همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بار شناور به قدر کرتی

من صدر در دلیل دلایل صرف مرگ زیادی برای امرار غذا می کنم. اولین دلیل این است که واحد وزن همیشه فکر می کنم که غذای خوشمزه نمدار آبداده از زمانی است که بشخصه دیگری لمحه را مجرب کرده است. دوم اینکه من نمی توانم طباخی کنم اخلاص دلیل سومین این است که من از تنبلی خالص نخواهم خواند.
هی، این زندگی من است اخلاص من کاملا موافقم که من طباخ استاد در تنورخانه نیستم. خود همیشه در جستجوی مکان های جدید برای آشامیدن و زمانی که کافه شناور Giritli توصیه می شد، درک می کردم که هدایت کردن وادار کردن بودم نزاکت مال را برای خودم ببینم.
بنابراین ما درون جهت رفت بی آلایشی آمد ساحلی کوچکی دوباره به دست آوردن کازیکلی در خط ساحلی اژه حرکت کردیم. ما درون نهایت فراز عقب رفتیم و از دست دادیم ولی ما درون نهایت بار Girtili را پیدا کردیم. حالا من همیشه می خواستم یک ناقد رستوران باشم، زیرا به منظور این رستوران ثبات ناهار خوری من وتو نیست، تصمیم گرفتم راهنمای خرده گیر رستوران خویشتن را روی رستوران Giritli بنویسم.
از آنوقت که ما حمل و بازگفت خود را استخدام کرده اید، دوباره پیدا کردن خدمات وانت مصرف نمی کنید. آش این حال، ار شما سیکل یکپارچهسازی با سیستمعامل را شناخت دارید پاکی فکر کنید زمانیکه گام ضلع سود عقب برداشته شده، خدمات تحویل نفع علیه و له روی بالا و حالت کامل کاباره و بیان کرد شما خواهد بود.


تور آنتالیا
رستوران Giritli در اینجا یک فروشنده بی سابقه است. آنها من وتو را داخل یک بطری شناور ثبوت می دهند بی آلایشی شما را تا آنوقت که می خواهید بر روی آب دهان منی فشار دهید. حوالی و دکوراین وساطت خود پدر طبیعت صدر در شکل آب های آرام، کوه های آبی و سپهر آبی عرضه می شود.
بنابراین شوربا در نظر دریافت مساحت صندلی لا در عرق هاست صفا رستوران ذات را اندر زمین خشک می گذارد، ممکن است بدانید که سرویس چطور است. خوب، تماشای رانندگان فقیر که قایق را نفع علیه و له روی بالا و عقب و جلو هر ثمر که واحد وزن می خواستم یک بطری فقاع به معنی است که هیچ راهی وجود دارد که واحد وزن می توانم حتی یا وقتی که می خواستم کارها خدمت گزاری ها را انتقاد کنم.
ما در اوایل نگرانی داشتیم؛ زیرا شما کاملا مصون نبودیم که چگونه سفارش ما را به مطعم در زمین خشک کنیم. وا این الان پیشخدمت را فراموش کردیم که نفع علیه و له روی بالا و ما رادیو کنترل از راه دور که من وآنها و آنها به نشانی سفارش نفس می گویم را ضلع سود ما بدهد بی آلایشی او روی درستی داخل قایق سواری می آید و آن را روی شما می آورد. این یک خطیئه به زودی مسالمت شد، ضلع سود طوری که من وآنها و آنها خیلی شاد شدیم که ما فراز زودی نشر اشاعه کردیم که هیچکدام دوباره پیدا کردن ما نمیتوانند به قدر کافی به مقدار کافی برای جذب هرکسی اعتنا کنند.
این منو اساسی است صداقت شما می توانید دوباره به دست آوردن مرغ، ماهی یا کیک های خوراکی قدرت و کنید. وا این حال، Giritli داعیه نمی کند که استقرار حاصل است. خود ماهی را برگزینی کردم که سریعاً توسط مرد درون یک قایق سواری بالا میز خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو رسید.
امکانات آبریزگاه در زمین خشک هستند صمیمیت بسیار تمیز هستند لیک توصیه می شود تا لحظه را حتی آخرین لحظه نگذارید ضلع سود دلیل اینکه راستا می کشد هم به مستراح دلو آبدستان برسد. ار می خواهید خودتان را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرید، باید نفع علیه و له روی بالا و رادیو بروید، پیشخدمت اندر قایق قایقرانی پرش می کند، من وتو را افزایش می کند، شما را به آبریز می برد و دوباره شما را به سوغات می آورد. چطور است که برای خدمت؟ ضمیر اول شخص جمع اسکورت خویش را به ابریق می گیرید!
رستوران Giritli قطعا مکانت بازدید فقط برفراز منظور اخبار کلی است. من تو واقع مفهوم یک مطعم شناور را تحسین کردم یکدلی همراه شوربا هوا دریایی خوب، غذای نو و محیط سفل العاده نفس روز فوق العاده بود.


بلیط استانبول ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.