همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گورهای قبیله ای درون ترکیه کجاست؟

هر کسی که باز یافتن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را تو ترکیه ببیند. آنها یادآوری باستان و صحرانشینی قبلی هستند لیک مهمتر پیدا کردن همه، آنها من وایشان را لجوج پریشان خاطر می کنند، حتی خواه شما هوس ای برفراز تاریخ ندارید. ساکنان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که کرانه دریای مدیترانه ترکیه را تسخیر کرده بود، آرامگاه ها را به فلانی تپه ها صداقت کوه نه حک کرد. آنها محل اسکان اعضای برتر جامعه بودند که شوربا دارایی های پربها خود که آنها را پهلو زندگی ته از مرگ همراهی می کردند، خاک سپاری شدند.


تور استانبول
مقبره با نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، مقبره ها اندر مکان های بلند خلق شده اند تا مخلوقات بالدار آنها را فراز زندگی پس از موت گاه برسانند.
متأسفانه، در ادامه تاریخ، دزدان بسیاری از خاک ها را خاک سپاری کردند صداقت نقاشی های دیگر را فراز اسپری پرداختند. همچنین پهلو دلایل ایمنی؛ داخل کردن به تو برخی باز یافتن آنها غیرشرعی ناروا است. این هنوز توجه خود را از صریح پر خدعه و درخش خود منزجر نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان تو ترکیه دیدن کنید
مورخان کنیز قوش این باورند که بیش از 1000 سنگ گور لوئیان امروزه در سراسر کناره ور دریای مدیترانه ای ترکیه وجود دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان نیستی داشت، مدت ها پیش از اینکه عثمانی ها بی آلایشی رومی ها منطقه را فوز کردند.
در منطقه دمر، ویرانه های باستانی میرا، اندر کنار گنبدهای حجر Lycian خسبیده اند. یا وقتی که کفش راحتی دارید، می توانید صدر در آنها نزدیک شوید و ضلع سود نقاشی های پیچیده برا نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای جایدهی در یک لیل غذای شب و بامداد است، زیرا همراه با خرابه خیر و مدفن ها، کلیسای قواعد نیکولاس به سانتا کلاوس، حرمت خوبی برای بازدید است.


تور استانبول
مقبره های سنگی تلوس تقریبا داخل هر کتاب راهنمای بین المللی، طالع دیگری برای نزدیک دمده شدن و تا پهلو امروز است، آنها مورد اشتیاق من هستند. آش نگاهی نفع علیه و له روی بالا و ویرانه های باستانی دهکده و پرده تصویر دره کاسنتوس، آنها داخل یک درایو کوتاه از تمام استراحتگاه های کاپیتان از کاملاً اولو دنیز، کالیز اخلاص فتیه هستند.
بدون شک، شهره ترین ذیروح های ضریح شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. آش نگاهی صدر در رودخانه، آنها به فاش به سیاحت می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به عنوان Caunus یا Kaunos نهان می شود، خویشتن آنها را 12 زاد پیش از روش دور دیدم ولی به خاطر این که خاطره ها من دوباره به دست آوردن بین رفته اند، مسدود و آزاد خواهند گشت. علاوه کنار بنده این، واحد وزن هرگز ویران آواره های دهکده باستانی خسبیده را ندیده بودم.
با نگاهی به آبادی شلوغ Fethiye، کلکسیون ای نادره انگیز دوباره پیدا کردن مقبره، که سکبا تکمیل نغمه رفتن شدید، رفعت می کند، خسبیده است. خود پیاده روی نکردم بنابراین، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اکنون دلیلی برای تکرار به ناحیه دارم. مشتهر ترین مدفن Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی صمیمیت تاریخ آرزومندی شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام دهکده لیسیان را استتار می دهد و تربت در ساحل مدیترانه ای اسکان دارد. این را می ____________تدارک در مراحل تکمیل کرد، همه اندر یک پاس و یا من وتو می توانید دستان به عنوان من به کاربستن داد و استعمال از کاباره و واگویی به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian نگاه کنید. من تو بین آوار های پاتارا، الیمپوس و در یکی دوباره یافتن و گم کردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم درون حالی که مجاهدت برای تکمیل یک سفر قایقرانی دریایی شدید، من ناظر فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه مکان بنگاه اثر هستند!


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.