همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جهانگردی ترکیه وبلاگ یسیلتپ، ترکیه: یک تواره نزدیک آلتینکوم

یسیلتپ یک مبدا پنهانی اندر ساحل دریای اژه ترکیه است. تصحیح، متعلق را یک گوهر پنهان بود. این وافراً و به ندرت در راهنماهای گردشگری ذکر نشد و تنها طرز برای پیدا کردن حین در مرور دوباره پیدا کردن طریق انجمن ها بی آلایشی وبلاگ نی و بله بود. این یک مکان رزین با چند سواحل یکدلی رستوران بود. با این همه، سکبا افتتاح ابرص مه ویزا شاطی ساحلی، کلاً چیز تغییر کرد.
این مسافرخانه بیش دوباره پیدا کردن هر چیز دیگری داخل منطقه ممتاز است اخلاص مطمئنا جناب غالب است. این سیستم بالا صورت همه جانبه انجام می کند و حاصل می دهد مهمانان نفس را تو آخرین لوکس و راحتی مدرن عرضه دهد. 306 اتاق و امکانات گنده عریض ای دوباره به دست آوردن جمله دیسکو بود دارد. هتل رخ یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است
قبلا یسیلتپ توسط برخی دوباره به دست آوردن مهاجران تسخیر شده نیستی که برای زندگی دنج و برخی از حیوان محلی که مسکن های تعطیلات در این ناحیه را داشتند انتخاب شد. در حال تهیه چندین بار، مهمانخانه ها و لوکس فروشی ها درون این منطقه را پیش بینی می کنند، زیرا آنها تقلا می کنند تا دوباره یافتن و گم کردن هتل کسب زیان خلاصه کنند.


تور آنکارا
در طول تابستان من ندرتاً به رستوران آبی درون یسیلتپ رانندگی می کنم، پیدا کردن یک صبحانه ترکی کیف می برم و بعد در کنار ساحل دامن بزنید. در پایان این، من احساس آسودگی و جوانسازی می کنم. با این حال، دشوار است که درون کلمات توضیح داده شود، لیک منطقه دارای این ویژگی "احساس خوب" است.
از جذب های رباینده گردشگری که غالبا ندا دیگر صبر ها را زدایش می کند، هزیمت کرده است، لیک این قضا کار جریان باعث می شود که خارجی ها دریافتن کنند که در خانه هستند. Expats مسکن های خرید شده توسط شاهراه های آسفالت شده درختان سادگی همسایگان رفیق وار که فایده همدیگر وحی درود می کنند جذب شده اند.
به من رنج بیاورید لیک در این حال من تغییرات را تحسین می کنم. هتل Venosa احیانا سبز قدس فضای منطقه را تغییر خواهد داد. مطمئنا رخ یسیلتپ را برای همیشه تغییر داده است. من آشنا دارم فکر کنم که می توانم تغییرات را در زمانی که نغمه من می آید را درک کنم، منتها وقتی نفع علیه و له روی بالا و ایشلکتن می آید، عاطفه حس می کنم که محل سکونت خویشتن مخفیانه برای همیشه ناپدید شده است و فایده همین دلیل خویشتن غمگین هستم.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.