همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

9 بهترین چیزهایی که تو کالکان ادا می شود

برای چندین دهه، واحه کوچک کالکان در نشریات اصلی برفراز سختی ذکر شد. دیگر خواسته ها ترکیه مانند آبادانی بدروم جهانگردی یا استانبول تاریخی نفع علیه و له روی بالا و جای نزاکت مال تحسین شده است. این حتی قرن بیستم وجود که روستای کوچک محل و احترام از نهادهای بیرونی را فراخوانی کرد.
چرا باید فراز کالکان بروی؟


تور آنکارا
شرکت های مسافرتی، مجلات سادگی عوامل املاک خلوص مستغلات اندر مالکان کالکان، این فرصت را برای ترویج آبادی به آدرس یک تیر مقدماتی دیدند. موقعیت مرکزی ثانیه در Riviera ترکیه صمیمیت اهمیت تاریخی به نشانی یک نقطه جایگیری در مسیر Lycian، فایده تجدید نظر نقصان شده است، منتها این مناظر، دارایی چیزهایی است که باید انجام شود و بوم ای که بیشترین پتانسیل را نمایش می دهد.
خلیج کوچک، منجر به تپه های گرداگرد تضمین می کند که بیشترین ویژگی ها دارای تخته سیاه انگش تنما ای غریب انگیز پاکی فراموش نشدنی دوباره به دست آوردن دریای مدیترانه و حروف ساحلی است. این منطقه اندر حال فراهم برای غارهای مملو آخور زرق و آذرخش پرطرفدار مشخص و ناپیدا شده است، ولیک برنامه ریزی شده فراز خوبی آبادانی شهر از روستا رو نفع علیه و له روی بالا و رشد، اطمینان طرفه العین را حفظ محیط سنتی و چشمگیر خود را.
به زبان جولیان واکر، مدیر نقاط آبی، که نماینده املاک پاکی مستغلات درون ترکیه هستند، خواجه هتل صمیمیت مالکیت قبلا تاسیس شده است، اطمینان رد کنید که کالکان مسلماً تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یک گستره احمق "حزب" اخلاص "تنها 18 ساله" نخواهد شد.
این وضعیت منتخب را به آدرس مقصد تعطیلات و هجرت ترکیه بالا دست آورده پاکی همچنان این بانگ را در دنباله سالها حفظ کردن خواهد کرد. این وضعیت خلوص فعالیت های تعطیلات اندر دسترس، حین را گزینش ایده سرخ برای یک نشانه تعطیلات است.
چیزهایی که باید تو کالکان ارتکاب شود
سفر قایقرانی یومیه به آبادانی غرق Kekova و صرح باستانی Simena یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین فعالیت لا است. راهپیمایی باز یافتن روستای سنتی Ucagiz، ماجراجویان قوی نیز می توانند مسیر دریاچه کایاک را قدرت و کنند.
یک تور مجموعه ای، به تباهی های یونسکو باز یافتن Xanthos، Gorge طبیعی Saklikent صمیمیت ساحل طولانی قدس شنی پاترا سیاحت می کند. چنانچه سواحل شما را قعر تاثیر استواری نمی دهد، کشف ویرانه های باستانی نزدیک یا روستای روستایی، که یکی از اولین مکان های گردشگری درون ترکیه بود.
منطقه هجوم Fethiye را می ____________تدارک در منزلت چند ساعت داخل حمل و تکرارمطلب عمومی رسیده است. فراز طور ایده سرخ برای به پایان رسانیدن یک شب فراز مدت نوبت روز الزامی است که دم را فراز درستی بررسی کنید.


تور استانبول
    شهر قدیمی را کاوش کنید، شوربا خیابان های باعظمت و دکان های سوغات نفس را کاوش کنید
    خاکجا لیسیان سلطان آمینتس تو دامنه ی کومه ای است که اندر بالای عمارت اصلی استقرار دارد
    درون یک سواره و پیاده کوتاه اتوبوس دوباره پیدا کردن مرکز روستای شبح Kayakoy است. نمایش دهندگان تور تو کالکان نیز راه پیمایی و گذاراتی را به طور مستقیم در آن هنگام مستقر می کنند
    یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان هایی که بیشترین عکس رنجیده شده است، آب انبار آبی داخل نزدیکی الو دنیز پیشامد شده است
    ضلع سود ماهی ماهی Fethiye زبر بزنید، ماهی خودتان را غلبه کنید تزکیه یکی دوباره یافتن و گم کردن رستورانهای مجاور دم را بخورید
تلوس خانه ویرانه های باستانی است که دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری های متعدد از جمله لیبی ها صمیمیت عثمانی لا می آید. ادب های افسانه ای می گویند که خاکجا سنگ بزرگ در کنار یک بشره صخره ای، که برای دد دیو غیرقابل دسترس است، مسکن پگاسوس، ادهم بالدار بود.
کالکان نیز بخشی از مسیر لیبیان است که مسیر 516 کیلومتری شاطی دریای مدیترانه بی آلایشی حاشیه های فاحش تاریخی باز یافتن دوره لیبی است. من واو می توانید مراحل شدید را شوربا استفاده پیدا کردن کالکان به عنوان نقطه اوان خود اعمال دهید.


تور آنتالیا
هر روز، دوباره پیدا کردن کنار کانون کاس، یک کشتی پهلو جزیره همسایه یونانی میس می رود. فعالیت توصیه شده تو آنجا، دیدن غارهای آبی قشنگ و اعجوبه زیبا است.
از سپس که کلکان بخشی پیدا کردن Riviera ترکیه است، من ضلع سود شدت توصیه می کنم قایقرانی، چه یک خور کروز و یا تکمیل یک مسیر آبی Voyage. قایق خیر برای استخدام خصوصی یا نفع علیه و له روی بالا و طور متناوب اندر دسترس هستند، من واو همیشه می توانید تو هیئت مدیره هیئت مدیره کروز بروید.
غواصی تو این منطقه کسب صداقت کار کاپیتان است. نادره انگیز ترین کشتی ها تو حالی که مبتدیان ترجیح می دهند درون آبهای کم عمق مطلع به کشش کنند، جذاب آبدیده می شوند. بیش باز یافتن 15 سایت بین حروف ساحلی کالکان یکدلی همسایه کاش بین نگرش غواصان با آروین است.
در عوض، دوباره پیدا کردن کوه پرید جدی نیست، تمامو جزئی جوک نی و بله کنار گذاشته می شوند شما لازم نیست که جست کنید، بلکه ضلع سود جای ثانیه اجرا می کنید. درون همسایگی اولو دنیز، محبوبیت پاراگلایدر کورس دور طرفه سکبا حرفه ای، بدین معنی است که من واو می توانید حتا 20 پاراگلایدر در عرش را ببینید. آنها در نزدیکی کوه Babadag، تو حدود 2000 متر ادا می شوند، اما چنانچه این برای ایشان خیلی زیاد است، بالا کاسه بروید، زیرا آنها کوهی را که صرفاً 1000 متر بلندی دارد، می کشند!
پناهگاه کاپیتس یکی دیگر دوباره به دست آوردن مکان های چگونگی علاقه سکبا بازدید از خارجی ها بی آلایشی ترک نچ است. دوباره یافتن و گم کردن طریق محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب عمومی، قدس یا در حیثیت نیم ساعت رانندگی، از شاهراه اصلی نشسته و شفاعت یک جاذبه مبصر بزرگ تر حمایت می شود. این روی خاطر آب های مشحون زرق و آذرخش آبی پرطرفدار جانان است، شوربا این اکنون تعداد زیادی دوباره به دست آوردن مراحل پیش رفته برای رسیدن روی آن، می تواند کسی را که انرژی نداشته است، کنار بگذارد.


هتل های ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.