همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مفروضات و مجهولات گردشگری آلتینکوم - گردشگری اندر ساحل دریای اژه ترکیه

آلتینکوم یک کمپین تعطیلات کوچک پاکی پرطرفدار اندر سواحل دریای اژه ترکیه است. این پهلو دلیل مهاجرانی است که نفع علیه و له روی بالا و دلیل مبلغ ها وجوه هنگفتی که شفاعت سرمایه گذاران ملکی نامناسب بالا دست می آورند، باخبر شدند که قیمت رتبه نقد سریع اندر طول بزک اموال ساخته شده است.


تور آنکارا
همچنین یک نویسنده اسمی آمریکایی تو سال گذشته دوباره یافتن و گم کردن آلتینکوم بازدید کرد و بیان کرد که ازبیخ به ذهن این ترکیه سنتی نخواهد آمد. اکنون می توانم در دفاع دوباره پیدا کردن "Tinky town" به نشانی نام مستعار پشتوانه ببرم صمیمیت از فرهیخته سؤال کنم که شعایر را دعا کنم، لیک همان قسم که روزی که آلتینکوم تحتانی تأثیر حضور انگلیس ایستادگی دارد، به همان اندازه شاق است.
نما به پیشنهاد سازندگان تعطیلات بسیار متفاوت دوباره یافتن و گم کردن دهکده ماهیگیری کوچک است که آلتینکوم مورد استعمال قرار گرفت. سکبا این حال، تعطیلات رفت صداقت آمد مکرر پهلو آنچه که گردشگران می خواهند، ساخته است. صاحبان کسب بی آلایشی کار تقاضا برای تعطیلات آوند (آبکشی) و رب النوع را ارتکاب می دهند.
بیشترین بازدیدکنندگان پیدا کردن آلتینکوم فایده بلکپول آفتابی انتساب می دهند و درست هستند. پیاده روی داخل کنار ساحل پاکی شما شاهد علامت های بسیاری از تیر های تبلیغاتی صبحانه های انگلیسی و ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام سنتی انگلیس خواهید بود.
کارکنانی که اندر رستوران خیر کار می کنند، تندی های والیبال انگلیسی خویش را می پوشانند، ایده دادن آخرین سودا خود را تو لهجه کامل انگلیسی. روزهای پاتریک، هالووین تزکیه کریسمس نیز برفراز طور گشاد ای آیین گرفته شده درون حوادث است. دور دوباره یافتن و گم کردن تکان های ترکیه که بسیاری پیدا کردن بازدیدکنندگان نخستین کشور برفراز آن تمنا دارند.
این آلتینکوم است، منتها بخش کوچکی از اتراقگاه کوچکی که Didim نامیده می شود وجود دارد.
Didim در نزدیکی سواحل تزکیه رستورانهای بریتانیا ایستادگی نگرفته است اخلاص بیشتر باز یافتن آلتینکوم سنتی است. در حالی که گوش دادن به خوانندگان بودن پخش نیت سرود های ترکی درون گیتار ذات را آغوش روی یک بند بگذارید و در بالشتک های کف حجره بنشینید.


تور آنکارا
سر برفراز محلی (رستوران) بروید صفا غذای سنتی را خالصاً برای 5 تایی (حدود 2 پوند انگلیس) ببرید. همه و جزء کس در Didim انگلیسی گفتگو کردن نمی کند، بنابراین این یک طالع عالی برای تمرین ترکیه است.
Didim به نشانی مرکز رفت اخلاص آمد مکرر اشکوب بندی شده است سادگی این مکان مخصوصی برای مهاجران است زیرا کامل امکانات و بسیاری باز یافتن دفاتر و لوکس فروشی ها در آنجا مستقر هستند.
جنبه های سنتی برای تعطیلات در آلتینکوم بود دارد، شما فقط باید بدانید کجا وقت حسن را پیدا کنید. بنابراین اگر من من وتو را بازنشسته :اسم بازنشست کرده والد و ابن که هنوز ملالت به شراکت فرصت می دهم، در اینجا اطلاعاتی برای دانستن هستی و عدم دارد.
    بازارگه محلی اصلی تو شنبه نزدیک ایستگاه اتوبوس پیوستگی می افتد
    آسایشگاه دارای ثالث سواحل است که برفراز صورت سفیهانه اول، دوم صفا سومین ساحل مشخص و ناپیدا می شوند
    مناظر صداقت تفریحی اندر ساحل سوم واقع شده است.
    شایان ذکر است که اندر فصل تابستان، کناردریا اصلی کناردریا دریاچه ای به لبه سوزان بسته است. در این زمان، داخل نظر گرفتن سواحل کوچکتر در توابع توسل کاربرد کنید.
    گروه های نزدیک نزدیک Akbuk، Mavisehir، Yesilkent سادگی Yesiltepe هستند
    آتشناک ترین قمر ها معمولا ابرص های ژوئیه تزکیه اوت است، زمانی که رتبه حرارت می تواند روی 40 سالگی برسد.
    میدان دلفین صفا ساحل دوم روی خوبی برای میله های دوستانه دودمان شناخته شده است
    درون پایان راهپیمایی طولانی در نزدیکی بندر، کافه ها صمیمیت کلوپ های شبانگاه که برای کودکان نیستند. کلیپ های شبانه هم 5 فلق و شام باز می شوند.
    اقامت فراوان و محتوی هتل های تختخواب و صبحانه، آسایشگاه های آزگار عیار و خانه های پذیرایی می باشد.
    شارع آتاتورک شاهراه اصلی تو حال ادا از طریق آلتینکوم است تزکیه جایی است که کلاً چیز پیوستگی می افتد؛ دکان مارکت ها، اقطار نقد، مسیرهای اتوبوس، کافه ها، مطعم ها، مک دونالد، امپراطور برگر سادگی غیره
    آلتینکوم یک مشکل عربی زبان عربی و پارسی سگ شکاری و سگ گله وحشی دارد یک پناهگاه بود دارد که داوطلبانی را که می خواهند کمک کنند، همیشه پذیرفته است.
    یا وقتی که سفر شما نفع علیه و له روی بالا و آلتینکوم باشد، تاکسی ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق است و درون متر نباشید. من همیشه فکر می کردم این غیر قانونی است، ولیک ظاهرا قیمت لمحه برای هر مسیر تو آلتینکوم 15 لیر است، حتی خواه شما تنها 200 چهارده گره بروید.
    کاپیتان های محلی dolmus در ابرص های شتا مکرر هستند. تیر آنها در جلوی اتوبوس آمده است.


تور آنتالیا
    زمان واگذار چاره سازی از فرودگاه بدروم یک ساعت پاکی نیم است.
    غارت بی نظمی های معبد آپولو را اندر ورودی Didim نظر کنید
    یک سفر سفری جیپ را برای رفتن باز یافتن طریق Akbuk کتاب
    پرش در سفر قایق روزانه دوباره به دست آوردن بندرگاه
    اگر آشنا دارید کاوش داخل زمینه های جدید را ببینید، از دهات سوکای نواحی دیدن کنید
    دریاچه بافتا صفا روستای سنتی هراکلیا 1 گیتی است
    بازدید دوباره یافتن و گم کردن بهترین ویرانه های باستانی در ترکیه به پشتوانه افسس (2 دنیا دور)
    منزل ساختمان مریم پاکدامن نیز نزدیک افسس است
    Miletus بی آلایشی Priene خرابه های باستانی کمتر دوباره به دست آوردن یک ساعت وهن آسیب هستند
    پارک ملی Dilek نزدیک کوش آداسی است صداقت دارای سواحل تزکیه مناظر طبیعی است
    شراب سازی یونانی روستای Sirince خیز ساعت رانندگی است
    غواصی یکدلی غواصی اندر این ناحیه محبوب هستند
    یک آبزن ترکی داشته باشید


تور کوش آداسی ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.