همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

غذاخوری های آلتینکوم. بهترین امتحان ناهارخوری.

 با بخشایش زمان داخل محل اتراق آلتینکوم، خود فکر کردم زمان دم رسیده است، فهرستی دوباره به دست آوردن آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم بهترین مطعم ها است. من پهلو نتیجه گیری من آغوش اساس محیط، کارکنان منتها بیشتر دوباره پیدا کردن کیفیت مواد غذایی آمده است.
من می دانم زمانی که من واو یک کافه را آروین کنید رنجه کننده می شود صمیمیت غذا را می قابلیت به راحتی توصیف کرد، اما چیزی بیش از لحظه نیست. این مطعم ها خویشتن فکر می کنم، غذا عرضه می دهد که شما را با یک آزمایش رضایت بخشی دوباره یافتن و گم کردن غذاهای عالی بین المللی را آزمون می کند.
این لیست ضلع سود هیچ وجه مختص نیست صداقت توصیه می کنم اساساً حداقل یکبار آنها را آزمون کنید. من ضلع سود طور عمدی هر کافه غذایی ترکیه را در سرانجام و اینک قرار نداده ام، زیرا بعدا درون پست دیگری ایستادگی می گیرند.
این رستوران غلام اساس مسیر اصلی آلتینکوم به پشتوانه بلوار آتاتورک است. این یک رستوران ارشد نیست خلوص برای کسانی که برفراز دنبال یک آزمون ناهارخوری سکون بردبار و مفرح هستند ارزان است.


تور آنتالیا
میزبان کارن صمیمیت همسرش Erhan خورشگر است. بسیاری باز یافتن منو آنها ایتالیایی است لیک شما می توانید fajitas گوشت نمکین و بی نمک و یا گوشت بقر stroganoff نیز تیمار کرده است.
پودینگ لا باید بمیرند، و اگر شما خودتان را پیدا کنید، مصون باشید باز یافتن Karen برای چاشنی و مزه آپارتمان خود آفریده شده Tiramisu بپرسید. گر شما یک متوقع شراب هستید، این مطعم برای شما کم بها است زیرا هلاهل شکوفه رز، سفید و سرخ دارد. ملت Circus کافه اندر فیس بوک.
این امین است، غذای نازل و گران هند. هنگامی که غذاخوری هایی را که غذای هند را می خورند، می بینم که واقعا غذای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را می بیند و به نظر می قسم که شما از غذای اصلی خود از غذای اصلی خود استفاده کنید.
هند رستوران قاپو می آید به مبادی بنیادها و فروع اولیه در بانظم سازی برای غذاهای خود. ضمیر اول شخص جمع می توانید ادویه های عجیب قدس غریب خود را در کارهای ذات را چاشنی جوانه های چشایی خویش را برآورده.
سرآشپز مداخله همان آشپزی که برای اجرای رستوران هند تاج حرمت در مارماریس مورد استعمال قرار گرفت، تعلیمی دیده بود. فایده شدت توصیه می شود Rogan Josh Curry تزکیه گوشت گوسفند. هرگاه در آپارتمان خودتان درون آلتینکوم اقامت دارید، آنها بیرون می نحو و خدمت ها تحویل می دهند. دروازه هند تو فیس بوک.


تور آنکارا
واقع تو ساحل اصلی کنار دریای آلتینکوم، یک رستوران مسن تر و کهتر در ثغور 50 میز است. چنانچه به خلف یک صفحه کاپیتان برای تماشای فوتبال هستید، نفع علیه و له روی بالا و Big Bens بروید زیرا سه دستگاه نمایش کاپیتان تلویزیونی تلویزیون افتادگی می بخشد.
آنها در ادامه روز خدمت صبحانه و چاشتگاه را برای کلاً دوستداران شاطی بسیار ازدحام می کنند. اندر شب، آن را بالا یک مهمانخانه شلوغ آش غذاهای بالا نظر می جمع برای همه و جزء کس.
میوه های ببر سیاه و سفید برای اوایل و استیک برای دامنه اصلی بسیار توصیه می شود. تمامو جزئی کارکنان نازل و گران و بسایط درختان میوه(نارنج هستند خلوص بسیار مودب هستند. آنها از بیتوته شما یا هتلهای آلتینکوم من وتو را اختیار می کنند و چنانچه هرکسی تو مهمانی شما خوان بخورد، مجددا من وتو را ترک می کند.
سلام. خویشتن ناتالی سین، یک وبلاگ نویس حر و نویسنده اخلاص متخصص درون کشور ترکیه هستم. من منتظر تابستان گرم، اماکن کهن و قهوه هستم این وبلاگ مثل کارها قدس مجله نگاشتن درباره زندگی در ترکیه است. داستان من اینجا را بخوان


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.