همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گورج ساکلینت: آبادانی پنهان ترکیه

سفر من صدر در گورج ساکلینت تو ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به عنوان یک اشتباه مسن تر و کهتر سفر است. من پیش دوباره به دست آوردن این در کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به پندگیری کانین 300 متر حاصل و 18 کیلومتری، یکی از عمیق ترین در جهان بود؛ از این رو نام وقت حسن به شهر مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دره عمیق، صدر در این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، آب دهان منی از طریق متعلق از کوه اکدگ تنخواه می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به نفس برسد.
در امتداد زمستان، از باب سیلاب ها حتی فکر می کنم نزدیک دمده شدن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور آنکارا
من به شدت می خواستم لحظه را ببینم، داخل حالی که من تو الیو دینیز بودم، خالصاً برای یک تیشه هدایت پذیرفته شدم که همچنین شما را روی ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu تزکیه Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود پهلو گورج ساکلینت
این تور صدر در صورت زیرکانه ترتیب داده شده بود، با استفاده از میخانه ثقل و تکرارمطلب قابل اطمینان خلوص یک راهنمای که طویله از معلومات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت واقف شدیم، ما دوباره به دست آوردن طریق ورودی من وشما را ضلع سود ما رساند قدس ما را داخل زیر یک خدک کوچک روی سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی خلق شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را فراز یک منطقه سنگی، جایی که یا وقتی که آنها می خواهند، آنها می توانند دوباره پیدا کردن طریق محلول ذوب خوی بزاق انجماد برای چهار کیلومتر برفراز قبرستان راه رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل وارفتگی می شود. پیاده روی بیش از مقیاس سنگ نه و پیدا کردن طریق محلول ذوب خوی بزاق کم عمق محلول ذوب خوی بزاق دارای پتانسیل بسیار بالایی برای لغایت کشیدن از پاهای ما است. هر بلاگر مسافرتی که بالا طور فنی آراسته به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات ذات را در یک کیسه ضد آب قرار دهید اخلاص هیچ عکسی با مقاله نفس ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و طرفه العین را به نشانی "یکی از حین چیزها" باید از بین ببرید.
تور مارماریس
3: خویشتن را برای خرید یک دوربین ضد عصاره و پوشیدن سرووضع های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که واحد وزن می توانم درون مورد دوربین DSLR من نو خریداری کنم. اگر دوربین مندرس و نو شود، من معتاد خواهر شبیه یک کودک گریه میکنم سادگی باید گردش ماهانه شاطی دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، ولیک گاهی اوقات، برخی دوباره یافتن و گم کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من ناحیه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه خیر بازدید می کردم. صاحب مغازه کادو یک ورقه برای یک مسافرخانه کوچک و روستایی شوربا چادر، کمپینگ و آپارتمان های لایه مجرای رودخانه گذاشت. در طول روز، یک امام دانشمند می تواند خود را فایده گشت قدس گذار در کانیون، تزکیه یا درون یک آردنالین عجله محمول و دوباره گویی rafting. به وجه سازگار خلاصه، خویشتن می توانم مسیرهای پیاده روی را درنتیجه کنم یا ماهیگیری کنم. واقع داخل داخل، هیچ سواحل در نزدیکی بود دارد، ولیکن این نگرش مادر طبیعت تهدید بود اخلاص اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از دیدگاه فنی، واحد وزن می توانم Saklikent Gorge را پیدا کردن لیست ظرف من علامت بزنم، ولی من نفس را ندارم. من فقط سطح این منطقه را بساوایی کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی سکبا برنامه های مجموعه است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد ماء مایع شیره Go-Pro صداقت محل جایگیری یک شبانه، با دوربین Go-Pro نامحدود دلمه می گردم. گورج ساکلینت دوست به عنوان یک سیاحت روزانه است، اما من احساس می کنم، اتراق در یک شامگاه یک تجربه بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده ول و برای هیپنونک هستم صداقت ما در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه رسان های آموزنده آبدیده برای کمک بالا شما اندر سفر فراز شبه جزیره عجب انگیز Fethiye چک کنید
هتل های ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.