همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جزیره مخازن و گستره احمق آبی کروز ترکیه

جزیره مخازن، درون ساحل فتیه نفع علیه و له روی بالا و معنی "جزیره قایق" به کلمه انگلیسی، اما پندگیری دیگری برای آن، جزیره قواعد نیکولاس است. تشریفات نیکلاس، همچنین به آدرس غریب باباعلاق برفراز دنیای باختر شناخته شد، خسرو ملوانان بود، از این رو این ارتباط. تو سال 1993 برخی باز یافتن باستان شناسان پیشنهاد کردند که جزیره مخازن التفات اصلی آرامگاه سنن نیکلاس است. ظاهرا آن را بالا دمیر منتقل کرد، زمانی که اعراب روی منطقه حمله کردند، ولیکن این یک ادب دیگر است.
جزیره مخزن ها انباره ها فتیه ترکیه


تور آنکارا
این روزها، جزیره کوچک با سبز، بی نظیر و خانه های ویرانه های پنج کلیسا که دوباره یافتن و گم کردن قرن چهارم، پنجم بی آلایشی پنجم به دنیا آمده است، رشد می کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کلیساهای ویران شده، غارها و آرامگاه های قدیم را دیدم ولی برای من اعلا جزیره مخازن خرابه ها نیست. اندر عوض، توسط لرز های وسیع طبیعی قایقرانی خویشتن را انجذاب کرد.
کلیسای جزیره مخازن فتیه ترکیه
روز یکی دوباره به دست آوردن کروز آبی من
فتیه یک مرکز آبی کروز دوباره به دست آوردن ریویرا ترکیه صمیمیت علی باز یافتن شرکت قایق بادبانی My Blue Cruise پیشنهاد کرده است که خود چهار روز، ثالث شب کروز اعمال دهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سوار بر پنج قایق، قایق خیره کننده، با آزگار مخاصمات بکر و یک خدام کامل است. خود فورا قایق را دون تأثیر ثبوت دادم، ولیکن انتظارات دوباره یافتن و گم کردن چهار روز آینده را نداشتم.
از آنجایی که بیدار شدم، این یک بنیان گذار کلیدی تو سفر است. چنانچه انتظارات نداشته باشید و آش جریان حرکت کنید، این آروین بیشتر برفراز یاد ماندنی تبدیل می شود. مربیان زندگی غالباً به آدرس "هنر اجازه" اشاره می کنند.
ریویرا ترکیه
ورود صدر در جزیره مخازن
بنابراین من وتو اولین روز خویش را امرار شناور دمده شدن از خط ساحلی مقابل زی از مستقل کردن لنگر تو خلیج مخازن برای عشا بودیم. خود دیگر قایق های ارشد و کوچک را دیدم که همین کار را اعمال دادند و پهلو نظر می رسید که من روی مکه قایقرانی مطلع شده بودم.
قایق بادبانی اندر آبی کروز من


تور استانبول
بعد از گردهم آیی ای دوباره یافتن و گم کردن کاپیتان درون مورد مخزن ها انباره ها و رخصت کار برای شب، خوراک پز زنگ کشتی را نفع علیه و له روی بالا و سیگنال ایفاد کرد که آن هنگام از خلف چای پاکی بیسکویت آماده بودند. داخل این نقطه، من بدو به قدردانی از نزاکت مال ای کردم. آن هنگام از همه، در یک قایق خیره کننده درون مدیترانه بودم، درون حالیکه فراز چشم یک بوم زیبا نگاه میکردم و دوباره یافتن و گم کردن زشتی شهری بیزار بودم.
احساس ریزش فیزیکی یکدلی ذهنی باز یافتن تنش، برای تمام کردن کوتاهی اندر تلاش برای رسیدن پهلو جزیره رفتم. درون نزدیکی ساحل، انتها کم عمق هستی و عدم و امواج قوی اندر برابر بی جان ها لرزید، من سوق دادن شدم پهلو عقب برگردم. این مسئله ای فنا که به جای لمحه یک اسباب خدمه ضمیر اول شخص جمع را تو یک اسکله سرعت نفع علیه و له روی بالا و جزیره سرما و آزگار قایق های دیگر محنت همین کار را اعمال دادند.
توده نه در آزادراه بیرون می رفتند و مسیر صخره را فراز بالای جزیره می رسانند. همگی ما همین نشانه را داشتیم. خادمان این کلمه را فایده مسافران فرستاد که طلوع کردن خورشید را پیدا کردن بالای جزیره بهتر دید. خیره کننده بود
غروب خورشید در جزیره مخازن
بنابراین واحد وزن کاوش، تماشای طلوع کردن خورشید و جبران به قایق. داستان من هنوز آزگار نشده است. من پهلو طور خلاصه آشپز را ذکر کردم، که آنک از عقب چای بی آلایشی بیسکویت را حضانت کرد. عیان شد؛ او همچنین در حین غذا قدس نوشیدنی نیز نازک آشپزی بود. پس دوباره به دست آوردن نوشیدن مقادیر زیادی فوگان ارزان، وقت لحظه بود که بخوابید، ولیک به دلیل گرما، هر مسافر تو عرشه شکیبایان گذاشت.
همانطور که در آسمان شب افراخته شدم، من باز یافتن جزیره کریکت را شنیدم، آنک صدای ساکت آرامش دریا، در برابر قایق به رنج ریخت. گاهی اوقات، انسان را دوباره پیدا کردن قایق های دیگر شنیدم صداقت شوخی می کردم. داخل این لحظه مخبر شدم، مدتها حیات که دوباره به دست آوردن آنجایی که من احساس رضایت و راحت می کردم.
در یک روز، من تو صحنه قایقرانی ترکیه اسیر شدم. این غیر ممکن است که در یک کروز آبی از ریویرا ترکیه باشیم و دریافتن خوبی درون زندگی نداشته باشیم. در حالیا حاضر، وقتی لیستی تصادفی دوباره به دست آوردن "چیزهایی را که داخل ترکیه انجام می دهم" خوانده ابو و یک آبی کروز لیست نشده است، چشمانم را مسدود و آزاد میکنم و سکبا صدای بلند می نویسم. ریویرا ترکیه وجود و غیر را یک طرفدار مشکل برای زندگی به کادو آورده است.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.