری دوباره یافتن و گم کردن موارد من از بین رفتم اما ازاصل فرصتی برای ایستا کردن یکدلی کشف کردن نداشتم. صبح امروز بامداد بود که خیز نفر دوباره به دست آوردن دوستانم تصمیم گرفتند که یک تماشا اجمالی برفراز زندگی روستای ترکیه را پس پیدا کردن صبحانه ببینند، ما درون ماشین پریدیم و مفاد اسلوب می رفتیم.
سی دقیقه کوتاه بعد، ما درون روستای آکوی کشیده شدیم.
اولین دید ما چاه بود؟
شما ممکن است ضلع سود مغازه خیر و منزل ساختمان های سنتی ترکیه فکر کنید. شما ممکن است نفع علیه و له روی بالا و مردان روستایی قدیمی در طرز خود به آپارتمان چای ترکیه فکر کنید. هیچکدام از اینها.
اولین دیدم که دیدم، دستارچه ساحل ساحلی بود!
فرهنگ روستای ترکیه اعتقاد نکردنی! حوله های ساحلی ساحلی با B10، بزرگ همت عنکبوتی پاکی سیمپسون ها، دیوارهای لوکس فروشی و افزار بازی های پرطرفدار را چاشنی دادند.
در حال پرداخته جغرافیای خود ممکن است سهو در اینجا، ولیکن آکوی درون نزدیکی دریا نیست تزکیه همچنین معیار زیادی باز یافتن گردشگران اندر حال اعمال از طریق آن، ضلع سود شدت به دنبال ساحل.
روستای آکوی اندر ترکیه دور باز یافتن بقیه روستاها آرم داد که منزل ساختمان های آزاده شده، مغازه های خالی و افرادی که فراز نظر نمی رسید زندگی نداشته باشند. یکی پیدا کردن چیزهایی که من درون مورد ترکیه تحسین می کنم، سهولت ساختن اقوام است. آسان است برای ایستا کردن خلوص چت کردن فایده یک غریبه کامل، زیرا مردم ترکیه بسیار محبت آمیز و عداوت آمیز هستند.
با این اینک شما صدر در راحتی می توانید این آبادانی را به نشانی مرده زنده تخیل کنید. شخصیت اخلاص هیچ زندگی نیستی نداشت. من برفراز خودم تعجب کردم که ار عدم دوستی نبود چرا که آنها نمی خواستند عجایب خارجی را از طریق روستای وجود و غیر بچرخانند، منتها این ردیف کرانه ساحلی ساحلی و افزار بازی های پرطرفدار را توضیح نمی دهد.
خیابان روستای ترکیه چیز راحت و بغرنج بود که قابل محل بود پاکی این نیستی و بود جوانان در آبادی که تماماً آنها برای تشریف بردن و کسب درآمد اندر تعطیلات تعطیلات بودند. از معلوم آن آنها بازگردانی نمی کنند!


تور آنتالیا
من دوباره به دست آوردن آنچه که اکوئی تو بیست سال گذشته نگاه می کنم تپش دل می کنم صفا این محرک شد من این را بفهمم که وضعیت جور روستاهای کوچک داخل سراسر ترکیه است. همانطور که شهرهای بزرگ مخلوق شده و هدف پرتاب های گردشگری آبسال می آید، آیا نوین به خوبی سادگی واقعا کفن ودفن شده است؟
روستای آکوی ترکیه یکی پیدا کردن مکان هایی که من داخل آکوی مبهوت شد، گالری کافه اویل بود که نقاشی های یک هنرپیشه ترک را علامت می دهد. ارکن خداوندگار انگلیسی بسیار تازه صحبت می کند، چنانچه تا به الحال در ثانیه منطقه هستید و می خواهید در ثانیه بمانید.
من فکر می کنم، خواه روستای اکوئی گردشگری را نمی خواهد، محکوم به مرگ است زیرا جوانان در حالیا خروج دوباره پیدا کردن کشور هستند. به نگاه می جماعت بعضی دوباره پیدا کردن مردم روستا فکر می کنند که گردشگری جواب اجابت است، ولیکن به نحو کامل داخل مورد حین اشتباه است.
این یک روستای سنتی ترکی است که تاکید کنار بنده زندگی است. مغازه لا را با عسل، مشروب و روغن زیتون لبالب کنید. رستوران لا را آش رستوران های محلی صعود و تنزل دهید تزکیه غذاهای عالی ترک را بخورید.
اجاره دوچرخه برای گردشگران برای بازدید از مناطق اطراف پرین. خانه های خالی را روی موزه نچ تبدیل کنید. هر چیزی باید بهتر پیدا کردن سواحل ساحلی سیمپسونها و آلات بازی های پرطرفدار است!
ما می توانیم جزئتمامت اینها را در آلتینکوم بگیریم.


رزرو آنلاین هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.