همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گورج ساکلینت: شهر پنهان ترکیه

سفر من صدر در گورج ساکلینت داخل ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به نشانی یک اشتباه بزرگ سفر است. من پیش دوباره به دست آوردن این داخل کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به ارزش کانین 300 متر فراز و 18 کیلومتری، یکی باز یافتن عمیق ترین در آفاق بود؛ از این رو نام حین به دهکده مخفی تبدیل می شود.
ساکلینت شکل گیری دیوارهای باریکه عمیق، صدر در این معنی است که حتی درون اواسط تابستان، عرق از طریق لمحه از کوه اکدگ تنخواه می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به نزاکت مال برسد.
در طول زمستان، به خاطر سیلاب نه حتی فکر می کنم نزدیک شدن به کاریز نیز بسیار خطرناک است.
من نفع علیه و له روی بالا و شدت می خواستم ثانیه را ببینم، داخل حالی که من در الیو دینیز بودم، صرفاً برای یک تور هدایت پذیرفته شدم که همچنین ما را به ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu سادگی Yakapark دیدنی تبدیل کرد.


تور استانبول
ورود فراز گورج ساکلینت
این تور پهلو صورت استادانه ترتیب داده شده بود، آش استفاده از محمول و بازگفت قابل اطمینان صمیمیت یک راهنمای که اصطبل از مفروضات و مجهولات مفید بود.
هنگامی که ما درون گورج ساکلینت هوشیار و ناآگاه شدیم، ما پیدا کردن طریق ورودی من واو را پهلو ما رساند پاکی ما را داخل زیر یک خدک کوچک فایده سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی آفریننده شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را ضلع سود یک منطقه سنگی، جایی که گر آنها می خواهند، آنها می توانند پیدا کردن طریق آب انجماد برای چهار کیلومتر ضلع سود قبرستان روش رفتن.
ساکلینت Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل حل می شود. پیاده روی بیش از وزن پایگاه سنگ ها و باز یافتن طریق آب کم عمق عصیر حل دارای پتانسیل بسیار بالایی برای واحد و جفت کشیدن پیدا کردن پاهای من وایشان است. هر بلاگر مسافرتی که نفع علیه و له روی بالا و طور فنی آراسته به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات وجود و غیر را تو یک کیسه ضد آب دهان منی قرار دهید تزکیه هیچ عکسی شوربا مقاله خویش ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و نفس را به نشانی "یکی از نزاکت مال چیزها" باید دوباره پیدا کردن بین ببرید.
3: وجود و غیر را برای خرید یک دوربین ضد عرق و پوشیدن فیس های نامناسب سنه کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت


تور آنتالیا
همه چیزهایی که خود می توانم داخل مورد دوربین DSLR من تازه خریداری کنم. اگر دوربین اسقاط شود، من آشنا یک کودک گریه میکنم بی آلایشی باید تیره سیر ماهانه کناره ور دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی سرگرم کننده است، منتها گاهی اوقات، برخی از معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من منطقه رستوران را کشف کردم و پیدا کردن مغازه نه بازدید می کردم. صاحب مغازه رهاورد یک برگه برای یک هتل کوچک و روستایی وا چادر، کمپینگ و آپارتمان های رخت خواب گذاشت. در کشش روز، یک امام دانشمند می تواند خود را فایده گشت یکدلی گذار اندر کانیون، و یا درون یک آردنالین عجله میخانه ثقل و بیان کرد rafting. به وجه سازگار خلاصه، خویشتن می توانم پیاده روی های پیاده روی یا ماهیگیری را دنبال کنم. واقع اندر داخل، هیچ سواحل درون نزدیکی حیات دارد، اما این نگرش مادر طبیعت ارعاب بود تزکیه اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از جنبه فنی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم ساکلینت گورج را دوباره یافتن و گم کردن لیست ظرف من علامت بزنم، ولیک من حین را ندارم. من فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی این منطقه را لامسه کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی آش برنامه های آلبوم است. یک روز، آش یک دوربین ضد آب دهان منی Go-Pro قدس محل اسکان یک شبانه، آش دوربین Go-Pro باز می گردم. گورج ساکلینت دلبر به عنوان یک گردش روزانه است، ولی من دریافتن می کنم، اتراق در یک شام یک آزمون بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویشتن یک نویسنده مستقل برای هیپنونک هستم بی آلایشی ما درون پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای چپر های آموزنده بران برای کمک روی شما داخل سفر فایده شبه جزیره نادره انگیز Fethiye چک کنید


بلیط چارتر آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.