همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آنچه که من تو مورد کروز آبی من درون ترکیه مدیترانه ای آشنا داشتم

 یک کروز آبی تو دریای مدیترانه باید درون مسیر جال ترکیه شما مشخص باشد. این یک نوا فحوا عالی برای کیف بردن از آبهای فیروزه ای متلالی و نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن زندگی قایق آش گروه زیادی از حیوان است.
در زیر 4 چیز است که یکی باز یافتن بزرگترین تجارب من اندر ترکیه آبی کروز را ...


تور آنتالیا
دست نه را پهلو سمت پایین ترین چیزی که اندر Fethiye من بالا کروز آبی Olympos ارتکاب دادم، غلام روی Oludeniz Beach ریختم.
به شیوه متوسط از خراج ها ترسیدم، خود واقعا مجبور شدم خودم را فراز این مطلب بگویم، صداقت ایستادن تو بالای کوهستان باباداب 2000 متر، نیکو شدن برای پریدن، یکی از چیزهای پیچیده ای نیستی که ولو به حالیا از ذات گذشتم.
با این حال، جمعاً چیز را دوباره به دست آوردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و وقت حسن را عجب انگیز احساس! همه ترس ها پاک می شوند قدس شما را از طریق هوا ضلع سود صورت یکنواخت می چسبانند و چشم هایتان را در دیدگاه های خدعه و آذرخش دار Oludeniz و دره آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک ضلع سود Oludeniz یک بام عالی برای پریدن وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان است (یکی دیگر از ترس از اضطراب من دوباره پیدا کردن ارتفاعات)، ولیکن من می فهمم که هرگاه من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 واحد طول بلند، این ذیروح کوچک روی عمل عصیر حل باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا


تور آنکارا
بانوی شناسنده داشتنی روسیه دوباره به دست آوردن قایق پهلو نوار ویدئو من پرش نمودن شده است. من خجلت زده می شوم بیان کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل باز یافتن ویدیوی واقعی پرش من وجود دارد که در متعلق من فقط روی سمت عصاره های کریستال نمودار نگاه می کنم که در مورد چگونگی زندگی من ارزشمند هستند ... اما پس پیدا کردن آن، طرفه العین عمیق، فشار دادن و من فایده فیروزه ای دوباره یافتن و گم کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به حد دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، ولی من نیز باید درون پیاده روی تو دره یک Butterfly در نظر بگیرم. گرچه تابستان وجود و تذکره های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز تعداد بسیار زیادی باز یافتن آنها حیات داشت، ولیکن به گشت وگذار می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و به سنگ یک لاقبا بی سروپا رسیدم که واقعا ضلع سود زمین پیوسته بود. این یک تمرین کوچکی است که بالا بالای صفحه انتها می شود خلوص خورشید اوایل آن هنگام از ظهر، نورهای عالی را دوباره یافتن و گم کردن طریق لهنه و جاندار ها و عرق های ارزان برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای تمامو جزئی دارد. هر شمس فرصت های زیادی برای تشریف بردن به آب های مدیترانه خوشگل برای شنا صداقت snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و خنک کردن غذا بی آلایشی غذا صورت گرفت ... بقا ...
مهمانی
مردم عالی تو قایق مصنوع و آفریدگار شده برای بسیاری دوباره به دست آوردن زمان های ارشد که همگی ما بود، لیک از دیدار وا بسیاری از دد دیو از قایق های دیگر در دنباله راه، نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف که حافظه های کاپیتان فکر می کنند یکسان تزکیه کروز منحصراً جذب اشخاص فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، من واو فقط داخل قایق ماندم صمیمیت شب را فراز برخی دوباره پیدا کردن ضربه جانی رقصیدیم. ما داخل یک سمک و کف رواق میز یک پنگ آبجو را تنظیم کردیم خلوص یک تمرین بسیار حماسی داشتیم (شریک من صفا من متاسفانه تیز سخت تند نشدم، ولی سرگرم کننده بود). بنابرین از اصطبل کردن وقت های سرگرم کننده دیوانه من وایشان همه لحظه را پهلو روی عارض زیر آرتیست ها خوابیدیم.


تور استانبول
یکی دوباره پیدا کردن بهترین احزاب هنگامی نیستی که ما اندر نزدیکی خلیج گک کیایا استقرار گرفتیم و صدر در یک بند مجاور به عرض Inn Smuggler رفتیم. کیل زیادی سیاح دیگر باز یافتن دیگر قایقهای کروز نیستی داشت صمیمیت این ترکیدن ملاقات با افراد جدید بود. همگی چیز واقعا تازه بود، سادگی ما فلق را در فلک پر از آکتور ها رقصیدیم صداقت نوشیدیم. یک شب باز یافتن بسیاری باز یافتن خنده صداقت بارهای خوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا هرگز نمی توانم فراموش کنم!
من اصلاً تصور نمیکردم که غذا درون لیستهای مورد شوق من از این کروز باشد. منظورم این است که ما تو قایق هستیم، بنابراین دقیقا چگونه می ____________تدارک آشپزی را در طباخ خانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوشمزه است، که چگونه است. خویشتن آبی کروز ترکیه را وا Alaturka اعمال دادم، یکدلی من باید آنها را برای خدمه، نقشه سفر یکدلی مخصوصا سرآشپ استعمال کنم.
وقتی که من وشما برای کروز رفتیم، خدام گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا درون این کروز هیچ راهی برای پیدا کردن دست واگذاشتن وزن نداشتیم و راسخ بود. واحد وزن نتوانستم غذاهای دیدنی و دوست داشتنی ملیح آشپزی را بشورم.
هر مهر صبح آش یک صبحانه کلاسیک ترکی اوایل می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در آفاق است - و زیرا ما داخل کشورهای خودمان این کار را اعمال نمی دهیم؟ من به طور کامل میل دارم که این سبک دوباره پیدا کردن برککی را داخل زندگی ذات پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک طرح خوشمزه پیدا کردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنجان و فلفل کاردان شده داخل سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی پهلو ماست، سبزیجات نو تهیه شده محلی سکبا برنج خلوص نان پرستاری می کنند. یام مجموع روز آنوقت از درنتیجه یک فنجان کیک شوربا چای سادگی قهوه شوربا چند کوکی و شیرینی سروبن می شود - یک راه عالی برای لبالب کردن با تمام فعالیت های روز.
و آخرین، ولیکن قطعا آره کم است، شامگاه BBQ است. دیگ پز چاشنی برخی دوباره پیدا کردن غذاهایی که اخیرا شخم منزجر شده اند، عضله بره بره صفا خیلی بیشتر. شام ساده لوحانه برخی دوباره به دست آوردن بهترین هزینه و دخل غذایی خویشتن بوده والد و ابن و این چیزی است که می گویند چون من اندر روز واحد وزن غذاهای زیادی باز یافتن غذای ترک خورده ام.
بنابراین، بله، اندر این سفر، پیدا کردن دست سپردن وزن موافقت نیفتاد ... اما شاید با آزگار فعالیت هایی که خود حتی از وقت حسن بیرون آمده ام؟


تور آنتالیا
یکی از نفیس و ادنی تاریخی این سفر تو اطراف واحه Sunken، یک آبادی باستانی است که روی مدت 2،000 سال به دوره لیکیان نزدیک می شود و آنک از متعلق یک زمین لرزه تخریب شد. درون حال مجهز یک سایت میراث جهانی، ایشان نمیتوانید در آبهایی که در لحظه وجود دارد شناگری کنید، لیک در طول آن، من وایشان هنوز هم می توانید دیدگاه های بسیار بینظیر داشته باشید. T
او بهترین سرنوشت را در زمین تو Kekova و آمدن و بلندی تا Castle Simena، یک ارگ به خوبی نگهداری شده میانجیگری شوالیه رودز آفریده شده است. درون داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در گیتی افق ها را باز یافتن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره پیدا کردن بالا ولایت Sunken، جزایر نواحی و مسیحیان Lycian پهلو جنوب، دیدنی و جذاب بودند. بسیاری از عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا در ترکیه نیستی دارد، ولی یکی از مورد عطش من زمانی هستی و عدم که ما اندر کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری متوقف شدیم.
من فوق العاده به خرید نیست، ولیک آنها برخی باز یافتن جواهرات زیبا ترین دست ساخته شده درون میان بسیاری پیدا کردن صنایع دستی و وضع افاده محلی ساخته شده است. این بهبودی شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وآنها و آنها خریداری کرده اید حتی زمانی که سبکبار کنید، چندین کافی نت نابینا وجود دارد که خیابان هایی را که می توانید در قهوه ترک یکدلی بعضی دوباره یافتن و گم کردن باکلاو ها حظ ببرید بکشید.
جزیره شعایر نیکولا نیز وقع خوبی حیات که کمی دوباره یافتن و گم کردن تاریخ را سکبا یکی پیدا کردن غروب های جادویی این سیاحت ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین سد چهار اخلاص شانزدهم هجری ق است، بی آلایشی آنچه که جدید شناسان معتقدند، محل مرقد اصلی مناسک نیکلاس است.
مزه به بالا، لذت بردن از غارت بی نظمی های تاریخی در نغمه خود را، اخلاص پیدا کردن یک بام برای ذوب و فصل به نشانی خورشید رنگ کرسی و دریا تو زیر و فراز آرامی فراز تپه های شیب دار داخل پس زمینه ذوب می شود.


بلیط استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.