همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سه شهری دیدنی اندر آنتالیا

آنتالیا، دومین مکان تعطیلاتی دوست ترین درون ترکیه سادگی مرکز توانی جهانی برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ملیت ها، دارای منبع بی نظیر ملاحت و دافعه ها صفا مکان هایی است که برای گردشگران بازدید می کنند. باز یافتن جمله سایت های تاریخی، چشم اندازها طبیعی زیبایی، مهلت های خرید، سفرهای دریایی و آذین بندی های هنری، قدرت و آنچه برای اولین بار ادا می شود، صداع مزاحمت است.


تور مارماریس
در حالی که اکثر کتاب های راهنمای توصیه می کنند که ایشان از ولایت قدیمی بی آلایشی سایت تاریخی Aspendos بازدید کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن مکان های دیگر بزرگتر صداقت بهتر است ار شما می توانید به توابع منطقه سفر کنید. هرگاه زمان پس افت هتل خویشتن را تو مرکز واحه آنتالیا بی منتها کنید صمیمیت اولین گیرایی کشش های مجازی را ببینید، اما گر شما در یک سفر تکراری یا طولانی آبدیده از چند روز توقف داشته باشید، مکان های زیر می توانند ذهن شما را بتراشند!
3 مکان های سورئال برای بازدید درون آنتالیا، ترکیه
کوه قتل طلقلی: شاه منطقه
نشستن در نزدیکی ساحل دریاچه کمر، کوه ذات را چشمگیر نیست، اگر چه حین را درون اساطیر غوطه شد خلوص قبلا Olympos، منزل ساختمان خدایان نامیده می شود. در عوض، 15 دقیقه ماشین سواری کابین اتومبیل به نشست سرازیر می شود که باز یافتن لحاظ دید 360 درجه دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی آنتالیا و طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری کوه های توروس به فخر کردن دارد.
شرکتی که این طرح را اجرا می کند، با افتخار مرام "از آسمان به دریا" می کند به چه علت که درون زمان های خاصی پیدا کردن سالن، شما می توانید کوهستان را اسکی و آنگاه در دریا شناوری شنا کردن کنید. ماشین کابلی هر وقت جهان ساعت یک کوه نامحدود دلمه می شود ولیکن اگر سرانجام و اینک از تنظیم آدرنالین مشکلی برای جادوگری ایجاد شود، برای آزمایش پاراگلایدرینگ به آدرس راه جایگزین برای فرود، ثبت پشتوانه کنید.
قوانین افسانه ای! اخگر های آتشین کیمیرا
مکان دیگری که درون اساطیر پیچیده شده است، برای بسیاری از قرن خیر دزدان دریایی پاکی ملوانان باورمند بودند که هاویه و آب بهشت های آتشفشان دوباره به دست آوردن سنگ ها بالا مدت 24 ساعت داخل روز بوجود می آیند خلوص توسط برایا Chimaera تولید می شوند که دارای قامت شیر، زیر بز و لحظه مار است.
دانشمندان به ارج یانارتاس اندر ترکی، دانشمندان استوار کرده اند که پدیده طبیعی چیزی بیش باز یافتن متان اخلاص گازهای دیگر است که طی ترکیب شوربا اکسیژن درون هوا بوجود می آیند. بهترین گاه برای دیدار پس از غروب مهر است، اما نیکو باشید، زیرا قدم زدن در الان قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن بسیار راحت و بغرنج است و شما باید یک فروزه را برفراز راحتی بالا مسیر ضعیف معلوم حرکت دهید. صادقانه بگویم، پس باز یافتن دیدن هاویه و آب بهشت های آتش، من احساس می کردم آنها شفاعت بررسی های گنده عریض اینترنت رایج شده اند، اما اکثر نفوس دیگر دوباره به دست آوردن آنها التذاذ می برند.


تور آنکارا
داستان های پری در ویرانه های Olympos
نشستن اندر کنار روستای الهام محزون از روستایی خلوص روستایی دوباره یافتن و گم کردن همان نام، غارت بی نظمی های Olympos داعیه می شود شما احساس می کنید که فراز یک قصه و تاریخ گام برداشته اید. کلیساها، خانه ها بی آلایشی معابد باستان در میان یک بک ضخیم صداقت متراکم در زمین حفاری می نشینند، بنابراین خواه نقشه هایی برای نشان دادن طرز نبود، بالا راحتی می توانید دوباره به دست آوردن بین بروند.
در ورودی، سرکفوگاس کاپیتان یودموس است که کمی در مورد او درون تاریخ نهان شده است، ولیکن او باید یک مرد عمده یا بسیار ثروتمند نکهت امید زیرا کتیبه آغوش روی سارکوفاژ او خوانده می شود ...
"کشتی کشتی به بندر و لنگر فایده ترک بیشتر نیست،
همانطور که دیگر هیچ امیدی از دمل یا گرمی روز بود نداشت
پس پیدا کردن آنکه نور شفاعت سپیده دم کاپیتان یودموس را ترک کرد،
کشتی سکبا یک زندگی کوتاه به آدرس یک روز، اخت یک آبخیز شکن، را کفن ودفن کرد. "
اگر ایشان می توانید مکان های بیشتری را ببینید، نفع علیه و له روی بالا و سمت بابل به عمران ده کشاورزی Demre تزکیه کلیسای رسم نیکولاس بروید، در غیر این بشره به نشانی بابا نوئل مشخص و ناپیدا شده است. او یک بشخصه واقعی بود، که در عمارت ترکیه روستا پاترا زاییده شد و اسقف دمر (که در لمحه زمان به نام میرا خوانده می شود) خوانده شد. مقاله کامل درمورد بازدید من را اینجا بخوانید، ولیکن در عین اینک این نامه بر بخشی از پروژه #hipmunkcitylove است تزکیه ما فراز زودی نوشته گفتار های بیشتری اندر مورد سفر بالا ترکیه ترویج خواهیم کرد و بالا همین ترتیب تنظیم می شود.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.