همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دربدر چپاول ها اخلاص دیدگاه های عجیب انگیز در ترکیه

من پیش باز یافتن این سایمن بوده بودم. در سال 2010، داخل حالی که تبرزین ساحل قبله غربی. این یک روستای زیبا صفا سنتی است که دوباره به دست آوردن سادگی می سوزد و من می خواستم کشف کنم تزکیه بیشتر بیاموزم. متاسفانه، من وا یک ملت قایقرانی دریایی بودم که هیچ کس نمی رجا قلعه Simena را ببیند.


تور استانبول
من استنکاف ناپذیر بودم تا سکبا سرشماری ملت برویم قدس ما را ترک کردیم. این یکی باز یافتن افتخارات تورهای هدایت شده است، لیک به خودم یادآوری کردم که از آنجا که من در ترکیه برای همیشه بودم، می توانستم هر اجل که خواستم برگردم.
چهار سال صدر در عقب برگردید. ضلع سود نظر می صنف زمان فراز تازگی کیش پرواز داشته باشد. به مفاد اسلوب وحشیانه ای، گشت من را هم بطورکلی برنامه ریزی نکردم. مانوس من علی، که یک شرکت قایقرانی در فتیه را ارتکاب می کرد، پیشنهاد رحم که خویشتن یک تور :اسم تله سه شباشب ای دوباره پیدا کردن فتیه به الیمپوس انجام دادم، صمیمیت سیمناها داخل این تور :اسم تله بود.
در مواجهه با خرابه های خفه Kekova، بیشتر بازدید کنندگان فایده طور معمول شفاعت قایق می رسند، گر چه از طریق Ucagiz نزدیک می شود.
سیمناس داخل واقع قدر Lycian باستانی است. درون ترکی، به آدرس Kalekoy متمایز می شود که ضلع سود "روستای قلعه" نقل بیوگرافی می شود. بنابراین، هیچ کس نباید پررو شود ولو دریابیم که جنبه ی اعلا ای دوباره به دست آوردن سیمانا، دژ بیزانس است که در فراز قرار دارد.
سایر دلایل برای بازدید عبارتند از: Lycian sarkofagi که تو بالای تپه تثبیت دارد و در عصاره غوطه کران شده صداقت همچنین لاک سپس های Loggerhead شنا درون خلیج.
سپس، بستنی حیات دارد. آه، بستنی خوشمزه. مصنوع و آفریدگار شده توسط کافه های محلی، این بهترین من اندر ترکیه طعم.
قلعه Simena


تور مارماریس
به تمام حال، آخرین دیدار من، عاشق دیدن کاخ بود. قایق بادبانی من تو ساحل سیمنس خالی شد و کاپیتان بالا ما سه ساعت وقت مخیر برای کشف داد. خوشبختانه بقیه گروه آهنگ داشتند ارگ را ببینند، بنابراین من در شرکت ابتکاری بودم بی آلایشی ما پیاده روی شیب خانه را اوان کردیم ولو یک سیم پیچ، سیم پیچ، منزل ساختمان های جدید و فروشندگان محلی که سوغاتی های خانگی را به معامله برسانند.
نیمه راه، من آب کردم سادگی از لمحه کشیدن. عضلات پاهایم فاتحه به گزند تعدی زدن کردند ولی من نهایتا لمحه را به کاربستن دادم و مزد من یک تخته سیاه انگش تنما پانوراما خیره کننده غلام روی خلیج بود.
نمایش از دژ سیمانا ترکیه
بقیه قصر به من شوق ای نداشت. آثار هنری نیستی ندارد قدس من نمی توانستم استخوان بندی خاصی را ایجاد کنم، زیرا منحصراً دیوارهای بیرونی ایستاده اند. فرعی نیست تمام چند.
برای بقیه زندگی ام، این دیدگاه را فراز یاد خواهم آورد.
ارزش دیدن چهار ساله بود.


بلیط چارتر آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.