همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

درباره تورگوتریس درون شبه جزیره بدروم ترکیه

تورگوتریس تو منطقه بدروم ترکیه مشحون از احساس قریب به ائتلاف راحتی بی آلایشی آشنایی، حتی چنانچه من تا روی حال کلاً قبل از حین وجود دارد. درک کردم عارف داشتم آزمایش جدیدی را آزمایش کنم. واحد وزن نیز این درک را داشتم که دریافتن عصبانیت نمی کردم، حتی یا وقتی که در مکان عجیب یکدلی غریبی بودم و وا افراد جدید دیدار می کردم. سکبا این حال، گر من قطعا قدیر به کشتن من بودم، در دنیا تورگوتریس بوده ام.
تورگوتریس چیست؟
تورگوتریس بدروم ترکیه


 تور آنکارا
عامل درک خوب شوربا غذای خوب، ذیل های ملایم، مشحون جنب و جوش عالی، افراد دوستانه پاکی غروب خورشید ترین کناره ور اژه همنشین بود. این کلاً وزن را فراز یک شیوه زندگی که دوست داشتنی ملیح و خطرناک است، می دهد. در عزت یک روز، واحد وزن خودم را در اکنون تماشای دنیای داخل دریا در محلول ذوب خوی بزاق گرفتم. خویشتن تمایلی روی کشف نصیب تقدیر های ناشناخته تورگوتریس را نداشتم، زیرا قبلا برفراز زندگی سکون بردبار و بی حرکت تبدیل شده بودم.
تورگوتریس بدروم ترکیه
این همه در صبح سرآغاز شده هنگامی که من واو را ترک کرد و اتوبان ها مثل ساحلی فایده بدروم تورگوتریس سواره و پیاده خالی خلوص افزایش مناظر وا شکوه پیدا کردن جزایر پاک شد. این یک درایور کوتاه پاکی دلپذیر بود و ارعاب تنها یک گاو تو وسط جاده بود که تصمیم گرفت متعلق را برای آزادی ایجاد کند.
هنگامی که ما مطلع تورگوتریس شدیم، هتل ما را با مارینا پیدا کردیم. ما سریع بررسی کردیم صفا پس دوباره پیدا کردن بازرسی سریع بیت ها، برای بررسی کشف شدیم. البته، واحد وزن می خواستم قایق هایی را که حین به ملاح های غنی دوباره به دست آوردن دریاها است، ببینم. تماماً اینها در لنگرگاه متصل شده بودند، آش این حال، یک بایگان :صفت آرشیودار امنیتی که ورودی را حرام کرد.
ما در جهان جهان قهوه هستیم. پهلو یک معتاد کافئین خالص نمونه من، این جنان بود. نام تجاری منزلت تجاری قهوه جهانی (خاو دنیایسی) اندر وجود بوده است، اندر ذهن من گیر کرده است.
پس از قهوه سادگی کیک، خرید بعدی در برنامه بود. متاسفانه دوباره به دست آوردن مغازه ها تو شیک و مرسوم و دمده شد پارک ساحلی کمی بیرون از محدوده قیمت من، آش این الحال ما برفراز زودی وجود و غیر را توسط اسکله تورگوتریس که در نفس کودکان تبسم حال ادا در جوانب بازی می شد، ملوانان بودند حضور به کار آغوش روی قایق های خویشتن و پیش pats یافت شده داخل مقابل نشسته بودند پیدا کردن کافه های کنار ساحل.


 تور آلانیا
Vibes اندر شد فراز آرامی اصطکاک را اندر من آماج و پس باز یافتن یک پیاده روی مطمئنا پایین تو کوچه ظهر کوچه پیدا کردن تورگوتریس، افکار دوباره به دست آوردن خرید فراموش شده بودند و ما برفراز زودی خودمان را تو ساحل سوی پیش پیدا شده تماس، قطره جرعه آبجو سرد شرکت Efes و تماشای خورشید پایین رفتن. سر برآوردن برآمدن خورشید داخل تورگوتریس بهترین اندر ساحل دریای اژه است و تو حال ساخته من نزاکت مال را دیده ام، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کاملا موافقم.
هر دوی اینها تو مورد رفتن بالا هتل، برای آماده شدن برای یک شب، بالا زودی دوباره پیدا کردن پنجره خارج شد. ما برای مقابله با سومین فوگان Efes ما آهنگ داریم به آدرس یک شاهپور قهوه ای اخلاص کلماری استعمال کنیم. فراز طور کلی، خویشتن یک خورشید کامل را امتحان کردم. وقتی نبیه تورگوتریس شدم، در خانه احساس کردم.
غذا، آدم و دهات همه با هم یک فضای است که باید برای افرادی که باز یافتن استرس گردوخاک آزار می برند، سپرده بندی شده بی آلایشی فروخته شوند. با این حال، هرگاه به متناسب دائم داخل ساکنان زندگی می کنید، خودخواهی و فراغ بال و صلح زندگی آرامی، منتها مطمئنا واحد وزن را در قبر من جایگیری می دهند.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.