همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آبادیی شیوا راهی کایاکوی

 روستای کایاکوی روستای کوتاه فاصله دارد از استراحتگاه های غوغا و پرطرفدار Fethiye صداقت Olu Deniz. این بیابان است، بی نظیر است، آپارتمان ها داخل می ریزند بی آلایشی خیابان های خالی هستند.
با این حال، حوالی و آستانه غریب در واحه وجود دارد. بعضی دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان ممکن است متعلق را عاطفه حساسیت نکنند، ولی من نزاکت مال را اجرا دادم و وقت حسن را در امواج به من ریختم. خویشتن واقعا آغوش این ایقان هستم که برای اینکه پیش از رفتن روی تاریخ، تحقیق کردم، توانستم دیدارم را حتی بیشتر ببینم.


هتل های ارزان مارماریس
من قادر به فکر پنداری تراژدی بودم که اهالی را ضلع سود نوبه خود محارم و بیگانگان خود، مسکن های خود، رویاهای وجود و غیر و همه چیز که آنها می دانستند رها می کردند.
کایاکوی ممکن است یک روستای سایه باشد، لیک تخیل تزکیه تحقیق مطمئنا دم را هستن و عدم می کند.
در ابتدای هزاره نوزدهم، کایاکوی درون جریان کامل بود. مدارس، کلیساها، دکان ها پاکی کسب سادگی کار درون هماهنگی عمل می کنند. زندگی ابتکاری بود این دهات به آدرس یک جامعه پرورش یافت.
پیچ و شکیب و مهمترین ناحیه باب تاریخی این واقعیت است که در داخل روستا، یونانی ها اخلاص ترک ها اندر کنار دریغ زندگی می کردند. یونانی ها روستای لوویس را اندر حالی که ترک ها وقت حسن را کایاکوی نامیده اند، نامیده اند.
در خارج از ادیان یکدلی تحصیلات خود، یونانیها تزکیه ترکها وا یکدیگر همراه شدند، نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاری یک آماجگاه مشترک مشترک خلوص این نیستی که پیدا کردن طریق زندگی یک روز درون یک زمان.
روستای نش پناه کایاکوی بی آلایشی پرندگان بدون بال
درک زندگی جدید و زندگی این روستای ارواح بسیار واقعی اساسی است. یک نفر ثانیه را نفع علیه و له روی بالا و کلمات بهتر دوباره پیدا کردن من تا اینکه کنون می تواند. من فراز شدت توصیه فراز خواندن یک کتاب وا نام "پرندگان بلا بال" پادرمیانی لوئیس دی برنیر، هم مردی که ماندولین کاپیتان کورلی را نوشت.
در حالا حاضر، لوئیس اساساً گفته است که محل کتاب کایاکوی است؛ من می خواهم او را در مصاحبه ای دوباره یافتن و گم کردن روزنامه گاردین بیان کرد قول کنم.
"من فراز جنوب غربی ترکیه رفتم خلوص یک ولایت ارواح حیات دارد. این یک جامعه عجین بود، همانطور که در کتاب بیشتر یا کمتر توضیح داده شده بود، خلوص آنها بدیهی است زندگی عجب انگیز زندگی، بسیار پیچیده است. زمین لرزش در نهایت این دهکده را درون دهه پنجاه نابود کرد، اما زمانی که جمعیت مسیحی تبعید شد، واقعا شروع به مردن کرد. این در گرداگرد مکان بسیار ویژه ای است که نفع علیه و له روی بالا و من این ایده را طرز می انداخت. شهر، که اسکایباچس را داخل کتاب خواند، برای کسانی که دوباره یافتن و گم کردن ترکیه می شناختند، درخور تشخیص است، منتها من نمی خواهم به حیوان بگویم.


بلیط چارتر آنکارا
از دست دادن اغتشاش جهانی اول، پایان امپراطوری عثمانی و تلاش برای تسخیر منطقه ی آناتولی یونان، تماماً را به خرابی زدگی کایاکوی تحمیل کرد. اهالی مسیحی یونان مجبور شدند برای خروج از بندرگاه فتحیه به سرانجام و اینک بروند و ترکهای مسلمان دوباره پیدا کردن یونان دفع شدند.
اکثر ترکان بازگشت نمی خواستند تو کایاکوی سکونت کنند. دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که قبلا نیستی داشتند، وقتی که زمین لرزه به زمین افتاد، آنها را ترک کردند. نکته این است که ترکیبی دوباره به دست آوردن وقایع تاریخی انسان را برفراز ترک دوستان، همسایگان، مسکن ها بی آلایشی ریشه کن کردن احفاد خود منتجه منتهی شد. زمانیکه امضای میثاق پیمان بستن برای تبادلات جمعیت یونان ترکیه بالا طور کامل تغییر یافت، زندگی تمام شد.
امروزه روستای ارواح یکی باز یافتن بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی Fethiye تزکیه استخرهای اطراف نزاکت مال است. چند فرد تعداد از مردم محلی غذا و سوغاتی را روی گردشگران منتقل می کنند خلوص برخی از آپارتمان های تسخیر شده را از آلبوم اصلی خواروب های متروکه تو تپه منزجر می کنند.
یونسکو سکبا تلاش برای حرکت دوباره به دست آوردن گذشته، به کایاکوی، روستای دوستی و آشتی جهانی را عبرت برد. قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در کران ها روستای مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است، اما اگر پیش از لحظه تاریخ را وارسی کنید، بیشتر از نفس قدردانی خواهید شد.


تور ارزان مارماریس
تورهای زیادی حیات دارد که دوباره پیدا کردن الیو دینیز یکدلی فتحی ایفا به جریان انداختن می شود منتها همه می دانم که آنها دوباره یافتن و گم کردن کمبود هنگام و فقدان بینش تاریخی وساطت این راهنمای شکایت کردند. داخل عوض، کشتی های مترقی تندرست محلی دوباره به دست آوردن Fethiye هستی و عدم دارد که ضمیر اول شخص جمع را در جاه ده دقیقه صدر در شما می فرستد.
یکی از اعلا ترین سفرهای ساحل قبله غربی من برفراز تاریخ کایاکوی رو به فنا بود و بعد در حوالی روستای متروکه نغمه می رفتم. برای اینکه بتوانید در دم جا زندگی کنید اخلاص زندگی یونان قدس ترک نه را آزمون کنید که درون کنار یکدیگر زندگی می کنند، شما خبیر می شوید که مذهب مجبور نیست که درون دوستی نقش داشته باشد.
متأسفانه، ساکنان کایاکوی در یک بازی ارشد که توسط مقامات بالاتر ایفا به جریان انداختن می شد، پیاده می شدند. جنگ، روستای وجود و غیر را باز یافتن هم جدا کرد خلوص همین امروز هم در بسیاری باز یافتن کشورهای دیگر سادگی روستاها درون سراسر دنیا همین لغزش را تکرار می کند.


هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.