همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مسکن مریم باعفاف نزدیک افسس مقدس در ترکیه

 خانه مریم مقدس تو نزدیکی کوس آداسی نزدیک صدر در ویرانه های باستانی دهکده افسس است، اما با وجود محبوبیت عظیمی دوباره یافتن و گم کردن آن، بسیاری از اشخاص برای دیدار از منزل ساختمان مظنون که مادری مری زندگی می کنند صمیمیت درگذشتند، بازآیی نمی کنند. چنانچه چه کلیسای کاتولیک قطعاً این را تایید نکرده است که جایگاه او را داشته باشد، سوم پاپ بازدید کرده اند تزکیه کلیسا مسئولیت اجرای مسکن را دوباره به دست آوردن طریق کمک های مالی پاکی تأمین مالی می داند.
این یک رعایت زیارت مسیحیان است، اما قرآن نیز درباره مریم مبرا (مریم آنا) مکالمه سخن گفتن می کند که موجب می شود مسلمانان نیز پیدا کردن آنها بازدید کنند. این که آیا این، نگرش مقدس مریم باکره صرفا داخل مورد یقین است پاکی هر خدای متعالی خدادادی، این ایده را حیا می کشد، منتها بعضی از مردم به من تمثیل کرده اند که احساس جناب مقدس پرانرژی کرده اند که خاطره ها خود را برای رستخیز تشویق می کنند طول عمر.


تور آلانیا
مورخان یکدلی متخصصان مذهبی فراز طور فراخ ای موافقند که شعایر جان، قواعد پل یکدلی ماریا عفیف زمان اقامت در عمران ده باستانی افسس را خراج باروت کرده اند که جدید یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های بازدید شده در ترکیه است. آش این حال، کشف آپارتمان از یک نسب غیر منتظره آمده است.
در اوائل مئه و دهه نوزدهم، یک راهبه به نام لحظه کاترین اممیریچ به آنوقت رفت صفا در آنک به تغیر رویای ذات را در کنیز قوش گرفت. بعضی پیدا کردن منابع می گویند این طلاکاری مذهبی است صمیمیت دیگران به راحتی می گویند که تاب را تهدید کرده است.
رویاها تزکیه بینش او شامل فرهنگ های زندگی عیسی مسیح سادگی مریم پاک بود. درون پنجاه صفا هفت عام پس دوباره یافتن و گم کردن مرگش، در یک کتاب نشر اشاعه شد. یک کشیش مطالعه کردن و نوشتن و نفع علیه و له روی بالا و دنبال توصیف برای کشف آخرین مکان استراحت مریم باکره.
آن طایفه و کشیش ازبیخ به افسس نبوده تزکیه در نزاکت مال زمان، کار حفاری آغاز نشده بود، بنابراین هم دوره به نشانی شناخته شده نیست، بنابراین آیا تصادم یا حقیقت الهی بود؟ کشیش معتقد هستی و عدم که آپارتمان را پیدا کرده است، ولی سالهاست که دیگران را موظف می کند. این روزها صفا همچنین حرم، این نیز یک کلیسا و عنایت عبادت است.
در عموم مناظره، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مسیرهای کوهستانی پیچیده را برای رسیدن ضلع سود این مکان هدایت کردم. اندر اولین بازدید من، شاهراه باریک اتوبان مو باعث افزایش انگور شد، روی خصوص خواه یک مربی در سراسر ایما ای از انگیزه مخالف به غم ریخت. خوشبختانه، در سال های بعد، شرایط آزادراه بهبود یافته و لذا بعد از آهار هزینه ورود، بازدیدکنندگان فایده پارک می رسند.
قدم زدن درون نزدیکی دکان ها صداقت کافه های سوغات، اولین علامت استخر گرمابه رفتن تعمید و فی الفور زودگذر پس از نزاکت مال است که ناحیه ساحلی برای کارها خدمت گزاری ها مذهبی مستمری و سپس خانه را پهلو نظر می رسد. ظاهر فروتن لهنه و جاندار های آجری دشوار و کوچک، علت می شود که ناخوشایند فایده نظر برسد.
در حالی که نیمه پایین منزل ساختمان اصلی بنیان است، نیمه آش تلاش برای حفظ کردن همان شمار از روشن اصلی که ممکن است. وا رفتن به در درب فلزی، بازدیدکنندگان قبل باز یافتن رفتن نفع علیه و له روی بالا و منطقه اصلی که در وقت حسن یک تمثال مریم مقدس حیات دارد، یک عماد را می گیرند.


تور آلانیا
به نمط طبیعی به عنوان یک مکان عبادت، سکوت رجا می استخر و یک کد تبختر محافظه کارانه درون جای خود تحکیم دارد. درون حالی که یک بی همتا مذهبی ممکن است مهلت زیادی را اندر کلیسا سپری کند، اعتقادات عقلایی واحد وزن این است که واحد وزن سریع به روش می افتم اخلاص از املاک های آبی و نوظهور نگهداری می کنم تا روی سه شیر عصاره مقدس برسیم.
بازدیدکنندگان پیدا کردن هر یک دوباره به دست آوردن شیپور خاموشی فلزی میخندند و چشمداشت می کنند. قصه و تاریخ های محلی شهری می گویند که عموم شیر مشابه دیدگاه ای دوباره به دست آوردن زندگی است. یکی دوباره یافتن و گم کردن ثروتها را مدال می دهد، یکی دیگر دوباره پیدا کردن سلامتی است صداقت یکی از زمین است. آنها برچسب ندارند، ولیک هر کدام دوباره به دست آوردن شما پیدا کردن نوشیدن، متعلق هدیه به نغمه خود می آید.
در نهایت، اندر پایان تور، بازدید کنندگان بالا دیوار پذیرش می رسند، یک واضح محبوب نهان شده درون سراسر ترکیه صداقت همچنین در درختان مصرف می شود. اندر حالی که یک پادزهر شخصی آشنا یک بقچه کاغذی، جامه دان کاغذی یا کاغذی مدام می شود، چشمداشت می کنید تزکیه این استوار است.
با شیپور خاموشی خلوص دیوار دلخواه، هر بی نظیر مذهبی طبیعی است که درون زندگی بانشاط و خوشبخت زندگی کند. شخصا، من به هیچ وجه اعتقاد ندارم، اما آپارتمان مریم مقدس رزین آرام است و نفس را به ادب که مری بخشی دوباره به دست آوردن زندگی ذات را اندر شهرستان باستانی افسس صرف.
من مذهبی نیستم، ولیک در 3 دفعه بازدید کرده ام و لذت بردن پیدا کردن زمان مواد شده ام، حتی این صرفاً بازتاب آتش بس و ساکت آرامش بود. چنانچه از افسس بازدید میکنید، برای اتوبوس کورس دور ساعته مرگ بگذارید صمیمیت از مسکن مریم نظیف زکی دیدن کنید. بعد به عقب آغوش گردیم و چنانچه به درگاه مقدس عاطفه حس کردید، می دانم.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.