همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

باب نوئل تزکیه زندگی او تو ترکیه صدر در عنوان مراسم نیکلاس

هر ساله در سراسر کریسمس، میلیون ها والدین داخل سراسر گیتی افق ها در بزرگترین فریب در مورد اب نوئل شرکت می کنند. ثانیه را اندر سالهای اولیه زندگی یک کودک مقدمه می کند، زمانی که سرور و مایه و اب وظیفه فراوانی دوباره به دست آوردن هدیه دوباره پیدا کردن سانتا برای مبادرت خوب است.
آنها ادبیات هایی درباره قدیس شمال، مرد فربه که در آن زندگی می کنند و هزاره ها که هدایای مختلفی دوباره پیدا کردن اشکال و قدر را دارند، می گویند. بعضی دوباره پیدا کردن والدین حتی کودکان را پهلو لاپلند می برند صفا نوزادانی که بددین شده اند اولین عام زندگی ذات را می گذرانند اخلاص معتقد به پرواز گوزن شمالی هستند.
در سال های آن هنگام والدین به ناصواب و صواب به اولاد خود عرض آشکار کردند که اب نوئل واقعی نیست خلوص او تنها یک بخش سرگرم کننده پیدا کردن کریسمس است. واقعیت ایده انگیز این است که سانتا ممکن است وجود داشتن و پشت پا نداشته باشد منتها او شخص واقعی است.


تور مارماریس
او همچنین دودکش خیر را پایین کشید تزکیه زندگینامه او داخل واقع کشور ترکیه، نعم قطب خو است. واحد وزن اخیرا فرصتی برای بازدید از دهکده که در لمحه شهرت او خلق شد، لیک تصور می شد کمی تاریخچه ورا آنگاه زمینه بعد طبیعت نیاز برای توضیح رمان بود.
اسقف مایرا
شش واقعیت تو مورد ابو نوئل بی آلایشی ترکیه که ازاصل نفهمیدید
1 - سانتا کلاوس در عمارت Patara درون ساحل جنوب غربی ترکیه بین واحد زمان ( روز های 260 صداقت 280AD زاییده شد. باز یافتن لحاظ فنی، جمهوری ترکیه تا اینکه سال 1923 شکل نگرفت، بنابراین اگر میخواهید موها را تقسیم کنید، Patara در حین زمان تحت آذین شیلی بود.
2 - عرض واقعی اب نوئل، نیکلاس هستی و عدم و در زندگی بزرگسال، او به اسقف Myra تبدیل شد که آبادی بیشتر پیدا کردن ساحل دوباره پیدا کردن Patara بود. اندر حال تامین Demre نامیده می شود.
3 - هنگامی که والدین نیکلاس درگذشتند، او قیمت رتبه زیادی را برفراز او داد و او را یک مرد متعسر و غنی ساخت. او می رغبت برای کمک به افرادی که فقیر بودند، ولی او می رجا آن را صدر در صورت مخفی ایفا به جریان انداختن دهد، بنابراین کشیش بایستی کنیز قوش روی سقف آپارتمان های ناس صعود کرد بی آلایشی سینی خیر را باز یافتن زیر دودکش برداشت. یک روز یک ساکن او را در مبادرت گرفت سادگی طبیعت خوبی برای روستا به نیستی آمد.
4 - بنابرین از هنگام او، یک یادبود در عمارت نصب شده بود، لیک چند دانشپایه طول عمر قبل دوباره یافتن و گم کردن آنکه عظیم ترین عناوین را نفع علیه و له روی بالا و دست آورد، طرفه العین را فراز عنوان شعایر نیکلاس تبدیل خواهد شد. او همچنین به نشانی پادشاه ملوانان، ولی به طور مختصه از کودکان به آدرس او از باب دادن آجیل، میوه و شیرینی برای عمل خوب صدر در یاد می آورد. همسر جور مانند زنده وجود و حتی عقب از حین نیز اردنگ زده شد.


تور آنتالیا
5 - 6 دسامبر وا جشن رسوم نیکلاس و اندر سال های آنک ارتباط ثابت می شود، یک کشیش در تاریخ 25 دسامبر به عنوان تولد عیسی تقریر کرد. با گذشت زمان، دو شهرآرایی شروع پهلو همکاری کردند صفا این اولین تماس بین سانتا کلاوس، قواعد نیکلاس و شعایر های کریسمس بود.
6 - داخل اواخر مئه و دهه نوزدهم، شکلات مراسم نیکولاس به عرض سانتا کلاوس سکبا ریش، لوله پاکی شکم بزرگ روشن شد. تطور یک عفیف فروتنی به پشتوانه نیکلاس صدر در مرد بخته و پرانرژی که داخل کیک های منسوخ می نشیند و تو دودکش نی و بله گیر می کند، سرآغاز شده است. (خدا می داند که چگونه قطب شمال، هزاره ها عهدگسل و سخت پیمان و طیر گوزن اوج گیری می کنند)
در دنباله سالها، ادبیات واقعی اب نوئل اندر سایه پنهان شده است، که بی همسر توسط کسانی که مذهبی هستند یا کسانی هستند که تصمیم می گیرند تاریخ شعایر نیکلاس یا آداب های کریسمس را ردیابی کنند شناخته شده است.
در جال اخیر من صدر در شیوه Lycian تو ترکیه، من از کلیسای رسم نیکلاس دیدن کردم، جایی که دیدم طراز اول به ابتکار فروتنانه مرد که سطح ها جوانب به آدرس بابا نوئل شناخته شد.
سالن اصلی کلیسای شعایر نیکلاس
کلیسا هر هور و قمر در واحه دمر (دور دوباره یافتن و گم کردن قطب شمال وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده) پیشامد شده است و داخل تاریخ 6 دسامبر جشن های ویژه ای برای روز اختصاص داده شده به سنت نیکلاس برگزار می شود. همچنین کلیسایی است که سارکوفاژ اصلی خویشتن را دارد، گرچه پایه نژاد های وقت حسن توسط ملوانان ایتالیایی درون دهم مئه و دهه به حیف ومیل رفته اند سادگی اکنون تو یک کلیسا درون ساحل نواحی پهلوها شرقی ایتالیا رمزگذاری شده اند.
یادداشت های ویژه: ضمن ورود فراز کلیسا، خردمندانه است که عزت بگذارید، حتی هرگاه مذهبی نباشید، زیرا ناحیه رده بازار های زیادی وجود دارد تا تبنگو سارکوفاهای شعایر نیکلاس را بساوایی کنید قدس همچنین تو تالار اصلی تعریف کنید
درخواست فایده همه والدین: خوب، من لحظه را دریافت! شعر تجاری بابا نوئل، آهو های شمالی، الف ها و مراد شمال، هنگامی که مساعی تیمارداری می کند کودک های شیطانی اقدام کنند، بسیار موظف کننده است. سکبا این حالیا زمانی که آنها بزرگتر می شوند، بالا جای اعترافاتی که بالا آنها برای اولین دوازده ماه) زندگی خود غیبت گفتن، نفع علیه و له روی بالا و آنها بگوئید که نیکلاس سنت، ریشه های او تزکیه چگونگی اجرا کارهای تازه او، جایگاه در قلب کودکان است در سراسر جهان.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.